Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.07.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.12.2008

obiectiv

 

Doresc a-mi pune in aplicare cunostintele dobandite pe parcursul studiilor universitare si post-universitare si sa ma perfectionez in domeniul juridic, dar, de asemenea, sunt deschisa si la alte domenii care ma ajuta sa ma dezvolt profesional si personal

Salariu: 1.200,00 USD / luna

Beneficii: Posibilitatea de avansare in cariera

Tip job: Part time, Full time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Juridic, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Educatie / Training / Arte, Functii publice, Protectia mediului, Protectia muncii

Oras de lucru: Sibiu

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2010 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: director adjunct

Responsabilitati:

- Stabilirea, dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu furnizorii si clientii, precum si efectuarea comenzilor in vederea comercializarii, promovarii si vanzarii de produse.
- Stabilirea, dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii in vederea promovarii si vanzarii de produse si servicii.
- Consilierea clientilor si solutionarea cerintelor acestora
- Promovarea imaginii firmei si produselor, precum si implementarea de noi produse si servicii in portofoliul firmei.

01.06.2010 - 10.10.2010

Departament: altele

Titlu Job: agency manager

Responsabilitati:

- Recrutarea si selectia personalului
- Instruirea agentilor de vanzari din subordine
- Stimularea profesionala si stabilirea de noi standarde la nivelul echipei si a agentiei
- Verificarea agentilor de vanzari in realizarea target-urilor
- Realizarea target-ului personal
- Coordonarea echipei.

01.10.2008 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Stabilirea, dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu furnizorii, precum si efectuarea comenzilor in vederea comercializarii, promovarii si vanzarii de produse
- Stabilirea, dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii in vederea promovarii si vanzarii de produse
- Consilierea clientilor si solutionarea cerintelor acestora
- promovarea imaginii si produselor

01.04.2007 - 30.06.2008

Departament: asigurari

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

- Recrutarea si instruirea agentilor de marketing din subordine
- Stimularea profesionala si stabilirea de noi standarde la nivelul echipei
- Verificarea agentilor de marketing in realizarea target-urilor
- Realizarea target-ului personal
- Coordonarea echipei.

Realizari:

Am condus o echipa de 11 oameni
Realizarile echipei au fost inregistrate drept foarte bune in statisticiile si baremele de realizari ale companiei.

01.10.2006 - 30.06.2008

Departament: asigurari

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:

- Stabilirea, dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii in vederea promovarii si vanzarii de produse financiare cu componenta de asigurare de viata
- Realizarea target-ului de vanzari
- Consilierea financiara a clientilor si solutionarea cerintelor acestora
- Administrarea portofoliului de clienti si a contractelor acestora
- Prospectare, contactarea prospectilor, incheierea de contracte de asigurari de viata, pensii obligatorii si private, urmarea trainingurilor puse la dispozitie de catre companie, evaluarea rentabilitatii contractelor, administrarea contractelor, verificarea datelor bursiere etc

29.09.2006 - 29.10.2006

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara (suplinitor)

07.04.2006 - 30.06.2006

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Ducerea la indeplinire a sarcinilor delegate de catre director
- Preluarea apelurilor si distribuirea lor
- Indeplinirea activitatiilor administrative

29.11.2002 - 29.10.2004

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: vicepresedinte activitati academice

Responsabilitati:

- Coordonarea echipei din subordine
- Coordonarea si supervizarea proiectelor aprobate
- Stimularea echipei pentru crearea de noi proiecte
- Atingerea obiectivelor stabilite periodic
- Raportarea activitatii catre departamentul national si international de supervizare a activitatii departamentului
- Cercetare si documentarea pe domeniul de interes
- Implementarea de noi proiecte la nivel local si/sau national
- Sustinerea si organizarea de seminarii si vizite de studiu

Realizari:

-organizarea vizitei de studiu ELSA Sibiu- ELSA Iasi,coordonator proiect
-organizarea a doua procese simulate in cadrul ELSA Sibiu,coordonator proiect

29.12.2001 - 29.11.2002

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: director drepturile omului

Responsabilitati:

- Coordonarea echipei din subordine
- Coordonarea si supervizarea proiectelor aprobate
- Stimularea echipei pentru crearea de noi proiecte
- Atingerea obiectivelor stabilite periodic
- Raportarea activitatii catre departamentul national si international de supervizare a activitatii departamentului
- Cercetare si documentarea pe domeniul de interes
- Implementarea de noi proiecte la nivel local si/sau national
- Sustinerea si organizarea de seminarii.

Realizari:

-organizarea seminarului "Dreptul la proprietate la Curtea Europeana a Drepturilor Omului", coordonator proiect
-premiul I- Concurs procese simulate, eveniment organizat de ELSA Iasi,
-participarea la doua Conferinte Nationale ELSA
-participarea la numeroase concursuri de procese simulate, seminarii, conferinte si vizite de studiu si training-uri organizate de organizatia nonguvernamentala ELSA,
- practiciana la Judecatoria Sibiu,
- practiciana la Tribunalul Sibiu,
-practiciana Registratura Judecatoriei Sibiu,

29.05.2001 - 29.08.2002

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

- Stabilirea , dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii in vederea promovarii si vanzarii produselor,
- Efectuarea comenzilor,
- Preluarea marfii si livrarea lor catre clienti,
- indeplinirea target-ului de vanzari.

29.11.2000 - 29.08.2001

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

- Stabilirea , dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii in vederea promovarii si vanzarii produselor
- Efectuarea comenzilor si mentinerea relatiilor cu furnizorii
- Coordonarea echipei de montatori si transpotori marfa
- Preluarea marfii
- Gestionarea marfii si a raionului

studii

 

Facultati:

- Studii postuniversitare :Universitatea Romano-Germana Sibiu, Profilul Drept, Descrierea profilului:Dreptul Uniunii Europene si Functionarul Public European, 2005-2007
- Studii universitare: Universitatrea Romano-Germana Sibiu, Profilul Drept, Descrierea Profilului: Drept, 2001-2005
- Studii Liceale: Liceul Economic si Administrativ "George Baritiu"Sibiu,1997-2000,
-Studii Liceu/Profesionala:Liceul Economic si Administrativ "George Baritiu"Sibiu,1994-1997

Activitati extracurriculare

-Competenta de a conduce o echipa, dobandita prin posturile ocupate
-Persoana foarte bine organizata, puternic motivata, independenta
-Gandire creativa, capacitate de a identifica rapid solutii
-Abilitati excelente de comunicare si relationare
-Disponibilitate pentru deplasari in tara si strainatate
-Capacitate de a lucra individual si in echipa
-Rezistenta la stres si efort prelungit
-Asimilarea rapida a informatiilor
- Abilitati de negociere
- Capacitatea de a crea logistica si organiza proiecte
- Aptitudini diplomatice

Premii

Traininguri:

- mai 2002 - Leadership, Trainer Daniel Rata (Iasi)
- mai 2002 - Managementul Proiectelor
Traineri: Negrut Nichita si Roxana Bunduc (Iasi)
-aprilie 2002 - Medierea :o metoda de solutionare alternativa a conflictelor
- sept. 2006 - Curs Basic de vanzari asigurari de viata, Traineri: Stefan Florea, Mirela Rotar
-Oct. 2006 - Managementul activitatii si Managementul timpului, Trainer Simona Badina
- martie 2007 - Curs Recrutare si Selectie, Trainer Liviu Marcu
- mai 2007 - Curs pensii Facultative si Oblicgatorii , Trainer Liviu Marcu
-iunie 2007 -B2B, Trainer Doichita Vaides
-iulie 2007 -Curs Basic produse bancare si vanzare
Bancpost, sucursala Calea Dumbravii, Sibiu
-ian-feb 2008 - Train the Trainers, Trainer Liviu Marcu
-feb. 2008 - Prezentare fara frica din cadrul cursului B2B, Trainer Liviu Marcu
-mai 2008 - Coaching, Trainer Liviu Marcu

Cursuri:

-2004- Universitatea de Vara, Sibiu, cu tema "Tranzitia si politica in Spania si Romania- o istorie comparata", eveniment organizat de Universitatea Romano-Germana sibiu si Universitatea din Malaga, Spania

Premii:

- premiul I pentru echipa castigatoare a proceselor simulate, eveniment organizat de ELSA Iasi

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close