Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.08.1976

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.10.1994

obiectiv

 

Desfasurarea activitatii intr-o echipa competenta, de profesionisti. Acumularea de cunostinte si experienta pentru dezvoltarea compententelor profesionale.

Salariu: 1,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Alimentatie / HoReCa, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2018 - prezent

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

01.02.2017 - 31.07.2018

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: director hotel

Responsabilitati:

-experienta relevanta de un an in functia de director hotel;
-experienta in coordonarea unei echipe numeroase;
-cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei;
-cunostinte avansate de limba engleza, franceza si/sau germana;
-abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
-capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile;
-foarte bune abilitati de planificare si organizare.
-conducerea si coordonarea intreagii activitati a hotelului.
-intocmirea statisticilor si rapoartelor specifice pentru managementul superior al hotelul.
- rolul de a asigura functionarea optima a hotelului.
-planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea si controlul activitatilor hoteliere;
-elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice;
-dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului prin planificarea si coordonarea activitatilor de marketing si publicitate;
-asigurarea unei bune promovari si vanzari de servicii hoteliere;
-supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei;
-mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite;
-urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor.
-prospectarea pietei de profil in vederea optimizarii continue a serviciilor oferite, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate.
-raspundea pentru calitatea activitatii personalului aflat in subordine si pentru fluxul operational la nivelul hotelului.

01.08.2015 - 31.05.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: supervisor housekeeping

Responsabilitati:

-am coordonat echipa de cameriste,
-am organizat şi coordonat activităţile specifice ale îngrijitorilor spaţiilor hoteliere comune şi spălătorilor de lenjerie , asigurând pregătirea corespunzătoare a spaţiilor hoteliere de cazare şi a celor comune, din punct de vedere al igienei, amenajării şi funcţionalităţii pentru a putea fi utilizate de către oaspetii hotelului.
-am organizat şi coordonat activităţile specifice de aprovizionare cu materiale, ustensile, lenjerie, până la controlul calităţii serviciului de cazare şi a serviciilor suplimentare, având şi abilitatea de operare pe calculator.
-am urmărit permanent respectarea normelor de igienă, de protecţie a muncii, de prevenire şi stingere a incendiilor, asigurând astfel sănătatea şi securitatea clienţilor.
-am participat la pregătirea spaţiilor de cazare pentru oaspetii VIP şi oaspeti ai casei , precum şi la primirea adecvată a acestora. Am coordonat activităţi care sa conduca la sporirea gradului de satisfacţie a oaspetilor: oferirea de servicii specializate, rezolvarea reclamaţiilor şi a situaţiilor particulare.
-am organizat activitatea personalului din subordine (cameriste, îngrijitori spaţii hoteliere comune,spălători de lenjerie) având preocupare permanentă pentru optimizarea şi orientarea activităţilor specifice, spre realizarea unor servicii de calitate.
-am participat, împreună cu managerul general al hotelului, la selecţia personalului,am instruit periodic personalul din subordine, preocupându-ma permanent de pregătirea şi perfecţionarea profesională a acestuia.

01.07.2012 - 31.05.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: guvernanta hotel

Responsabilitati:

-organizeaza si coordoneaza activitatile specifice de la careul cu personalul din subordine, aprovizionarea cu materiale, ustensile, lenjerie, pana la controlul calitatii serviciului de cazare sa a celor suplimentate.
-respecta normele de igiena,pm si psi.
-instruieste periodic personalul din subordine.
-reprezinta conducerea hotelului in relatia cu clientul.
-participa la implementarea standardelor de operare in departamentul housekeeping.
-verifica activitatea cameristelor.
-intocmeste rapoarte referitoare la activitatea departamentului.

01.01.2011 - 31.01.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: director restaurant

01.05.2010 - 31.05.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: decorator evenimente

Responsabilitati:

Din 2010 pana in 2014 am avut propria mea afacere cu decorațiuni (huse scaun, fete de mese, perdele de lumini, baloane cu aer si heliu, jumbo, stâlpișori decorativi, etc...mai puțin aranjamentele florare). Experienta pentru stabilitea meniurilor, degustare, organizare, programări, întâlniri cu clienții , am dobandit-o in decursul anilor in activitatea de sef de sala in restaurantele mai jos menționate.

01.03.2008 - 30.04.2012

Departament: juridic

Titlu Job: avocat stagiar

Responsabilitati:

- urmarirea "la zi" a modificarilor legislative;
- redactarea de cereri de chemare in judecata, note scrise, concluzii etc.
- intocmirea dosarelor pentru instanta si completarea acestora;
- depunerea dosarelor in instanta;
- depuneri/ridicari cereri in instanta si la diverse institutii;
- gestionarea activitatilor de traducere si legalizare a actelor necesare in dosarele la care lucreaza;
- cooperarea cu expertii judiciari desemnati in dosarele la care lucreaza, in vederea efectuarii expertizelor;
- asistarea clientilor in diverse proceduri notariale;
- reprezentare in instanta;
- reprezentare la Registrul Comertului;
- alte sarcini, dupa caz.

01.01.2004 - 31.03.2011

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ospatar-barman; sef de sala; director restaurant

Responsabilitati:

- preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista;
- acordarea atentiei cuvenite si asigurarea unor servicii ireprosabile clientilor;
- cunoasterea meniului astfel incat sa poata oferi in orice situatie informatii competente cu privire la felurile de mancare, tacamuri si bauturi.
- servirea exemplara a clientilor;
- indeplinirea altor sarcini curente atribuite de catre superiorul direct, in concordanta cu necesitatile imediate ale unitatii.
- supravegherea salii de mese din punctul de vedere al aspectului, facilitatilor, curateniei si igienei;
- supravegherea si coordonarea activitatii ospatarilor, barmanilor si picolilor;
- mentinerea unor relatii bune de munca intre colegii din toate departamentele unitatii;
- programarea si organizarea evenimentelor festive;
- solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor si/sau reclamatiilor clientilor.
- planificarea si organizarea activitatii restaurantului astfel incat sa fie posibile atragerea de noi clienti fideli si pastrarea celor existenti.
- raspunderea pentru calitatea serviciilor oferite in restaurant.
- raspunderea pentru calitatea activitatii personalului aflat in subordine.
- raspunderea de solutionarea prompta a solicitarilor si/sau reclamatiilor clientilor.
M-am acomodat extrem de repede in local si am avut norocul sa cunosc aproape tot meniul (cu ajutorul experientelor anterioare).

01.01.2001 - 31.01.2004

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: barman-ospatar;-sef de sala

Responsabilitati:

- preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista;
- acordarea atentiei cuvenite si asigurarea unor servicii ireprosabile clientilor;
- cunoasterea meniului astfel incat sa poata oferi in orice situatie informatii competente cu privire la felurile de mancare, tacamuri si bauturi.
- servirea exemplara a clientilor;
- indeplinirea altor sarcini curente atribuite de catre superiorul direct, in concordanta cu necesitatile imediate ale unitatii.
- supravegherea salii de mese din punctul de vedere al aspectului, facilitatilor, curateniei si igienei;
- supravegherea si coordonarea activitatii ospatarilor, barmanilor si picolilor;
- mentinerea unor relatii bune de munca intre colegii din toate departamentele unitatii;
- programarea si organizarea evenimentelor festive;
- solitionarea eficienta a tuturor solicitarilor si/sau reclamatiilor clientilor.
- planificarea si organizarea activitatii restaurantului astfel incat sa fie posibile atragerea de noi clienti fideli si pastrarea celor existenti.
- raspunderea pentru calitatea serviciilor oferite in restaurant.
-raspunderea pentru calitatea activitatii personalului aflat in subordine.
- raspunderea de solutionarea prompta a solicitarilor si/sau reclamatiilor clientilor.
am avut in subordine picoli si ospatari.
Am reusit sa ridicam buna reputatie a restaurantului prin servirea corecta si prin curatenia cu care ne intampinam clientii.

01.02.1998 - 30.11.2000

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

-preparator si vanzator: frigarui, shaorma si hamburger

01.01.1991 - 31.01.1993

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: picol-ospatar

Responsabilitati:

- preluarea comenzilor de mâncare şi băutură într-o manieră eficientă şi profesionistă;
- acordarea atenţiei cuvenite şi asigurarea unor servicii ireproşabile clienţilor;
- cunoaşterea meniului astfel încât să poată oferi în orice situaţie informaţii competente cu privire la felurile de mâncare, tacâmuri şi băuturi.
- servirea exemplară a clienţilor;
- îndeplinirea altor sarcini curente atribuite de către superiorul direct, în concordanţă cu necesităţile imediate ale unităţii.
- asumarea responsabilităţii pentru corectitudinea întocmirii şi încasării facturilor;
- răspunderea pentru calitatea serviciilor oferite.

studii

 

Facultati:

2003 - 2007 Facultate: stiinte juridice si administrative la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din BUCURESTI.
1994 - 1997 Liceu / Școală profesională: SERAL la Liceul Dimitrie Bolintineanu din BUCURESTI.
1990 - 1994 Liceu / Școală profesională: OSPATAR/BARMAN/VANZATOR AL PUB la Grupul scolar Economic nr.4 din BUCURESTI.

Premii

Calificari
Nov 2018: certificat de absolvire a cursului de pregatire profesionala manechiura-pedichiura, frizerie-coafura

Nov 2016: THR- Group: certificat de absolvire - Manager in activitatea de turism

May 2016: THR-Group: certificat de absolvire- Guvernanta de hotel

Jan 2016: THR-Group: certificat de absolvire: Camerista.

Certificari
Oct 2016 - Nov 2016: BREVET DE TURISM
DIRECTOR HOTEL



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close