Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 27.04.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.12.2003

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Utilizarea la maximum a capacitatilor pe care le posed, in vederea unei progresii continue.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Carte de munca

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Altele, Agricultura, Transport / Distributie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Traduceri, Banci, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti, Caracal, Craiova, Slatina

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2018 - prezent

Departament: transport / distributie

Titlu Job: direct transport coordinator

Responsabilitati:

Organizarea livrarilor LTL la nivel national pentru toate partidele de marfa venite catre Ford Romania de la toti furnizorii din Romania. Organizarea transportului efectiv, pastrarea unei relatii stranse cu reprezentantii furnizorilor si transportatorii agreati pentru a livra marfa in timpul de tranzit convenit, si
bugetul avut la dispozitie. Atributii de ofertare cost, calcultii de tarife conform rute, corespondente interne si externe cu Ford si furnizorii acestora in functie de situatiile care pot aparea, facturare.

01.10.2016 - 31.12.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: sales field executive

Responsabilitati:

Promovarea serviciilor Grupului Geodis pe domeniul maritim & aerian/ acoperire teritoriu Bucuresti + tara
Prospectarea pietei pentru a alatura companiei noi clienti pe segmentul de transport maritim/ aerian/rutier/contract logistics & warehousing si special projects.
Mentinerea si dezvoltarea clientilor noi
Mentinerea legaturii cu departamentele operational/ financiar pentru urmarirea derularii transporturilor/ incasarea facturilor, etc.

01.11.2015 - 30.09.2016

Departament: import - export

Titlu Job: expeditor international air and sea

Responsabilitati:

Expeditorul international organizeaza si urmareste efectuarea tuturor operatiunilor aferente transferului international al marfurilor de la furnizor la cumparator, cum ar fi:
- selecteaza furnizorii de transport si servicii conexe (depozitare, asigurare etc.)
- identifica solutiile de transport (rute, mijloace de transport, planul de incarcare a marfurilor)
- urmareste modul de executare al transportului si al seviciilor conexe, verifica documentele de transport, urmareste comenzile executate pana la incasare
- coordoneaza activitatea tertilor furnizorii de servicii implicati in transport(Comisionari vamali, companii de transport,)
- tine legatura cu clientii si ii informeaza in legatura cu derularea transportului
- facturare si cost control
- intocmeste rapoarte periodice de activitate

01.03.2013 - 30.11.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: expeditor international sea and air freight

Responsabilitati:

Expeditorul international organizeaza si urmareste efectuarea tuturor operatiunilor aferente transferului international al marfurilor de la furnizor la cumparator, cum ar fi:
- selecteaza furnizorii de transport si servicii conexe (depozitare, asigurare etc.)
- identifica solutiile de transport (rute, mijloace de transport, planul de incarcare a marfurilor)
- urmareste modul de executare al transportului si al seviciilor conexe, verifica documentele de transport, urmareste comenzile executate pana la incasare
- coordoneaza activitatea tertilor furnizorii de servicii implicati in transport(Comisionari vamali, companii de transport,)
- tine legatura cu clientii si ii informeaza in legatura cu derularea transportului
- facturare si cost control
- intocmeste rapoarte periodice de activitate

01.07.2012 - 01.01.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: logistics coordinator in londra

Responsabilitati:

Organizarea rutelor pentru soferi, monitorizarea acestora si ajutarea lor in functie de situatiile intalnite, totodata solutionarea oricarei probleme de natura logistica ce ar putea interveni in timpul activitatilor cotidiene. Punerea la dispozitie de solutii logistice pentru departamentele Home Services, Guest Services, Meet & Greet Services, coordonarea cu serviciul de Rapid Response, si totodata cu departamentul de depozitare a storcurilor pentru a efectua transferurile zilnice in vederea organizarii activitatilor pentru ziua urmatoare.

16.06.2011 - 15.06.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: expeditor international

Responsabilitati:

Dept Operational Import / Export LCL
Coordonarea marfurilor de grupaj marfa international , vamuiri si distributie , organizarea expeditiilor de marfa , export si import;verificarea documentelor primite de la client,eventual indrumare in intocmirea acestora , intocmirea de rapoarte operative , contactarea clientilor a furnizorilor si mentinerea relatiei cu aceștia, facturare clienti, trimiterea facturi, connfirmat diversi statusi in sistemul folosit, etc

Realizari:

Realizarea unei colaborari cat mai benefica si usoara cu clientii companeiei, fidelizarea acestora si colaborarea cu ei in transporturi viitoare.

01.01.2009 - 31.05.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functinar administrativ

Responsabilitati:

Ca functionar administrativ, ma ocupam de trimiterea comenzilor pe fax catre furnizor, traducerea lor in limba folosita de catre furnizor, asigur corespndenta interna si externa in cadrul companiei, avem grija ca diversele departamente ale companiei sa fie aprovizionate cu rechizitele de care au nevoie, eliberam avizele de livrare marfa si urmaream parcursul acestora pana cand clientul intra in posesia mobilierului.
M-am implicat foarte mult am avut mute sugestii care au fost puse in practica, iar prin intermediul meu departamentele administrativ si depozit au functionat mai eficient.
Bacan Anca - Director magazin

01.05.2005 - 30.12.2008

Departament: publicitate

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

Coordonarea si supervizarea agentilor din echipa mea, intocmirea rapoartelor, transportul la si de la locatia respectiva, parteneriatul ca reprezentant.

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate: Marketing si Comert Exterior la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
2000 - 2004 Liceu: Electronist Bilingv Germana la Colegiul Tehnic de Posta si Telecomunicatii Gheorghe Airinei din Bucuresti.

Premii

CAE Cambridge Certificate Advanced English
Diploma vorbitor Lb Germana nivel Mediu

Permis Auto din 2003, peste 70.000 Km fara evenimente.

Diploma de Operator Introducere, Prelucrare si Validare date eliberata la 06.04.2005 de CPI (Centrul de pregatire in informatica Romania)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close