 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 28.06.1987 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:01.09.2009 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.05.2018 - prezent Departament: altele Titlu Job: data protection officer Responsabilitati: În contextul în care noul standard GDPR va avea un impact pe termen lung asupra oricărei companii care folosește date cu caracter personal, fie că este vorba despre datele angajaților, clienților sau partenerilor contractuali, este necesar să se identifice soluții concrete pentru adaptarea la noua UE Regulamentul nr. 679/2016, astfel încât afacerea să nu fie afectată.
Pornind de la premisa necesității de a respecta pe deplin Regulamentul UE și de a asigura un mod de lucru care nu lasă loc de interpretare care poate duce la erori umane, activitatea companiei a fost analizată nivel cu nivel, am obținut trasabilitatea datelor și am optimizat astfel modul în care datele circulă în cadrul companiei, eliminând pașii redundanți.
Astăzi compania a dezvoltat un sistem optim care poate răspunde la situații multiple din activitatea zilnică |
|
01.03.2018 - prezent Departament: achizitii Titlu Job: manager proiect informatic Responsabilitati: Implementarea unui sistem ERP de la zero (Priority Software ERP), gestionarea proiectului din faza de analiză iar în prezent platforma a intrat in faza LIVE începând cu 01.01.2019 după 8 luni de pregătire si adaptare a sistemului, dezvoltare de module specifice, proces ce este înca in curs de desfășurare pentru toate departamentele.
Câteva exemple:
▪ Pentru sălile de jocuri - accentul principal a fost reducerea timpului pierdut cu diverse sarcini, ceea ce este repetitiv și de asemenea, liniar, ca urmare avem:
▫ Am implementat o conexiune între Priority și SIP (interfața contoarelor) pentru a obține datele de rezultate ale mașinilor și ruletei;
▫ Automatizarea realizarii raportului lunar al situației veniturilor pentru rezultatele jocurilor de noroc, cu toate cheile necesare pentru controale;
▫ Toate tranzacțiile efectuate prin intermediul platformei Smith & Smith pentru schimbul valutar vor fi automat încărcat prin funcții de export de pe platforma acestora și importați-l în Priority, acest proces nu va necesita intervenție umană, sistemul va aduce toate aceste date în registrul casa la ora 08:00;
▪ Pentru Departamentul Tehnic - a fost dezvoltat modulul de mutare a echipamentelor de joc între săli cu toate documentele necesare și calcularea costurilor provenite din această activitate, de asemenea, sistemul va ține evidența fiecărei mișcări a echipamentelor pe parcursul vieții sale în companie, aceste informații vor fi, de asemenea, legate de aplicația tehnicienilor de teren și va ține o evidență completă a costurilor.
Și așa mai departe... mai sunt încă 12 departamente despre putem să vorbim. |
|
01.04.2015 - 31.03.2018 Departament: juridic Titlu Job: executive management assistant Responsabilitati: 1. Am realizat rapoarte săptămânale și lunare pentru sediul central din Israel
2. Am participat la diferite proiecte sub îndrumarea administratorului și a consilierului juridic
3. Am realizat puncte de vedere și adrese către parteneri de afaceri și autorități
4. Am gestionat in mod activ diverse angajamente de plată
5. Am fost responsabil cu gestionarea contractelor de închiriere, actualizarea lunara a chiriilor dar si declansarea procesului de prelungire a contractelor.
6. Mentine site-ul CSR
7. Am gestionat contractul de furnizare electricitate pentru toate locatiile companiei. |
|
01.09.2011 - 30.04.2015 Departament: altele Titlu Job: inspector integritate Responsabilitati: Securitate echipamente si statistica. |
|
02.02.2009 - 16.01.2010 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: agent back office Responsabilitati: - atributii de frontdesk prelund clientii companiei veniti la sediu pentru rezolvarea diverselor probleme si/sau cereri.
- Efectuarea contractelor de novatie dintre pesoane juridice sau fizice.
- Realizarea de rapoare de activitate asupra activitatii agentilor din callcenter
- Recalcularea facturilor si intocmirea fiselor de cont. |
|
25.06.2008 - 31.01.2009 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: operator callcenter Responsabilitati: Introducerea si activarea clientilor BOOM TV in baza de date si oferirea de informatii si suport tehnic pentru clienti |
|
25.02.2008 - 30.06.2008 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: operator callcenter Responsabilitati: Oferirea de informatii si suport tehnic clientilor UPC |
|
01.08.2007 - 24.01.2008 Departament: asigurari Titlu Job: agent Responsabilitati: incheierea de polite de asigurari |
|
01.08.2007 - 24.01.2008 Departament: marketing Titlu Job: agent marketing Responsabilitati: gasirea de persoane interesate sa incheie pensia privata la Generali Fond de Pensii si incheierea actelor de adeziune cu acestea |
| studii | |
|
Facultati: 2010 - 2012 Masterat: Comunicare Corporativa la Universitatea Bucuresti din Bucuresti.
2007 - 2010 Facultate: Informatica Manageriala la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti.
Premii Certificari
Dec 2019 - Jan 2020: Ofiter Protectia Datelor
Informați organizația și persoanele vizate despre drepturile și obligațiile lor în baza legislativă privind protecția personală.
Monitorizarea modului de îngrijire a organizației respectă legislația privind protecția rapidă a caracterului personal și standardele specifice pentru îngrijirea organizației.
Emiterea de recomandări și furnizarea de asistență specializată organizată cu privire la interpretarea și aplicarea prevederilor legislației privind protecția personală.
Gestionarea relațiilor cu autoritatea de supraveghere în domeniul protecției personale.
Respectarea principiilor obiectivității în domeniul protecției personalului personal.
Asigurarea și gestionarea evidențelor evidente ale procesării personale.
Managementul și coordonarea resurselor umane, finanțarea, tehnica necesară îndeplinirii sarcinilor și activităților specifice ariei personale protejate.
Monitorizarea aplicațiilor instrumentelor și metodelor pentru îmbunătățirea eficacității sistemului de management al securității informațiilor.
Analiza și evaluarea riscurilor prelucrării unui caracter personal.
May 2010 - May 2010: Applied Business Management
"Applied Business Management", - held by James K. McCollum, Ph.D - University of Alabama (Huntsville, USA)
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|