 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 06.09.1991
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Beneficii: - Tip job: Full time Departament: Vanzari, Relatii publice, Altele, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Banci, MLM / Vanzari directe, Management, Specialisti / Tehnicieni Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.01.2020 - prezent Departament: management Titlu Job: deputy director |
|
01.05.2019 - 31.01.2020 Departament: management Titlu Job: operational manager |
|
01.10.2017 - 31.05.2019 Departament: altele Titlu Job: facility manager |
|
01.06.2017 - 31.10.2017 Departament: vanzari Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: Administrarea parcului auto;
Realizarea raportărilor lunare și a evidenței salariilor și concediilor;
Preluarea și distribuirea corespondenței;
Administrarea documentației;
Stabilirea întâlnirilor și primirea vizitatorilor;
Pregătirea sălilor și a materialelor pentru ședințe;
Realizarea aranjamentelor de călătorie pentru delegațiile superiorilor;
Corectarea, tehnoredactarea, arhivarea documentelor;
Suport administrativ pentru celelalte departamente;
Actualizarea bazelor de date;
Realizarea și comandarea necesarului pentru protocol.
|
|
01.02.2014 - 31.12.2016 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: ofițer administrativ Responsabilitati: Asigurarea suportului administrativ;
Procesarea popririlor și a celorlalte documente, în funcție de prioritatea lor;
Asigurarea comunicării cu celelalte organizații privind curieratul, aprovizionarea și protocolul;
Menținerea relației cu furnizorii de bunuri și servicii pentru dezvoltarea, întretinerea și operarea sediilor societății;
Dezvoltarea și întreținerea proceselor și procedurilor specifice necesare în activitatea zilnică;
Solutionarea cererilor venite din partea reprezentaților și a membrilor echipei de conducere;
Evidența strictă a corespondenței, sortarea și expedierea acesteia pentru fiecare departament;
Asigurarea unei bune comunicări cu clienții băncii.
|
|
01.10.2013 - 31.12.2013 Departament: relatii publice Titlu Job: asistent comunicare și relații publice Responsabilitati: Practică de specialitate în Departamentul de Comunicare și Relații Publice
Actualizarea bazei de date a jurnaliștilor și contactarea acestora pentru diferite evenimente;
Monitorizarea aparițiilor în presă;
Suport în organizarea evenimentelor interne și externe, campanii, conferințe, întâlniri.
|
|
01.09.2013 - 28.02.2014 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: asistent personal Responsabilitati: Preluarea și distribuirea corespondenței;
Administrarea documentației, traduceri;
Stabilirea întâlnirilor și primirea vizitatorilor;
Pregătirea sălilor și a materialelor pentru ședințe;
Realizarea aranjamentelor de călătorie pentru delegațiile superiorilor;
Realizarea minutelor intalnirilor board-ului;
Suport administrativ pentru celelalte departamente ale băncii;
Actualizarea bazelor de date;
Realizarea și comandarea necesarului pentru protocol.
Organizarea evenimentelor interne din cadrul bancii;
|
|
01.12.2012 - 30.09.2013 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: asistent recepție Responsabilitati: Preluarea și transmiterea apelurilor telefonice;
Distribuirea corespondenței;
Stabilirea și comandarea necesarului de protocol;
Primirea și informarea clienților;
Rezervarea și pregătirea sălilor pentru întâlniri;
Preluarea reclamațiilor și transmiterea lor superiorilor;
Tehnoredactarea documentelor.
|
|
01.11.2011 - 31.01.2012 Departament: vanzari Titlu Job: operator vânzări prin telefon Responsabilitati: Contactarea clienților cu scopul de a promova și a vinde produsele/serviciile companiei;
Realizarea targetului lunar;
Oferirea informațiilor despre produsele companiei persoanelor interesate de acestea;
Rezolvarea cererilor și a reclamațiilor.
|
| studii | |
|
Facultati: 2012 - 2015 Facultate: Comunicare si Relatii Publice la Universitatea din Bucuresti din Bucuresti.
Premii Certificari
Jul 2010 - Jul 2010: Certificat de competente lingvistice
limba engleza- nivel B2-avansat
Jul 2010 - Jul 2010: Certificat de competente digitale
100 p- experimentat
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|