Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 22.03.1968

Permis conducere:  Cat.A,, Data obtinerii:08.01.1986

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Beneficiul major al preocuparii continue pentru dezvoltarea personala este ca, avand deja acumulata o experienta profesionala vasta si diversa, atingand in mod repetat obiective profesionale dificile si importante, constati ca esti capabil sa realizezi orice d.p.d.v. profesional. Obiective si proiecte ambitioase si care sa ma provoace, este ceea ce doresc sa am in permanenta.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Juridic, Relatii publice, Marketing, Administrativ / Logistica, Functii publice, Telecomunicatii, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Oradea, Sibiu, Timisoara, Tirgu-Mures, STRAINATATE, Sighisoara

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2020 - prezent

Departament: management

Titlu Job: director

Responsabilitati:

-indeplinirea atributiilor si obiectivelor incredintate de Consiliul Local si Consiliul de Administratie, a sarcinilor manageriale in scopul realizarii in conditii de eficacitate si eficienta a obiectivelor stabilite; -stabilirea atributiilor de serviciu si a obligatiilor profesioanale, pe compartimente, a personalului angajat; -asigurarea destinatiei subventiilor alocarilor bugetare; -elaborarea si propunerea spre aprobare a bugetului clubului; -angajarea, ordonantarea, lichidarea cheltuielilor necesare functionarii oprtime a clubului; -reprezentarea institutiilor in raport cu tertii; -incheierea de acte juridice in numele si pe seama institutiei, conform legii;

01.10.2020 - 31.12.2020

Departament: management

Titlu Job: sef punct de lucru

Responsabilitati:

Proiect: initierea dezvoltării sistemului de proceduri si procese interne; initierea dezvoltării sistemului de calitate a fluxurilor interne;

01.04.2020 - 30.09.2020

Departament: vanzari

Titlu Job: shop manager

Responsabilitati:

Responsabilitati: Responsabilitatile sunt similare pozitiei detinute anterior, cu urmatoarele particularitati: -aplicarea unui management eficient al magazinului gestionat si cresterea performantelor sale; -adoptarea tuturor masurilor necesare indeplinirii obiectivelor de vanzari alocate magazinului; -implementarea unui sistem complex de management stocuri, gestiune financiara, merchandising, logistica, gestiunea documentelor etc; -reprezentarea companiei in raport cu ANPC pentru judetul Sibiu; -colaborarea cu DPO in sensul armonizarii legislatiei si abodarilor GDPR la specificul activitatilor front-office din companie; -obtinerea nivelului dorit al customer experience-ului ; Continuarea proiectelor personale avute in pozitia anterioara: -optimizare procese, elaborare de proceduri noi si optimizarea celor aflate in uz; Primirea in gestiune completa si autonoma a unui magazin din Sibiu reconfirma abilităţile mele profesionale. Echipa superiora numeric precedentei, nivelul superior de performanta dorit si provocarile unui oras aflat in dezvoltare accelerata, confirma increderea angajatorului in capacitatea mea profesionala si garantia autodepasirii.

01.07.2008 - 30.09.2020

Departament: vanzari

Titlu Job: shop manager

Responsabilitati:

Responsabilitati: -gestiunea completa, in mod autonom, a tuturor activitatilor si proceselor din magazinul avut in administrare (recrutare si instruire personal, indeplinirea obiectivelor de vanzari, gestiune stocuri, gestiune financiara si fluxuri de numerar, merchandising, logistica, gestiunea relatiei cu furnizorii si colaboratorii, gestiunea documentelor de toate genurile, etc); -evidentierea si analiza permanenta a tuturor indicatorilor de eficienta ai magazinului administrat; -punerea în practică a strategiilor de vanzari, management, marketing, customer experience si personal ale companiei; -coordonarea, coachingul si trainingul fortei de vanzare; -asigurarea abordarii pietei de profil in cel mai profesionist mod; -desfasurarea de activitati comerciale -direct, cu clienti corporate, business si consumer; -gestionarea la nivel local a relatiei companiei cu autoritatile statului; Proiecte personale: -proiect personal la nivel national- produse financiare (adaptarea unui produs nou din portofoliul companiei la forta de vanzare; -project manager la nivel de regiune - optimizare procese si elaborare si optimizare proceduri; Realizari: activitatea indelungata în cadrul companiei angajatoare a făcut posibilă rafinarea abilităţilor profesionale si obtinerea unei dezvoltari personale de exceptie. Conduc o echipa performanta si titrata, impreuna cu care gestionam la un inalt nivel de profesionalism clientela din arealul geografic in care ne aflam. Aditional activitatii de baza, in baza expertizei acumulate, am aplicat competente largi in zona de optimizare si elaborare de proceduri precum si de optimizare procese interne si externe, d.p.d.v. operational dar si juridic. In temeiul studiilor de specialitate si a experientei in domeniul juridic, contribui constant la ancorarea in legalitate a proceselor si procedurilor interne, prin colaborarea cu departamentele de specialitate. Rezultatele foarte bune obţinute in toate zonele de actiune se consituie în elemente de natură să consolideze încrederea în competentele, expertiza şi forţele proprii. Recunoasterea din partea angajatorului a performantelor, concretizata in acordarea repetata de distinctii, certifica calitatea prestatiei personale.

01.11.2006 - 30.06.2008

Departament: asigurari

Titlu Job: coordonator agentie-inspector

Responsabilitati:

Responsabilitati:
-elaborarea unui plan local şi zonal de marketing;
-implementarea strategiei de vanări a companiei;
-constituirea şi managementul portofoliului de clienţi;
-coordonarea agentiei Sighisoara si a retelei de agenti;
Scop personal urmarit: conservarea si securizarea portofoliului de asigurati constituit in timp.
Realizari: am constituit şi condus o echipă de vînzări împreună cu care am atras un număr
important de clienţi către care am reuşit să determin vanzarea unei varietati de produse
specifice asigurărilor, consolidandu-mi astfel notorietatea in companie la nivel de zonă si national, cat si fidelitatea clientilor din portofoliu.
Portofoliul de clienti constituit nu doar a fost mentinut ci a crescut.
Prin punerea in aplicare a cunostintelor de IT si programare, am informatizat si aici -construind software-ul necesar- activitatea unitatii teritoriale (care era integral manuala) si am optimizat principalele procese.

01.05.1999 - 30.11.2006

Departament: asigurari

Titlu Job: inspector de asigurari si daune

Responsabilitati:

Responsabilitati:
-vînzarea produselor societăţii
-constituirea şi gestionarea portofoliului de clienţi
-dezvoltarea relaţiilor cu unităţile economice colaboratoare -constituirea şi gestionarea reţelei de agenţi colaboratori, -instrumentarea de daune auto şi non-auto.
Realizari: succesul notabil al activităţii mele în cadrul Astra S.A. a fost constituirea şi menţinerea unui portofoliu impresionant de clienţi, raportat la potenţialul zonei şi al agenţiei. Tehnicile de vînzare şi mentenanţă a portofoliului constituit mi-au asigurat notorietate în zonă, element care a determinat succesul în toate activităţile profesionale ulterioare. Instrumentarea daunelor a fost un element care a făcut necesară şi posibilă cunoaşterea aprofundată a tehnicilor şi procedurilor specifice, cunoaşterea legislaţiei în domeniu şi rafinarea tehnicilor de negociere utilizate într-o astfel de activitate.
Am pus bazele informatizarii activitatilor unitatii teritoriale, am stabilit continutul si structura sistemului informatic, am elaborat primul software din companie de gestiune completa a politelor de asigurare si a subsecventialitatii financiare, pachet software care s-a utilizat si dupa plecarea mea din companie.

01.01.1996 - 31.05.1998

Departament: it software

Titlu Job: coordonator sistem informatic

Responsabilitati:

-elaborarea şi punerea in practica a strategiei de informatizare a societaţii, coordonarea fluxului informaţional in cadrul societaţii; instruirea personalului cu atributii de operare si exploatare echipamente IT; programare, depanare, modificare şi imbunataţire a tehnicii de calcul; colaborari cu tertii, administrare reţele de calculatoare, electronica, ş.a.
Implementarea cu succes a strategiei de informatizare a societatii, elaborarea unui sistem informatic modern, primul din localitate. Specializarea subsemnatului in programarea si gestionarea retelelor de calculatoare a fost o activitate de pionierat la acel moment.

01.05.1990 - 31.12.1995

Departament: it hardware

Titlu Job: analist programator

Responsabilitati:

Atributii: programare, depanare, modificare şi imbunatatire a tehnicii de calcul, marketing informatic, colaborari, administrare retele de calculatoare, electronica, s.a

01.01.1990 - 30.11.1998

Departament: jurnalism / editorial

Titlu Job: redactor - part time

Responsabilitati:

Jurnalism:
Intre 1990 si 1998 am activat ca redactor la Jurnalul Sighisoara Reporter, un saptamanal sighisorean de informatie si opinie.
In 1998 am condus, in calitate de director, publicatia Sighisoara Express.

01.09.1986 - 31.12.1988

Departament: proiectare civila / industriala

Titlu Job: proiectant

Responsabilitati:

proiectant in cadrul Atelierului de Proiectare Utilaje, Grup Autoutilare şi Piese de Schimb.

studii

 

Facultati:

2009 - 2013 Facultate: Drept la Universitatatea "Lucian Blaga" din Sibiu. Facultatea de Drept "Simion Barnutiu".
Licentiat in Drept.
2008 - 2010 Masterat: Economic la Universitatea de Vest Vasile Goldis din Arad. Master "Administrarea afacerilor".
Master in domeniul economic.
2004 - 2008 Facultate: Economie generala la Universitatea de Vest "Vasile Goldis" din Arad. Licentiat In Economie.
1990 - 1991 Colegiu / Studii postliceale: Analist programator asistent la Ministerul Învăţământului - Comisia Naţională de Informatică din Bucuresti din Targu Mures. Calificare in domeniul IT. Analiza si programare.
1982 - 1986 Liceu / Școală profesională: . la Liceul Mircea Eliade - Sighişoara din Sighisoara.

Premii

Traininguri
May 2016 - May 2016: EXEC-EDU "Gandire critica"

Oct 2014 - Oct 2014: Exec-Edu - Managementul operatiunilor

Aug 2013 - Aug 2013: "Antrenor". Tipuri de leadership si de motivare. Cooperare si rezultate. (training livrat sub licenta Human Synergistics).

Sep 2012 - Sep 2012: Managementul schimbarii
curs livrat de Ascendis Experiential - Bucuresti
May 2012 - May 2012: Orange Romania - Management operational

Jan 2012 - Feb 2012: Managementul performantei
Ascendis Experiential - Bucuresti
Mar 2011 - Apr 2011: Ascendis Experential - Retail sales management

Feb 2010 - Feb 2010: Orange Romania - Dezvoltarea si motivarea echipelor

Mar 2009 - Mar 2009: Orange Romania - People management

Jan 2009: Camera Auditorilor Financiari din Romania - in colaborare cu Filiala pentru Europa de Sud-Esta "The Association of Chartered Certified Accountants" - Seminar- "Standardele Financiare de Raportare Internationale".

Proiecte
Jan 2015 - Sep 2015: Orange Romania - Optimizarea proceselor IT si a procedurilor specifice
-component al echipei de analiza a proceselor generale si a optimizarilor necesare.
Feb 2012 - Jul 2014: Orange Romania - Management de produs
-implicare determinantă în iniţierea şi dezvoltarea procedurilor de adaptare a unui produs nou; am detaliat şi dezvoltat procedurile specifice şi modul de aplicare a lor în ceea ce priveşte o sumă de activităţi ce au compus acest proiect. La nivel regional am condus acest proiect.
Certificari
Nov 2011: Orange Romania S.A.
Program de certificare si acreditare
Bucureşti
Retail Sales Management: Accredited Sales Manager Certification



Jan 2011 - Oct 2011: 2011 - Ascendis Experential Consulting , BUCURESTI
Curs-Acreditare - Retail Sales Management



Jan 2010 - Oct 2010: Ascendis Experential Consulting
Bucuresti
Curs-Acreditare - People Management



Calificari
Jan 1997: Centrul Teritorial de Instruire Autorizat CPI S.A. Bucureşti-filiala Braşov , Brasov
Colegiu / Studii postliceale, Automatica, Calculatoare
1997 - 1997
Curs perfecţionare-CAN 520-IntraNetware: Acreditare: specialist - Netware Administration v. 1.03- pentru specializarea în administrarea reţelelor de calculatoare în sistem Novell Netware



aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close