Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.10.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:29.01.2015

obiectiv

 

Sunt o persoana foarte atenta la detalii, cu abilitati de organiare , sistematizare si prioritizare. Persoana motivata, constiincioasa, riguroasa si meticuloasa in realizarea sarcinilor, sunt flexibila , ordonata, serioasa, loiala, cu o gandire analitica si care rezista la stres. Ma adaptez usor la situaţii noi şi neprevăzute, identific cu uşurinţă particularităţi individuale sau de grup ale interlocutorilor, calităţi în mediere şi negociere, organizare şi orientare spre planificarea activităţii, obiectivitate şi echidistanţă în luarea deciziilor, amabilila, sociabilila, creativita şi cu aptitudini de conducere, alături de o capacitate ridicată de a desfăşura activităţi în echipă, dezvoltate pe parcursul experienţei profesionale dobândite. Oamenii/ clientii si echipa in care lucrezi sau cu care lucrezi te ajuta sa dobandesti anumite competente. In urma jobului am dobanditit abilitati de comunicare si ascultare, flexibilitate si deschidere catre nou, capacitatea de a coordona o echipa diversa, capacitatea a prelua sau delega task-uri.

Salariu: 2.600,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2018 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: deputy / asistent manager

Responsabilitati:

Obiective:
o Implementarea tuturor regulilor, mai ales a celor VIM, in magazin.
o Sprijin Store Manager-ul pentru garantarea unei atmosfere prietenoase si comerciale pentru clienti si angajati

Responsabilitati cheie:
o Responsabila pentru organizarea si prezentarea optima a marfii in filiala
o Analiza indicatorilor relevanti si a competitorilor in aria de competenta, si luarea masurilor necesare impreuna cu Store Manager si Distric Manager.
o Foarte orientata catre client si asigurarea prezentarii comerciale a produselor
o Implementarea tuturor regulilor si a obiectivelor in aria de competenta
o Asigur suport Store Manager-ului pe anumite probleme specific filialei
0 Transmiterea completa si corecta a documentelor catre birouri
0 Pastrarea confidentialitatii datelor la care am acces
0 Intocmirea tutror actelor specifice sfarsitului de luna ( centralizarea tuturor facturilor; numărarea si calcularea tichetelor cadou ( Edenred, Sodexo, Edenred) si apoi trimiterea acestora la sediul de care apartin; centralizarea tuturor voucherelor intr-un Excel si trimiterea acestora la biroul Mall-ului pentru verificare si decontare; trimiterea centralizatoatelor financiare zilnice la sediu)
0 Abilitatea de analiza si interpretare a datelor financiare primite
0 Centralizarea tuturor datelor financiare intr-in Excel de pe fiecare casa de marcat
0 Tinerea corecta si la zi a evidenței financiare si contabile
0 Responsabilă cu întocmirea diverselor situatii, raportări zilnice si lunare
0 Asigur pastrarea documentelor justificative
0 Particip la inventarierea periodică a stocurilor
0 Gestionarea diferențelor apărute la casele de marcat dar ai in rapoartele zilnice
0 Verificarea zilnica a banilor din seif, daca sunt conform planului dar și daca avem marunt, în caz contrar se face comanda
0 In fiecare dimineata verificarea banilor din sertarele de la casele de marcat
0 Responsabilă cu inchiderea si deschiderea magazinului (depinzand de tura)
0 Centralizarea vânzărilor zilnice intr-un grafic
0 Verificarea si interpretarea vanzarilor la un interval de 2-3 ore, iar in functie de vanzari coordonez echipa

Organizarea si prezentarea marfii:
o Responsabila cu implementarea regulilor VIM in colaborare cu District VIM si Store Manager
o Asigur punerea in aplicare a temei saptamanii
o Asigur suport Store manager-ului in realizarea planurilor de actiune ( Action Plans)
o Verific codul de conduita de la cash desks
o Controleaz seiful si diferentele din cashboxes
o Informare comtinua asupra proceselor interne

Responsabilitati:
o Tin locul Store Manager-ului atunci cand acesta lipseste (conducerea magazinului, conducerea angajatilor, planificarea task-urilor, comunicare)
o Verific si promoveaz Last Mile Management
o Asigur suport Store Manager-ului la planificarea modulelor
o Analizeaz evaluarea CX impreuna cu Store manage-ului, o data pe saptamana, cu focus pe amabilitate, salut si disponibilitate (helpfulness)
o Integreaz dorintele clientilor in comunicarea cu Store Manager
o Iau decizii intr-un cadru definit
o Implementeaz si dezvolt masuri in urma analizelor pentru imbunatatirea rezultatelor in acord cu superiorul
o Analizeaz permanent competitia pentru optimizarea gamei de produse si fac imbunatatiri, in zona de responsabilitate
0 Mentinerea unei colaborari stranse cu colegii din dapatamentul de contabilitate pentru verificarea centralizatoarelor
0 Realizarea pontajului in SAP

01.09.2016 - 28.02.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: store vim /decorator interioare

Responsabilitati:

Activitati si responsabilitati principale:
- Implemantarea regulilor VIM, deco pentru garantarea unei atmosfere prietenoase si comeriale in magazine pentru clienti si angajati
- Implicata in imaginea magazinului – transmitere feedback D-Vim-ului
- Verificare standarde VIM in magazin
- Prima persoana de contact intre angajati si management, in ceea ce priveste intrebarile VIM
- Implementarea decoratiunilor si comandarea materialelor care se atarna pentru o imagine VIM impecabila
- Ghidare angajatilor in magazin
- Pregatirea echipei de selling in concordanta cu standardele VIM
- Discutarea noilor standarde VIM cu Store Manager-ul (SM-ul)
- Verificarea regulata a magazinului in baza VIM checklists
- Rsponsabila pentru implementarea la timp a tuturor subiectelor ce tin de VIM
Suport activ in desfasurarea si implementarea proiectelor noi in magazin

01.03.2015 - 31.08.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

Activitati si resposabilitati principale:
- Persoanã de contact pentru clienţi
- Pregãtirea în timp util şi în mod corespunzãtor a produselor oferite spre vânzare
- Aranjarea mãrfii conform regulamentului intern
- Menţinerea ordinii şi cureţeniei pe suprafata de vânzare
- Casierã
- Recepţie marfã

01.01.2015 - 31.03.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Activitati si responsabilitati principale:
- Persoanã de contact pentru clenţi
- Remarcare din propria initiaţivã a clienţilor care doresc informaţii despre produsele şi servicile companiei
- Pregãtirea în timp util şi în mod corespunzator a produselor oferite spre vânzare
- Aranjarea mãrfii conform regulamentului intern
- Menţinerea ordinii şi cureţenie pe suprafaţa de vânzare
- Recepţie marfã
- Casierã

01.09.2012 - 31.12.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanari

Responsabilitati:

Activitati si responsabilitati principale:
- Persoanã de contact pentru clenţi
- Remarcare din propria initiaţivã a clienţilor care doresc informaţii despre produsele şi servicile companiei
- Pregãtirea în timp util şi în mod corespunzator a produselor oferite spre vânzare
- Aranjarea mãrfii conform regulamentului intern
- Menţinerea ordinii şi cureţenie pe suprafaţa de vânzare
- Recepţie marfã
- Casierã
- Mentinerea legaturii permanente cu clientii existenti pentru fideliarea acestora
- Atragerea permanenta de noi clienti prin diferite oferte

01.06.2012 - 31.08.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: merchandiser

Responsabilitati:

Activitati si responsabilitati principale:
- Aprovizionarea permanenta a rafturilor cu toate produsele existente in depozit
- Anunţarea şefului de raion în cazul lipsei unor produse din stoc pentru a emite comanda
- Verificareatermenului de valabilitateal produselor
- Controlarea zilnicã a etichetelor de preţ expuse la raft pentru a se asigura concordanţa între preţul produsului expus spre vãnzare şi eticheta magazinului

studii

 

Facultati:

2015 - 2017 Masterat: Ingineria Resurselor Umane in Organizzatiile Industriale la Universitatea Politehnica din Bucuresti, Facultatea de Anteprenoriat, Ingineria si Managementul Afacerilor din Bucuresti.
2011 - 2014 Facultate: Administrarea Afacerilor la Facultatea de Administratie si Afaceri, Universitatea din Bucuresti din Bucuresti. In anul 2013 am participat la concursul „Tinerii antreprenori” in care am prezentat un model de business on-line fiind apreciat de profesorii organiatori.
2007 - 2011 Liceu / Școală profesională: Stiinte Sociale la Colegiul National „Unirea” din Turnu Magurele, Judetul Teleorman.

Premii

Hobby-uri
Imi plac plimbarile in aer liber si mereu inconjurata de prieteni sau oamnei dragi., Sa citessc carti (beletristica dar si de dezvoltare personala)., Imi place tot timpul sa aflu lucruri noi si sunt deschisa mereu catre ceva nou.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close