Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.05.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.01.2000

obiectiv

 

Departament: Turism / Hotel staff

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

09.01.2005 - prezent

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: director executiv

Responsabilitati:

Organizare si intocmire bugete evenimente ,coordonarea activitatii agentiei, organizare de evenimente (identificare cerinte clienti , stabilirea locatiilor unde urmau sa se desfasoare evenimentele,negocierea contractelor cu furnizorii si clientii, pregatirea evenimentelor, urmarirea modului in care se desfasoara evenimentele ,emiterea rapoartelor post eveniment, urmarirea feedback-ului primit de la clienti) pregatire/verificare documente licitatii , negociere contracte cu furnizori/clienti, emitere bilete avion, promovare servicii agentie .Mentinerea legaturii intre departamentele agentiei si furnizorii de servicii externalizate.Training permanent pentru echipa din subordine si pentru pesoanele nou angajate.Monitorizarea respectarii standardelor de calitate impuse de catre agentie , in toate activitatile desfasurate . Evaluare angajati.Gestionarea eficienta a resurselor financiare si umane. Negocierea si incheierea de contracte cu furnizorii si clientii agentiei .

Realizari:

Alcatuirea unei echipe de profesionisti in cadrul companiei,prin permanenta coordonare si motivare a acestora de a invata si de a lucra profesional .
Stabilirea unui sistem de comunicare si colaborare eficient intre toate departamentele companiei.
Fidelizarea clientilor companiei prin respectarea calitatii serviciilor oferite si prin mentinerea unei legaturi permanente cu acestia .
Castigarea unui numar mare de licitatii si organizarea cu success a unui numar mare de evenimente de mare amploare in Romania si in strainatate.
Datorita modului de lucru , respectiv de organizare a evenimentelor ,am atras un numar important de clienti care au fost placut impresionati de buna organizare a evenimentului la care au participat, de comportamentul profesional al angajatilor companiei si de grija aratata fata de cerintele clientului .
Obtinerea a doua parteneriate pe programe finantate din Fonduri Structurale , in perioada 2010-2013, unde m-am ocupat de coordonarea intregii activitati ,respectiv : comunicarea intre toti partenerii proiectului, de organizarea si realizarea achizitiilor , verificarea si semnarea contractelor, pregatirea cererilor de rambursare , organizarea evenimentelor.

01.08.2002 - 09.01.2005

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent ticketing/agent turism

Responsabilitati:

Emitere bilete avion, rezervari hoteliere , organizare evenimente , contabilitate primara

01.10.2000 - 31.07.2002

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent ticketing/agent turism

Responsabilitati:

Emitere bilete avion, rezervari hoteliere , organizare evenimente , contabilitate primara

01.11.1998 - 30.09.2000

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent turism

Responsabilitati:

Coordonare activitate transport ; rezervari hoteliere ; organizare evenimente

01.04.1998 - 30.10.1998

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Rezervari hoteliere ; check-in si check-out clienti , incasari clienti , emitere documente fiscale, organizare seminarii, conferinte si evenimente

studii

 

Facultati:

Master in Marketing si Comunicare in Afaceri , ASE , 2003-2005
Facultatea de Management , ASE , 1996-2000
Liceul Ion Barbu , 1991-1995




Activitati extracurriculare

Integritate.
Orientare catre client.
Capacitate foarte buna de planificare si organizare, de evaluare , analiza si rezolvare a problemelor.
Atentie la detalii , permanenta preocupare pentru imbunatatirea cunostintelor si pentru profesionalism.
Munca in echipa bazata pe cooperare. Recunoasterea meritelor si recompensarea acestora.
Abilitati de training ,coaching si negociere .
Gandire pozitiva si realista, orientata catre rezultate .

Premii

Brevet Turism , 2009
Auditor ISO 9001, 2007
Amadeus Ticketing Course ,2001
Certificat IATA , Tarom, 2001
Hotel Sales Specialist , 2001
Amadeus Basic Course , 2000



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close