Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 28.06.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.09.2009

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2018 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: data protection officer

Responsabilitati:

În contextul în care noul standard GDPR va avea un impact pe termen lung asupra oricărei companii care folosește date cu caracter personal, fie că este vorba despre datele angajaților, clienților sau partenerilor contractuali, este necesar să se identifice soluții concrete pentru adaptarea la noua UE Regulamentul nr. 679/2016, astfel încât afacerea să nu fie afectată.

Pornind de la premisa necesității de a respecta pe deplin Regulamentul UE și de a asigura un mod de lucru care nu lasă loc de interpretare care poate duce la erori umane, activitatea companiei a fost analizată nivel cu nivel, am obținut trasabilitatea datelor și am optimizat astfel modul în care datele circulă în cadrul companiei, eliminând pașii redundanți.

Astăzi compania a dezvoltat un sistem optim care poate răspunde la situații multiple din activitatea zilnică

01.03.2018 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: manager proiect informatic

Responsabilitati:

Implementarea unui sistem ERP de la zero (Priority Software ERP), gestionarea proiectului din faza de analiză iar în prezent platforma a intrat in faza LIVE începând cu 01.01.2019 după 8 luni de pregătire si adaptare a sistemului, dezvoltare de module specifice, proces ce este înca in curs de desfășurare pentru toate departamentele.
Câteva exemple:
▪ Pentru sălile de jocuri - accentul principal a fost reducerea timpului pierdut cu diverse sarcini, ceea ce este repetitiv și de asemenea, liniar, ca urmare avem:
▫ Am implementat o conexiune între Priority și SIP (interfața contoarelor) pentru a obține datele de rezultate ale mașinilor și ruletei;
▫ Automatizarea realizarii raportului lunar al situației veniturilor pentru rezultatele jocurilor de noroc, cu toate cheile necesare pentru controale;
▫ Toate tranzacțiile efectuate prin intermediul platformei Smith & Smith pentru schimbul valutar vor fi automat încărcat prin funcții de export de pe platforma acestora și importați-l în Priority, acest proces nu va necesita intervenție umană, sistemul va aduce toate aceste date în registrul casa la ora 08:00;
▪ Pentru Departamentul Tehnic - a fost dezvoltat modulul de mutare a echipamentelor de joc între săli cu toate documentele necesare și calcularea costurilor provenite din această activitate, de asemenea, sistemul va ține evidența fiecărei mișcări a echipamentelor pe parcursul vieții sale în companie, aceste informații vor fi, de asemenea, legate de aplicația tehnicienilor de teren și va ține o evidență completă a costurilor.
Și așa mai departe... mai sunt încă 12 departamente despre putem să vorbim.

01.04.2015 - 31.03.2018

Departament: juridic

Titlu Job: executive management assistant

Responsabilitati:

1. Am realizat rapoarte săptămânale și lunare pentru sediul central din Israel
2. Am participat la diferite proiecte sub îndrumarea administratorului și a consilierului juridic
3. Am realizat puncte de vedere și adrese către parteneri de afaceri și autorități
4. Am gestionat in mod activ diverse angajamente de plată
5. Am fost responsabil cu gestionarea contractelor de închiriere, actualizarea lunara a chiriilor dar si declansarea procesului de prelungire a contractelor.
6. Mentine site-ul CSR
7. Am gestionat contractul de furnizare electricitate pentru toate locatiile companiei.

01.09.2011 - 30.04.2015

Departament: altele

Titlu Job: inspector integritate

Responsabilitati:

Securitate echipamente si statistica.

02.02.2009 - 16.01.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent back office

Responsabilitati:

- atributii de frontdesk prelund clientii companiei veniti la sediu pentru rezolvarea diverselor probleme si/sau cereri.

- Efectuarea contractelor de novatie dintre pesoane juridice sau fizice.

- Realizarea de rapoare de activitate asupra activitatii agentilor din callcenter

- Recalcularea facturilor si intocmirea fiselor de cont.

25.06.2008 - 31.01.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator callcenter

Responsabilitati:

Introducerea si activarea clientilor BOOM TV in baza de date si oferirea de informatii si suport tehnic pentru clienti

25.02.2008 - 30.06.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator callcenter

Responsabilitati:

Oferirea de informatii si suport tehnic clientilor UPC

01.08.2007 - 24.01.2008

Departament: asigurari

Titlu Job: agent

Responsabilitati:

incheierea de polite de asigurari

01.08.2007 - 24.01.2008

Departament: marketing

Titlu Job: agent marketing

Responsabilitati:

gasirea de persoane interesate sa incheie pensia privata la Generali Fond de Pensii si incheierea actelor de adeziune cu acestea

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Comunicare Corporativa la Universitatea Bucuresti din Bucuresti.
2007 - 2010 Facultate: Informatica Manageriala la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti.

Premii

Certificari
Dec 2019 - Jan 2020: Ofiter Protectia Datelor
Informați organizația și persoanele vizate despre drepturile și obligațiile lor în baza legislativă privind protecția personală.
Monitorizarea modului de îngrijire a organizației respectă legislația privind protecția rapidă a caracterului personal și standardele specifice pentru îngrijirea organizației.
Emiterea de recomandări și furnizarea de asistență specializată organizată cu privire la interpretarea și aplicarea prevederilor legislației privind protecția personală.
Gestionarea relațiilor cu autoritatea de supraveghere în domeniul protecției personale.
Respectarea principiilor obiectivității în domeniul protecției personalului personal.
Asigurarea și gestionarea evidențelor evidente ale procesării personale.
Managementul și coordonarea resurselor umane, finanțarea, tehnica necesară îndeplinirii sarcinilor și activităților specifice ariei personale protejate.
Monitorizarea aplicațiilor instrumentelor și metodelor pentru îmbunătățirea eficacității sistemului de management al securității informațiilor.
Analiza și evaluarea riscurilor prelucrării unui caracter personal.
May 2010 - May 2010: Applied Business Management
"Applied Business Management", - held by James K. McCollum, Ph.D - University of Alabama (Huntsville, USA)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close