Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 20.08.1956

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.10.1995

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Angajarea intr-o companie multinationala, nationala sau regional cunoscuta care sa-mi permita punerea in practica a capacitatilor profesionale.

Beneficii: Seriozitate, mediu de lucru placut, posibilitatea de a promova

Tip job: Full time

Departament: Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Inginerie, Prelucrarea lemnului / PVC, Financiar / Contabilitate, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Bucuresti, Drobeta-Turnu-Severin, Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

04.02.2004 - 04.01.2009

Departament: prelucrarea lemnului / pvc

Titlu Job: director administrator firma

Realizari:

-Asigurarea si respectarea normelor emise de Ministerul Finantelor cu privire la intocmirea si utilizarea documentelor justificative pentru toate operatiunile patrimoniale si inregistrarea lor in contabilitate in perioada la care se refera ;
- Semnarea documentele contabile de cumparare de la S.C. PROFIAL S.R.L. in conformitate cu prevederile Legii 82/1991,cu modificarile si completarile ulterioare;
- Raspunde de relatia cu clientii societatii, de incasarile si platile necesare bunei functionari a societatii comunicand ori de cate ori i se solicita de catre asociati , evidente legate de situatii legate de evolutia strategiei de dezvoltare a firmei ,
- Prospectarea pietii cu scopul de a atrage noi clienti ,
- Drept de semnatura pe documentele justificative si in banca ,
- Furnizarea lunara de informatii catre compartimentul de contabilitate , necesare stabilirii corecte a drepturilor salariale ale personalului si completarea corecta in R.G.E.S.potrivit HG 290/04.03.2004 si a art.34 din C.M. si pentru intocmirea raportarilor lunare ,
- Efectuarea operatiunilor de incasari si plati (prin casirie sau prin virament) , asigurarea virarii incasarilor in contul si banca societatii , si transmiterea lunara a extrasele catre compartimentul de contabilitate ,
- Organizarea, asigurarea, exercitarea controlului financiar preventiv conform prevederilor legale in vigoare;
- Organizarea inventarierii patrimoniului conform prevederilor legale in vigoare;
- Responsabil de inregistrarea si miscarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar, precum si de casarea acestora cu toate actiunile conexe(dezmembrare,valorificare,etc.)

07.02.1991 - 02.04.2004

Departament: inginerie

Titlu Job: director sucursala imsat

Responsabilitati:

-Coordonarea activitatii zilnica a sucursalei, in conformitate cu politica si strategia bancii.
-Reprezentarea bancii in relatiile cu tertii.
-Generarea si dezvoltarea de business (responsabil de dezvoltarea portofoliului de clienti si a volumului de afaceri)
-Negocierea de tranzactii, dobanzi si comisioane si supunerea acestora aprobarii Centralei.
-Gestionarea activelor si pasivelor sucursalei avand ca scop maximizarea profitului si controlul riscului.
-Eram responsabil pentru profitabilitatea sucursalei.
-Raspunde de atingerea scopurilor si obiectivelor sucursalei.
-Urmaream ca toti clientii sa primeasca servicii bancare de calitate si potrivite nevoilor lor.
-Stabileam indatoririle, responsabilitatile si obiectivele profesionale ale subordonatilor mei, in conformitate cu fisa postului si obiectivele sucursalei.
-Propuneam bugetul anual al sucursalei.
-Prezinta si analizeaza impreuna cu subordonatii sai toate informatiile referitoare la politica, rezultate, produse noi, regulamente noi, norme interne, legislatie.
-Raspundeam de aplicarea corecta, la nivelul sucursalei, a legislatiei, regulamentelor BNR, procedurilor si normelor interne ale bancii, inclusiv a normelor de Cunoastere a clientelei si Normelor de Prevenire si combatere a spalarii banilor.
-Isi indeplineste toate responsabilitatile privind evaluarea profesionala periodica a angajatilor din subordine.
-Eram responsabil de crearea si mentinerea mediului de lucru corespunzator pentru toti subordonatii mei.

06.01.1982 - 18.01.1991

Departament: inginerie

Titlu Job: sef serviciu colaborari. sef atelier mecanic

Responsabilitati:

-organizarea, planificarea şi conducerea activitatii întregului personal al atelierului, răspunzând de îndeplinirea calitativă şi la termen a sarcinilor de către personalul atelierului;
-asigurarea respectarii disciplinei privind proiectarea de tehnică nouă, asimilarea de produse şi tehnologii noi, precum şi de elaborarea documentaţiilor de execuţie şi tehnologice pentru produsele care se fabrică sau se repară;
-întocmirea planului anual de proiectare şi inginerie tehnologică pe baza indicaţiilor conducerii unităţii şi a necesităţilor planului de producţie şi repartizarea sarcinilor pe oameni sau colective, urmărind realizarea ritmică a acestuia;
-solicitarea catre compartimentul de aprovizionare materialele necesare activităţii de proiectare (hârtie, rechizite, truse desen etc.) pentru întregul personal al atelierului, prin cereri de aprovizionare, avizate de către inginerul-şef;
-avizarea tuturor lucrărilor elaborate în cadrul atelierului (documentaţii, studii, tehnologii, norme interne de timp şi materiale, caiete de sarcini etc.) şi supunerea acestora verificării şi aprobării celor în drept.

studii

 

Facultati:

1973-1977: Liceul Teoretic Decebal
1977-1982: Insitutul Politehnic Iasi. Facultatea de Mecanica

Activitati extracurriculare

-comunicare eficienta;
-adaptat muncii in echipa;
-deosebit de sociabil, cu un inegalabil simt al umorului;
-optimist si perseverent;
-autor a doua volume de poezii;



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close