Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 01.06.1969

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.03.1998

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Imi doresc continuarea carierei profesionale în domeniul contabilității financiare, de gestiune si fiscalitatii. Pregătirea teoretică realizată în cadru studiilor universitare si pe parcursul desfasurarii activitatii profesionale m-ar putea ajuta la optimizarea proceselor financiare din cadrul companiei dvs.

Salariu: 5.500,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Constructii / Instalatii, Turism / Hotel staff, Productie, Telecomunicatii, Transport / Distributie, IT Software, Financiar / Contabilitate, Saloane / Clinici frumusete, Service / Reparatii, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: 01.02.2017

experienta profesionala

 

01.12.2015 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

Domeniu Activitate Firma: CONSTRUCTII CIVILE REZIDENTIALE
Responsabilitati:
Conducerea, organizarea si coordonarea compartimentului financiar-contabil format din 3 persoane,
-intocmirea de raportari catre conducerea firmei cu privire la cash-flow, situatii saptamanale incasari si plati clienti si furnizori, raport lunar cu privire la rezultatul financiar obtinut (profit sau pierdere), la veniturile realizate si costurile inregistrate, raportare lunara cu privire la impozitele si taxele datorate bugetului de stat; intocmirea bugetului anual de venituri si cheltuieli.
-intocmirea politicilor contabile ale firmei;
-intocmirea circuitului documentelor
Recomandari:
Adrian Tripa-administrator; Georgeta Micu-director executiv-0741232309
Realizari:
-organizarea evidentei contabile pe centre de costuri (doua santiere cu calcul distinct al cheltuielilor, veniturilor si profitabilitatii);
-structurarea compartimentului financiar-contabil prin delimitarea atributiilor fiecarui angajat;
-comunicarea si colaborarea cu toate compartiemntele firmei;
-intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli anual;
-organizarea evidentei pe contracte a proiectelor in curs de desfasurare ale companiei
Beneficii:
Autoturism de serviciu, telefon, laptop

01.10.2010 - 31.12.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

Domeniu Activitate Firma: CONSTRUCTII CIVILE REZIDENTIALE
Responsabilitati:
Conducerea, organizarea si coordonarea compartimentului financiar-contabil format din 3 persoane,
-intocmirea de raportari catre conducerea firmei cu privire la cash-flow, situatii saptamanale incasari si plati clienti si furnizori, raport lunar cu privire la rezultatul financiar obtinut (profit sau pierdere), la veniturile realizate si costurile inregistrate, raportare lunara cu privire la impozitele si taxele datorate bugetului de stat; intocmirea bugetului anual de venituri si cheltuieli.
-intocmirea politicilor contabile ale firmei;
-intocmirea circuitului documentelor
Recomandari:
Hidir Kurban-administrator; Yavuz Selim Kesmer-asociat-director general
Realizari:
-organizarea evidentei contabile pe centre de costuri (3 santiere cu calcul distinct al cheltuielilor, veniturilor si profitabilitatii);
-obtinerea de fonduri europene neramabursabile;
-structurarea compartimentului financiar-contabil prin delimitarea atributiilor fiecarui angajat;
-comunicarea si colaborarea cu toate compartiemntele firmei;
-intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli anual;
-organizarea evidentei pe contracte a proiectelor in curs de desfasurare ale companiei (cele 3 santiere mentionate anterior).

Beneficii:
Autoturism de serviciu, telefon, laptop

01.01.2005 - 30.09.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: sef birou control financiar

Responsabilitati:

Responsabilitati: subordonare si raportare directa Consiliului de Administratie.
Responsabilitatea generala a controlorului financiar impartita in detaliu in 5 arii generale:
– Planificare: care presupune mentinerea unui buget (lunar, anual sau cu alta periodicitate) si urmarirea deviatiilor dintre ce s-a planificat si ce s-a realizat.
– Raportare: pregatirea rapoartelor lunare catre management si a unor situatii financiare (de regula situatiile financiare statutare se intocmesc de catre departamentul contabilitate iar controller-ul pregateste situatii financiare adaptate nevoilor de informare a managementului entitatii);
– Conformare: o alta activitate a controller-ilor este asigurarea respectarii legislatiei fiscale, standardelor contabile, diverselor legi aplicabile entitatii.
– Managementul activitatii contabile: respectarea politicilor contabile, procedurilor si termenelor de finalizare a diverselor activitati.

– Managementul proceselor si tranzactiilor: modul de inregistrare al tuturor documentelor financiar-contabile (facturi de achizitii, facturi de vanzari, bonuri fiscale, inregistrarea salariilor, etc.)

-urmarirea si preintampinarea incalcarii dispozitiilor legale in vigoare si a procedurilor interne ale societati prin actiuni de control financiar,
-exercitarea controlul asupra documentelor in care se consemneaza operatiile ce se refera la drepturile si obligatiile patrimoniale ale societatii, in faza de angajare si de plata, in raporturile cu alte persoane juridice sau fizice,
-monitorizarea si verificarea legalitatii si regularitatii operatiunilor contabile, financiare si fiscal efectuate de catre angajatii societatii,
-analizarea proceselor de management financiar derulate in interiorul societatii si intocmirea propunerilor de optimizare,
-realizarea analizelor de cost pentru produsele si serviciile companiei,
-contributia la performanta economica a companiei furnizand analize si consultanta de specialitate,
-elaborarea de rapoarte, analize, auditarea activitatii curente si propunerea solutiilor de imbunatatire a productivitatii si eficientei companiei.
-analiza veniturilor si costurilor/cheltuielilor si repartizarea pe centrele de cost corespunzatoare;
-gestiunea stocurilor, a obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe;
-incadrarea in indicatorii financiar bugetati;
-efectuarea operatiunilor de control financiar intern;
-elaborarea de bugete si previziuni;
-colaborarea directa cu sefii de departamente
-intocmirea de rapoarte saptamanale si lunare cu privire la activitatea desfasurata;

Recomandari:
Cristinel Marinescu-Presedinte Consiliu de Administratie
Realizari:
Introducerea unui nou sistem de raportare manageriala, reducerea costurilor prin analiza efectiva metoculoasa a activitatii economice a firmei.
Beneficii:
Masina de serviciu, telefon, laptop, concediu platit de firma.

01.01.2003 - 31.01.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

Domeniu Activitate Firma: Producerea de subansamble si schelete metalice utilizate in constructii, tamplarie termopan si Constructii civile.

Responsabilitati:
Conducerea si coordonarea compartimentului financiar-contabil, format din 7 economisti, intocmirea balantelor lunare de verificare, calculul impozitelor si taxelor datorate bugetului, verificarea si vizarea declaratiilor fiscale lunare (trimestriale), intocmirea cash-flow-ului zilnic si a raportarilor lunare catre management, intocmirea si urmarirea realizarii BVC, masuri de eficientizare a activitatii economice prin diminuarea sau eliminarea cheltuielilor neeconomicoase si cresterea veniturilor, reglarea lunara a platilor impozitelor si taxelor catre buget (tva, impozit pe profit prin introducerea de cheltuieli sau venituri conform documentelor fiscale).
Recomandari:
Zahiu Niculae-director general; Zahiu Laurentiu-director executiv;
Realizari:
1. Scutirea de taxa pe valoarea adaugata pentru un caz particular apartinand activitatii de constructii, efectuata in conformitate cu prevederile Codului fiscal, cu acceptul Ministerului Finantelor.
2. Obtinerea unei linii de credit de peste 1.000.000 eur prin intocmirea situatiilor solicitate de banca.
Beneficii:
Masina de serviciu, telefon, chirie lunara achitata de firma.

01.01.1993 - 31.12.2002

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: inspector fiscal

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- inspector serviciul T.V.A. in perioada 1993-1995;
- inspector serviciul Control Fiscal persoane juridice in perioada 1995-2001;
- inspector serviciul Relatii cu Contribuabilii Persoane Juridice si supraveghetor fiscal conform O.G.U. nr 27/2000 asupra producerii si comercializarii de alcool si bauturi alcoolice, precum si asupra vânzarii produselor petroliere de catre PETROM S.A., in perioada 2001-2002 ;
Recomandari:
Ionel Culcescu-Director-tel: 0745 392772;
Nicolae Boruzescu-Director AVS-tel: 0766 675924;
Realizari:
In urma controalelor efectuate la agenti economici am colectat catre bugetul de stat, local si bugetele speciale diferente provenite din impozite taxe si contributii datorate in suma totala de peste 10 miliarde lei.
Acumularea unui vast bagaj de cunostinte de specialitate si a unei bogate experiente profesionale.

studii

 

Facultati:

1997 - 2002 Facultate / Colegiu: Management la Facultatea de Management Financiar-Contabil; Universitatea Spiru Haret din Craiova.
1990 - 1992 Scoala Postliceala: Contabilitate la Scoala Postliceala Grupul Scolar Economic Rm Valcea din Ramnicu Valcea.
1982 - 1986 Liceu: Matematica-fizica la Liceul Industrial nr. 1 din Caracal.
1974 - 1982 Scoala Generala: Gimnaziu la Scoala Generala nr. 5 din Caracal.

Premii

Certificari
Oct 1998 - Nov 1998: CURSURI OPERARE CALCULATOR
CUNOASTEREA APROFUNDATA A PROGRAMULUI CONTABIL WINMENTOR PRECUM SI A ALTOR SISTEME INTEGRATE CUM AR FI "AIS" SI "SAP".
Apr 1998 - Apr 1998: Curs IAS/IFRS-contabilitate internationala in cadrul Ministerului Finantelor Publice
Curs IAS/IFRS-contabilitate internationala in cadrul Ministerului Finantelor Publice
Sep 1996 - Sep 1996: Contabil autorizat
Contabil autorizat-Corpul Expertilor Contabili si Contabili Autorizati Olt



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close