de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 04.10.1968

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.09.1989

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Doresc sa-mi valorific experienta acumulata pana in prezent participand la dezvoltarea companiei.

Salariu: 1,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Achizitii

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 01.05.2011

experienta profesionala

 

01.04.2010 - 01.12.2010

Departament: transport / distributie

Titlu Job: director operational

Responsabilitati:

-Coordonarea activitatii depozitului central;
Urmarirea si optimizarea costurilor de depozitare;
Inventarierea periodica a depozitului central;
Negocierea contractelor de transport/depozitare;
Urmarirea si optimizarea costurilor de transport;
- Administrarea la nivel national a spatiilor de birouri / depozite
Cautarea spatiilor necesare conform politicii companiei;
Negocierea contractelor de chirie ;
Planificarea si asigurarea logisticii necesare pentru deschiderea unui punct de lucru sau mutarea in locatie noua;
Asigurarea dotarii tehnice necesare desfasurarii activitatii ( amenajare , mobilier , dotare PM - PSI);
Participarea in comisiile de inventariere contabila ;
Elaborarea si urmarirea bugetului aferent activitatii coordonate ;
- Administrarea parcului auto - 50 autovehicule
Negocierea contractelor de achizitie ( auto , carburanti , service , anvelope );
Monitorizarea flotei - urmarirea foilor de parcurs/rapoarte GPS , verificarea consumurilor , revizii si reparatii , ITP , RCA , CASCO , Roviniete , urmarirea graficului de revizii conform cartii tehnice;
Inmatricularea / Radierea autovehiculelor din flota ;
Valorificarea obiectelor de patrimoniu ;

Realizari:

Am condus o echipa de 7 oameni
Am redus costurile logistice prin unificarea depozitelor zonale intr-un singur depozit central

01.06.2006 - 01.04.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director logistic - administrativ

Responsabilitati:

- Administrarea parcului auto - 120 autovehicule , 12 puncte de lucru
Negocierea contractelor de achizitie ( auto , carburanti , service , anvelope si a sistemului de monitorizare flote - GPS ) ;
Monitorizarea flotei - urmarirea foilor de parcurs/rapoarte GPS , verificarea consumurilor , revizii si reparatii , ITP , RCA , CASCO , Roviniete , urmarirea graficului de revizii conform cartii tehnice ;
Urmarirea si modificarea procedurilor AUTO ;
Inmatricularea / Radierea autovehiculelor din flota ;
Vanzarea autovehiculelor ;
- Administrarea la nivel national a spatiilor de birouri / depozite
Cautarea spatiilor necesare conform politicii companiei;
Negocierea contractelor de chirie ;
Planificarea si asigurarea logisticii necesare pentru deschiderea unui punct de lucru sau mutarea in locatie noua;
Asigurarea dotarii tehnice necesare desfasurarii activitatii
( amenajare , mobilier , dotare PM - PSI);
Participarea in comisiile de inventariere contabila ;
Participarea la elaborarea si implementarea procedurilor obligatorii din cadrul proiectului de implementare a SR EN ISO 9001 ;
Elaborarea si urmarirea bugetului aferent activitatii coordonate ;

Realizari:

Reducerea costurilor de combustibil cu 15 % prin achizitia unui sistem de monitorizare flote auto.
Amenajarea showroomurilor la nivel national .

01.06.2005 - 01.06.2006

Departament: inginerie

Titlu Job: director tehnic

Responsabilitati:

- Administrarea parcului auto - 30 autovehicule , 9 puncte de lucru
Negocierea contractelor de achizitie ( auto , carburanti , service , anvelope ) ;
Monitorizarea flotei - urmarirea foilor de parcurs , verificarea consumurilor , revizii si reparatii , ITP , RCA , CASCO , Roviniete , urmarirea graficului de revizii conform cartii tehnice ;
Elaborarea si urmarirea procedurilor AUTO ;
Inmatricularea / Radierea autovehiculelor din flota ;
Vanzarea autovehiculelor ;
- Administrarea la nivel national a spatiilor de birouri / depozite
Cautarea spatiilor necesare conform politicii companiei;
Negocierea contractelor de chirie ;
Planificarea si asigurarea logisticii necesare pentru deschiderea unui punct de lucru sau mutarea in locatie noua;
Asigurarea dotarii tehnice necesare desfasurarii activitatii ( amenajare , mobilier , dotare PM - PSI);
Coordonarea activitatii de service la nivel national ;
Elaborarea planurilor de mentenanta pentru fiecare punct de lucru ,
Elaborarea si urmarirea bugetului aferent activitatii coordonate ;

01.04.2004 - 31.05.2005

Departament: inginerie

Titlu Job: director executiv

Responsabilitati:

Pregatirea spatiului in vederea inceperii activitatii ;
Aprovizionarea cu materii prime pentru comenzile in curs si stocul minim de siguranta ;
Realizarea Regulamentului de ordine interioara ;
Realizarea instructiunilor si procedurilor de lucru ;
Instruirea PM - PSI ;
Urmarirea elaborarii comenzilor pe faze de productie ;
Modernizarea instalatiilor de productie ;
Dezvoltarea de produse noi ;

Realizari:

Am condus un numar de 35 oameni
Micsorarea numarului de muncitori prin automatizarea liniei de productie a lumanarilor de la 7 la 4

01.06.2003 - 31.03.2004

Departament: achizitii

Titlu Job: sef rampa incarcare descarcare produse fluide

Responsabilitati:

Planificarea si intocmirea turelor ;
Planificarea si asigurarea capacitatilor de incarcare / descarcare ;
Comandarea si urmarirea asigurarii capacitatii de incarcare , conform comenzilor de incarcare CFR ;
Planificarea si elaborarea graficelor de revizie ;
Urmarirea si si completarea cartilor utilajelor ;
Instruire PM -PSI

01.11.2000 - 28.02.2003

Departament: achizitii

Titlu Job: sef rampa incarcare descarcare produse fluide

Responsabilitati:

Planificarea si intocmirea turelor ;
Planificarea si asigurarea capacitatilor de incarcare / descarcare ;
Comandarea si urmarirea asigurarii capacitatii de incarcare , conform comenzilor de incarcare CFR ;
Planificarea si elaborarea graficelor de revizie ;
Urmarirea si si completarea cartilor utilajelor ;
Actualizarea REGULAMENTULUI de FUNCTIONARE A RAMPELOR ;
Participarea in Comisia Tehnico Economica;
Elaborarea de propuneri pentru modificarea instalatiei ;
Instruire PM -PSI ;
Participarea la elaborarea si implementarea procedurilor obligatorii din cadrul proiectului de
implementare a SR EN ISO 9001 ;

Realizari:

Reducerea la jumatate a timpilor de descarcare a vagoanelor cisterna
Am condus un numar de 50 oameni

08.01.1998 - 31.10.2000

Departament: achizitii

Titlu Job: sef tura rampa incarcare descarcare produse fluide

Responsabilitati:

Planificarea si asigurarea incarcarii in vagoane CFR si cisterne auto conform comenzilor de incarcare primite;
Intocmirea documentelor de expeditie preliminare pentru expeditiile de vagoane ;
Efectuarea receptiilor la materiile prime ;
Participarea la efectuarea lunara a inventarelor de materii prime si produse finite prin masurarea de rezervoare ;

04.10.1995 - 31.12.1997

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer stagiar inginer schimb termocentrala

Responsabilitati:

Efectuirea reviziilor /reparatiilor la utilajele electrice conform cartii utilajelor ;
Efectuarea necesarelor pentru revizii / reparatii ;
Instalatii electrice in industria petrochimica ;

studii

 

Facultati:

Facultate (terminat)
Universitatea tehnica " GHE. ASACHI " (1989 - 1995), Iasi
Profilul: Electrotehnica
Sectia ACTIONARI ELECTRICE

Activitati extracurriculare

Cooperant , creativ,disciplinat , cu atitudine pozitiva,buna-vointa ,putere de convingere ,optimist ,cu spirit practic,sociabil si stabil .
Experienta in managementul echipei .
Buna capacitate de utilizare a computerului .

Premii

Expert Achizitii Publice - iunie 2011 CEDRU Iasi
Manager Proiect aprilie - mai 2011 AJOFM Iasi
Octombrie 2007 - Ianuarie 2008 - CODECS - MANAGEMENTUL PERFORMANT
Mai 2006 - PEGAS Tg.Mures - Auditor intern ISO 9001 / 2000
Martie - Mai 2006 - AFP MKT CONSULTING MANAGEMENT Bucuresti - Managementul transportului si distributiei
Ianuarie 2006 - ARR - Iasi - Persoana desemnata sa conduca permanent si efectiv activitatea de transport

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close