 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 28.12.1972 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:01.01.2000
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Resurse umane / Psihologie, Financiar / Contabilitate, Management Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.10.2009 - 31.05.2016 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: director economic Responsabilitati: Domenii contabile:
prestari servicii -transport intern, UE si non UE, aerian, depozitari; investitii imobiliare;
imprumuturi externe; nerezidenti; comert; reevaluari etc.
Atributii:
Organizarea departamentului financiar contabil;
Coordonarea unei echipe formata din 9 persoane;
Elaborarea fiselor de post ale angajatilor din subordine
Dezvoltarea strategiei financiare, a procesul de bugetare și previzionare, optimizarea politicilor și procedurile interne ale grupului.
Raportari catre autoritati: ANAF, autoritati locale, Mediu, Institutul de statistica, BNR;
Reprezentarea societatii la controalele privind rambursarile de TVA
Acordarea suportului auditorilor externi
Raportari catre grup in SAP: situatia realizarilor pe bugete, raportarea bilantului in sistem
german pentru realizarea bilantului consolidat, reconcilieri la nivel de grup, etc.
Instruirea personala si a subordonatilor privind modificarile legislative
Urmarirea creantelor si pregatirea dosarelor pentru Cabinetul de avocatura.
Aprobarea platilor, avansurilor spre decontare, aprobarea cheltuielilor, verificarea
conformitatii facturilor cu contractele, verificarea si aprobarea deconturilor interne si externe;
Verificarea conformitatii inregistrarii pe conturi si bugete;
Calcularea si declararea retinerilor la sursa pentru nerezidenti;
Participarea la negocierea si elaborarea unor contracte: banci, diversi prestatori.
Acordarea suportului personalului din agentiile din tara privind diferite situatii aparute in
relatiile contractuale.
Instruiri periodice SSM ale angajatilor din subordine |
|
01.09.1999 - 31.08.2009 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: sef serviciu financiar contabil Responsabilitati: Am coordonat serviciul financiar contabil si departamentul recuparare creante
Am avut in subordine o echipa formata din 15 angajati, in sediul central si agentii
Responsabilitati:
- coordonarea departamentului facturare urmarind totodata respectarea prevederilor
legislative privind taxarea si documentarea serviciilor UE si in afara UE (intrari+iesiri)
- intocmirea rapoartelor privind clientii si furnizorii, reconcilieri, inventarieri
- informarea clientilor privind scadentele, notificari, esalonari la plata, pregatirea
documentatiei pentru departamentul juridic.
- prezentarea catre conducere raportului cash - flow, elaborarea previziunilor referitoare la
lichiditati
- verificarea contractelor, verificarea aplicabilitatii acestora in documentele emise si primite
- aprobarea platilor pentru sediul central si agentii
- rapoarte catre autoritati |
|
01.09.1997 - 31.03.1998 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: director economic Responsabilitati: Domenii activitate firma: agentie de turism, importator din China, Japonia si Franta de produse
electronice si comercializarea acestora pe teritoriul tarii
Inregistrari de la documentele primare si de personal, pana la balanta si bilant si raportari
catre autoritati.
Pregatirea documentatiei pentru vama si prezentarea acestora comisionarilor vamali,
Emiterea comenzilor catre partenerii externi
Inventarierea stocului din depozit
Participari la inventarieri la punctele de desfacere ale clientilor
Acordarea suportului auditorilor |
|
01.07.1995 - 31.03.1997 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil Responsabilitati: Domenii firma: Producator confectii in regim de LOHN
Am fost contabil in unul din departamentele de productie
Pregatirea de rapoarte cu necesarului de materii prime conform comenzilor primite de la
partenerii externi si colaborarea acestora cu prescriptiile venite de la dept. tehnic.
Verificarea stocurilor din depozit si emiterea de comenzi pentru dept. aprovizionare
Inregistrari contabile privind materiile prime, materialele auxiliare si produse finite |
|
01.06.1994 - 31.07.1995 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil Responsabilitati: Domeniu activitate firma: productie produse de panificatie si patiserie
Inregistrari de la documentele primare si de personal, pana la balanta si bilant si raportari
catre autoritati.
Inregistrari contabile specifice productiei
Asistarea inspectorilor fiscali si inspectorilor de la Garda Financiara. |
| studii | |
|
Facultati: 2007 - 2008 Masterat: AUDIT la AUDIT FINANCIAR CONTABIL din BUCURESTI.
1992 - 1998 Facultate: COMERT la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE din BUCURESTI.
Premii Calificari
Sep 2007: MBA, MASTER AUDIT FINANCIAR CONTABIL
Sep 1993: ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|