Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.12.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.04.2001

obiectiv

 

Realizarea atributiilor de serviciu si a obiectivelor societatii intr-un mediu de lucru dinamic, deschis catre nou si initiativa, care ofera angajatului remuneratii corecte si adecvate muncii depuse si responsabilitatilor asumate, precum si reale posibilitati de promovare

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Publicitate, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Arad

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

25.08.2008 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director

Responsabilitati:

Purtarea si arhivarea corespondentei cu clientii societatii; preluarea comenzilor de la acestia, incheierea contractelor comerciale; gestionarea portofoliului de clienti, controlul si supervizarea activitatii reprezentantilor comerciali; intocmirea documentelor referitoare la livrare - facturare; gestionarea si rezolvarea contestatiilor; intocmirea si distribuirea de rapoarte periodice destinate diverselor departamente; intocmirea diverselor situatii solicitate de conducerea societatii; etc

08.11.2004 - 28.05.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: reprezentant

Responsabilitati:

Purtarea si arhivarea corespondentei cu clientii societatii; preluarea comenzilor de la acestia, lansarea lor in productie si urmarirea lor pana la livrare; intocmirea documentelor referitoare la livrare - facturare (interna sau externa); gestionarea si rezolvarea contestatiilor; intocmirea si distribuirea de rapoarte periodice destinate diverselor departamente: administratie-contabilitate, productie-programarea productiei, logistica-transporturi, etc; intocmirea diverselor situatii solicitate de conducerea societatii; etc

15.10.2001 - 05.11.2004

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretara, apoi contabil

Responsabilitati:

Coordonarea activităţii de birou a societăţii, Operaţiuni si proceduri vamale, relaţii si comenzi-clienţi interni Şi externi, Contabilitate-Evidenţă primară, Operaţiuni bancare, Resurse umane, Activităţi de secretariat, Arhivare, Etc.

studii

 

Activitati extracurriculare

-Aptitudini si competente sociale: comunicativitate, adaptabilitate, responsabilitate, sociabilitate, spirit de echipa.
-Aptitudini si competente organizatorice: dinamism, spirit de observatie, seriozitate, stabilitate, inventivitate.

Premii

-Atestat de "Analist Programator-Ajutor"

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close