 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
F 21.05.1974 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:28.05.1997
|
|
obiectiv | |
|
Director economic
Salariu: 1.000,00 USD / luna Tip job: Full time Departament: Educatie / Training / Arte, Agricultura, Functii publice, Cercetare - dezvoltare, Financiar / Contabilitate, Alimentatie / HoReCa, Audit / Consultanta Oras de lucru: Iasi Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.06.2013 - prezent Departament: agricultura Titlu Job: director economic Responsabilitati: Obiectivul important a fost organizarea si conducerea intregii activitati economico - financiare. |
|
01.01.2013 - 01.05.2013 Departament: management Titlu Job: director economic |
|
01.08.2005 - 01.01.2013 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: director economic Responsabilitati: Organizarea si conducerea intregii activitati economico - financiare a vizat urmatoarele obiective:
1. Am condus departamentul financiar-contabil,am distribuit sarcinile de serviciu persoanelor din cadrul departamentului, am controlat realizarea lucrarilor respective.
2. AM REALIZAT inchiderea perioadelor contabile/fiscale, am elaborat si verificat situatiile financiare corespunzatoare: balante lunare, declaratii lunare pentru autoritati, situatii financiare anuale, semestriale, impreuna cu documentele aferente;
3. Am verificat drepturile de natura salariala, pregatirea si i depunerea declaratiile aferente;
4.AM ELABORAT si prezentat rapoartele manageriale necesare pentru planificarea si urmarirea activitatii societatii (buget de venituri si cheltuieli, cash-flow, rapoarte privind creantele si datoriile societatii etc.), atat sub forma de prognoze/estimari cat si comparatia cu realizarile efective;
5.AM MENTINUT relatia cu bancile, AM elaborat documentele necesare pentru finantari (credite, acreditive etc.).
6. AM ASIGURAT relatia cu auditorii financiari ai societatii si cu eventualii consultanti externi.
7. AM REPREZENTAT societatea in cadrul controalelor fiscale in scopul minimizarii riscurilor de natura legala in interactiunea cu organele de control;
8. Am colaborat cu departamentele comerciale si cu departamentul juridic pentru elaborarea documentatiilor necesare si pentru urmarirea colectarii creantelor si a platii datoriilor la furnizori;
9.Am asigurat activitatea de trezorerie a societatii (am asigurat optimizarea cash-flow-ului societatii, am gestionat platile, am efectuat schimburi valutare, depozite, am prezentat oportunitatile pentru investitii pe termen scurt etc.).
10. AM VERIFICAT SI AVIZAT din punct de vedere financiar si fiscal contractele comerciale si deconturile de cheltuieli.
11. AM URMARIT legislatia contabila si fiscala, am studiat impactul modificarilor legislative asupra activitatii societatii, am propus solutii de micsorare a riscurilor si de exploatare a oportunitatilor.
12.AM ELABORAT si prezentat conducerii societatii, ACTIONARULUI MAJORITAR analize pe subiectele solicitate in diferite situatii.
13. AM ELABORAT planuri de afacere atat pentru proiecte de dezvoltare si investitii cat si pentru cumapararea de actiuni.
Obiectivul important a fost organizarea si conducerea intregii activitati economico - financiare.
Am desfasurat o activitate complexa, datorita domeniului de activitate al societatii, acumuland o experienta variata atat in domeniul fiscal, de bunastare si subventie, de analiza si risc financiar, cumparari de actiuni, vanzare de active, reorganizare judiciara(1999-2001), de valorificare a productiei in conditii de gripa aviara si conditii de piata precare(import masiv cu carne de pasare si oua), etc. Am experimentat o dezvoltare puternica , prin o crestere a cifrei de afaceri cu 32% in anul 2008, si cu 65 % in anul 2009 fata de cifra de afaceri a anului 2008.
Ma poate recomanda orice salariat al societatii , inclusiv reprezentantii actionarului majoritar George Becali.
Am beneficiat de spor de confidentialitate si masina de serviciu. |
|
26.02.2000 - 15.08.2008 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: sef birou contabilitate Realizari: Organizarea si conducerea intregii activitati economico - financiare. |
|
01.05.1998 - 29.02.2000 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist Responsabilitati: Organizarea si conducerea intregii activitati economico - financiare si de productie din ferma
Am desfasurat multiple activitati economice in ferma de productie, am analizat indicatorii de productie zilnic, am efectuat bugetele de venituri si cheltuieli cu propuneri de eficienta in functie de rezultatele anterioare.Activitatea desfasurata a vizat o echipa de 50 de oameni, aceasta a impus si masuri de crestere a productivitatii muncii si de reducere a costurilor care au rentabilizat ferma de productie.
Recomanari pot primi de la fostul director general, director economic si echipa departamentului economic.
Am beneficiat de masina de serviciu si bonusuri in functie de rezultatele sectorului care il conduceam. |
| studii | |
|
Facultati: 2008 - 2010 Masterat: Comunicare si negociere la Universitatea GH. Asachi din Iasi.
2005 - 2008 Facultate / Colegiu: Marketing la FACULTATEA DE STIINTE ECONOMICE din TIMISOARA.
2004 - 2008 Doctorat: CONTABILITATE DE GESTIUNE la UNIVERSITATEA A I CUZA din IASI.
1998 - 2002 Facultate / Colegiu: FINANTE -BANCI la Facultatea de stiinte economice din Ploiesti.
Premii - Certificat de participare la seminarul �Solutii de intelegere intre creditori si debitori. Cum isi pot recupera creditorii creantele. Cum se poate evita disparitia afacerii debitorului. Concordatul preventiv si mandatul ad-hoc, in locul insolvenţei (Legea nr. 381/2009). Solutii bancare concrete pentru companii aflate in dificultate�, eliberat de S.C. MEDIA MAKERS S.R.L., Bucuresti, 2010.
- Certificat de Competenta Lingvistica (limba engleza) nr. 284/27.06.2008, eliberat de catre Universitate de Vest din Timisoara, Facultatea de Economie si de Administrare a Afacerilor;
- Atestat obtinut in urma absolvirii cursului �GUVERNANTA CORPORATIVA SI AUDIT INTERN� organizat de S.C. Audit Services S.R.L si S.C. Cont Audit S.R.L., Iasi, 15-18 februarie 2007;
- Certificat de participare la instruirea cu tema � Auditor intern pentru sisteme de managementul calitatii conform ISO 9001:2000, ISO 19011:2002� eliberat de TUV Rheinland InterCert , Bucuresti, 2006.
-curs de perfectionare si calificare MANAGER PROIECT- CERTIFICAT MINISTERUL MUNCII 2011;
-curs de perfectionare Competente Antreprenoriale-CERTIFICAT MINISTERUL MUNCII 2011;
-curs de perfectionare Competente civice si sociale-CERTIFICAT MINISTERUL MUNCII 2011;
-curs de calificare-FORMATOR-CERTIFICAT MINISTERUL MUNCII 2011;
-Curs de perfectionare -Expert Achizitii Publice -CERTIFICAT MINISTERUL MUNCII 2011. |
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|