Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 17.08.1973

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.11.1994

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sunt in cautarea unei poziții în care sa pot integra strategii pentru a dezvolta și extinde partea de afaceri a companiei cat si nevoile clienților, evoluția produselor, căutând oportunitati de a-mi folosi abilitățile pentru a îmbunătăți satisfacția clienților. In pozitia curenta care o detin, coordonez planul de vanzari si stabilirea de obiective clare , strategice si in bugetul impus, evaluez rezultatele din piata, coordoonez echipa de vanzări si planificarea vanzarilor. Competențe de bază: Business ; ERP, SAP BI P34 SAP APO, MRP , APICS, Planificare productie, Vama, Logistica, consolidare transport, Competențe tehnice: Managementul Inventarului; Planificarea aprovizionării; Administrarea datelor principale; Aplicarea proceselor. Networking- abilități de relaționare și creare de noi oportunitati de vanzare - atragerea de client noi. Office PowerPoint Office Excel Office Word

Salariu: 1.200,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Administrativ / Logistica, Productie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Merchandising / Promoteri, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Tirgu-Mures

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2012 - prezent

Departament: productie

Titlu Job: demand planner vmi/sap/apo

Responsabilitati:

Responsabil de planificarea comenzilor, gestionarea cererii pe baza forecast-ului, gestionarea schimbarilor ipe modelul de business VMI(Vendor Management Inventory)
Asigur buna desfasurare a proceselor, analizez cererea coordonez planul de productie si particip in mod activ la sedintele operationale de sales and operation.
Relationez cu clientii si ma asigur ca cererea poate fi satisfacuta in parametri agreati -OTIF(In time/On full), mentinand indicatorri KPI in target.
Gestionez cererea si oferta ca parte a echipei SCM si sprijin furnizarea de produse finite clientilor tinand cont de nivelul de stocuri si diminuant costurile de depozitare.
Asigur transmiterea la nivel local a informațiilor privind potentialele imbunatațiri, managementul schimbarilor analizez in detaliu eventualele probleme și iau cele mai bune decizii.
Dezvolt standarde pentru susținerea performanțelor, creșterea cunoștințelor și imbunatațirea proceselor si a proceselor de comunicare.
Asigur monitorizez, comunic și escaladez problemelor care influențeaza indicatori de performata livrarea comenzilor catre clienți și obiectivele de inventar la nivel intern si client.
Sprijinarezolvarea problemelor tehnice și imbunatațirea sistemului;
Facilitez cliențiilor o vizibilitate clara a planului actual de productie si livrare , si monitorizez angajamentele de livrare in ceea ce privește cantitațile și termenele, in conformitate cu acordurile privind nivelul serviciilor (Service Level Agreement);
Acționez ca punct de contact pentru procesele de schimbari la nivel de forecast, analizand vanzarile de pe piata si observ vanzarile produselor similare a principalilor competitori din piata, gestionand eventualele schimbari;
Gestionez activitaților de planning si procesare a comenzilor ,intarzierile și problemele intre site și clienții si termenele de livrare urmatoare;
Asigurarnecesarul de materii prime, materiale si consumabile, pe baza forecast-ului de vanzari, analizand trendul de vanzari si saturatia pietei, in raport cu prezenta competitoriilor de pe piata,
Intocmesc studii de vanzari si propun solutii pentru mentinerea pe piata.
Asigur un nivel optim al serviciilor pentru clienti si al inventarului in cadrul sedintelor de Sales & Operations si optimizez planulde livrare a comenzilor in conformitate cu politicile companiei;
Gestionez proiectele pentru ciclul de viata al produselor conform strategiei convenite, asigurand disponibilitatea produselor in conformitate cu cronologia stabilita si aliniata; FIFO.
Gestionez cererea (financiara si volumul) prin analizarea datelor despre clienti si marketing, monitorizez tendinte de pe piata;
Sprijin procesele de Sales & Operations (planificarea vanzarilor si operatiunilor) prin efectuarea de analize privind abateri si devieri de la planul de productie, a constrangerilor de aprovizionare si a disponibilitatii capacitatii de reactie pentru eventualele schimbari.
Garantez furnizari optime a intrarilor de materiale necesare productiei , si evitarea constrangerilor de natura sa impiedice procesele de planificare si productie.
Urmaresc planul de planificare, productie, eliberare si livrare , si ma asigur ca produsul este livrat in timp util;
Optimizez capitalul de lucru si a costurilor prin mentinerea unor politici adecvate de inventariere fara compromiterea cerintelor de calitate, juridice, de reglementare si interne.
Calculez si analizez saptamanal si lunar indicatorili KPI globali, regionali si locali, prin urmarirea proiectiilor si tendintelor , luand masuri imediate unde se impune necesare pentruindeplinirea obiectivelor stabilite.
Stabilesc o interactiune stransa si un canal clar de comunicare cu toti partenerii (comert exterior, marketing, finante, vanzari, domeniu juridic, domeniu vamal.
Monitorizez activitatille si termenele ciclului de viata a produselor respectand linia de baza convenita, asigurand escaladarea in timp util a problemelor sau abaterilor potentiale.
Ma asigur ca toate aspectele legate de operatiunile de gestionare a cererii respecta cerintele de calitate, legale, reglementate conform principilor comaniei.

01.09.2009 - 31.07.2014

Departament: transport / distributie

Titlu Job: coordonator logistic

Responsabilitati:

Coordonez activitatile de logistica in acord cu strategia companiei, si asigura livrărille de produse în timp util pentru clienții la un nivel optim de cost;
Implementezsolutiile in logistica si asigură eficiența proceselor logistice ale depozitului și a distribuției, păstrând mișcarea corectă a materialelor, stocurilor cu respectarea practicilor impuse de procedurile de lucru menținând suplimentar controlul strict al bugetului;
Colaborez cu sefii de departamente in stabilirea transportului marfii si asigura monitorizarea activă a prelucrării la timp și exacte a tuturor activităților logistice ale terților;
Urmaresc derularea transporturilor, verifica facturile si documentele de transport; si aționeaza proactiv conectând toate părțile interesate pentru buna desfasurare a proceselor;
Mentin incadrarea in bugetul anual de transport si pastrez evidentele marfii transportate;
Mentin si facilitez operațiuni de depozitare și distribuție în cadrul unitatii si asigură clienților livrări de produse în timp util și de înaltă calitate la un nivel optim de cost.
Propun planuri de îmbunătățiril privind depozitarea si distributia.

01.07.2009 - prezent

Departament: productie

Titlu Job: supply chain analist

Responsabilitati:

Planific si coordonez comenzile de producție pentru departamentul de planificare a producției pe baza materialelor, capacitații și prioritaților clientului;
Ofer informații , managerului de program și controlul producției pentru reeșalonarea producției in cazul modificarilor de proiectare, a lipsei materialelor sau a forței de munca, a deficitului de producție (intarziere) și a altor motive potențiale de neplanificare;
Evaluez și compar comenzile curente ale clienților cu cele din trecut, comunic in cadrul departamentului rezultatele analizei, probleme cu materialele și riscurile de inventar;
Asigur conformitatea intre comenzile clienților, MPS și tranzacțiile de vanzare, pregatirea diferitelor rapoarte, furnizarea de feedback detaliat cu privire la componente, intarzieri materiale, pregatirea revendicarilor și transmiterea lor catre echipa de management a programului;;
Ma asigur ca standardele de satisfactie a clientilor si niveluri de servicii pentru clienti sunt cele dorite.
Ma implic in sedintele de S&OP planificarea cererii si ofertei, realizarea comenzilor, lansarea de noi produse / gestionez schimbarea proceselor si asigur consultanta pentru tranzactiile SAP
Ma asigur ca procesele sunt documentate corespunzator, urmate si revizuite periodic;
Monitorizez si controlez tendintele, raportez masuratorile indicatoarelor de performanta;
Dezvolt si mentin bune relatii de lucru si sprijin in dezvoltarea afacerii si protejarea si reputatiei companiei;
Monitorizez activitatiile concurentilor si a canalelor de distributie in tarile respective, anticiparea oportunitatilor si amenintarilor si impartasirea cunostintelor si a informatiilor, dupa caz;
Mentin standarde inalte de integritate a datelor si sprijina functionarea eficienta a sistemelor informatice;
Dezvolt cunostinte de lucru ale produselor si proceselor companiei pentru a asigura stabilitatea optima a programelor, gestionarea comenzilor.
Gestionez, mentin si comunic programul de productie partilor ,sprijinind cerintele de livrare necesare pentru a raspunde cererii clientilor.
Analizez cererea si oferta pentru a echilibra programele de productie, pentru a identifica conditiile în afara echilibrului, a determina alternativele, a comunica recomandarile si a actiona în timp util si cu acuratete.
Monitorizez planului de productie, incluzand miscarea materialelor catre si de la locatiile si / sau centrele de distributie sau clientii.
Comunic si implementez actiuni corective pentru alinierea planului de aprovizionare în cazul în care apare probleme de executie Aceasta include atat orizonturile de planificare a productiei / capacitatii pe termen scurt si lung, in concordanta cu forecastul de vanzari.
Revizuesc, analizez si organiz datele pentru a identifica problemele si a lucra eficient.
Gestionez si mentin parametrii master data pentru a asigura ca sistemul reflecta indicatorii de planificare optimi fara interferente negative.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Facultate: Management la Facultatea de Stiinte Economice Lucian Blaga din Sibiu.
1988 - 1991 Liceu / Școală profesională: la din Targu Mures.

Premii

Certificari
Dec 2015 - Dec 2015: Lean Six Sigma Bronze certification
IQP Bronze Certification
Apr 2014 - Apr 2016: Training Air Cargo Security KC (Known Shipper)
Descriere
Traininguri
May 2015 - May 2015: Customs code of the European Union
Noul Cod Vamal au Uniunii Europene
Nov 2014 - Dec 2015: APICS CPIM training (BSCM- first module)
American Production and Control Society
Proiecte
Jul 2012 - Nov 2018: VMI ROll-Out
Proiect de transfer al produselor MTO(make to order) pe MTS(make to stock)
Mar 2009 - Aug 2010: ARTEMIS Sharepoint Implementation
Implementarea bazei de date Artemis - managementul comenzilor



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close