Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.05.1968

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.01.1994

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: In functie de beneficiile acordate de angajator

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Functii publice

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, Campina

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2008 - 31.01.2019

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: director resurse umane/specialist resurse umane

Responsabilitati:

In perioada 01.07.2001-31.01.2017 am detinut functia de director resurse umane, iar ca urmare a reorganizarii institutiei, in perioada 010.02.2017-- 28 .12.2018 finctia a fost modificata in consilier coordonator cu aceleasi sarcini si atributii respectiv :
Urmaresc realizarea tuturor activitatilor specifice domeniului de resurse umane.
Organizez si coordonez întreg procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea institutiei.
Particip la trierea CV-urilor,organizez interviurile si testarea candidatilor.
Asigur interpretarea corecta a legislatiei din domeniu si totodata aplicarea politicilor de personal ale institutiei.
Intocmesc documentele necesare, si urmaresc activitatea de cercetare disciplinara a salariatilor, conform normelor si prevederilor legale.
Asigur intocmirea documentatiei necesare a activitatii directiei, privind salarizarea, fluctuatia de personal, angajari, promovari,incetari contracte de munca.
Tin evidenta in Revisal a contractelor individuale de munca.
Intocmesc evidenta concediilor medicale,concedii fara plata, concedii evenimente deosebite si intocmesc pontajele.Urmaresc realizarea sistemului de evaluare a performantelor profesionale ale angajatilor.
Asigur activitatea de intocmire si reactualizare a fiselor de post.
Realizez si raportez situatiile cerute de conducere, privind structura personalului pe diverse categorii de vârsta, sex, socio-profesionale, fluctuatiE de personal, absentele, etc.
Coordonez activitatea de organizare la nivel de institutie, urmarind modificarile dinorganigrama respectand Regulamentul Intern.
Elaborez proceduri de lucru în cadrul Directiei, privind principalele activitati de resurse umane (recrutare si selectie, planificarea resurselor umane, instruire, etc) si asigur respectarea acestora de catre întreg personalul din directie .
Rezolv cererile venite din partea celorlalti angajati si le trateaz cu celeritate.

27.01.2006 - 01.07.2008

Departament: relatii publice

Titlu Job: consilier in carul serviciului relatii publice si comunicare

Responsabilitati:

Am desfasurat activitate in cadrul Serviciului de Comunicare si Relatii Publice, avand ca atributii comunicarea cu toate institutiile publice, mas-media precum si cu petentii care se adresau institutiei precum si comunicarea cu alte institutiile din tarile membre UE pentru respectarea regulamentelor europene privind legislatia muncii.
-Tot in aceasta perioada am desfasurat activitate ca lector, in cadrul Cameriei de Comert si Industrie Prahova, pentru cursurile de INSPECTOR RESURSE UMANE.

01.07.2004 - 31.01.2006

Departament: juridic

Titlu Job: consilier- serviciului juridic

Responsabilitati:

Am desfasurat activitate specifica Serviciului Juridic si am asigurat consilere privind legislatia muncii prin formularea de raspunsuri petentilor.

01.10.2001 - 31.07.2004

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef serviciu executare silita

Responsabilitati:

Am coordonat activitatea de recuperare prin toate activitatile de executate silita, a creantelor bugetare privind debitorii din Judetul Prahova, la bugetul de asigurari sociale .
Am condus o echipa de 9 oameni.

01.04.1997 - 01.10.2001

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: inspector- corpul de control

Responsabilitati:

Am efectuat control privind respectarea legislatiei specifice dreptului muncii la agenti economici din judetul Prahova si acordat consiliere in domeniul relatiilor de munca

01.04.1997 - 01.01.2003

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane- conventie civila de prestari servicii

Responsabilitati:

Societati comerciale cu capital privat numarul salariatilor fiind intre 50 si 250.
Responsabilitati:-completarea contractelor individuale de munca si a dosarelor de personal .
-Inscrieri in carnetele de munca.
-Intocmirea deciziilor de incetarea contactelor de munca precum actelor aditionale privind majorarea salariilor si modificarea contractelor de munca.
-Consiliere in cadrul relatiilor de munca.
-Intocmirea dosarelor de pensie pentru solicitanti.
-Completarea registrului de evidenta al salariatilor
-completarea pontajelor si evidenta concediilor de odihna.
-depunerea declaratiilor lunare la diverse institutii
-intocmirea adeverintelor privind calitatea de salariat
recrutarea salariatilor
-orice alte activitati din cadrul compartimentului de resurse umane.

01.01.1990 - 01.04.1997

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: inspector

Responsabilitati:

stabilirea drepturilor de pensie

20.10.1986 - 01.01.1990

Departament: inginerie

Titlu Job: functionar

Responsabilitati:

Am participat la intocmirea materialelor din cadrul colectivul de redactie al Almanahului Rafinorul

studii

 

Activitati extracurriculare

Sociabilitate,stabilitate,adaptabilitate, spirit practic, ordine, disciplina, atenta la detalii, orientata catre rezultate,putere de convingere, atitudine pozitiva.

Premii

Curs de Antreprenoriat HR organizat de SNSPA, perioada iunie-decembrie 2012.
Curs de TALENT MANAGERIAL IN ACTIUNE privind descoperirea si utilizarea resurselor pentru atingerea obiectivelor- ianuarie- mai 2009
Cursuri organizate de Uniunea Europeana, privind lucratorii migranti din cadrul UE, detasarea acestora, exportul prestatilor si determinarea legislatiei aplicabile perioada 2004-2008
Permisul European ECDL –Nivelul 4
Atestat de Inspector Resurse Umane- Camera de Comert si Industrie Prahova (2006).
Cursuri de operare- introducere, prelucrare si validare date-Directia Muncii si solidaritatii Sociale
Diploma de curs contabilitate –Casa de Cultura a sectorului nr.3 Bucuresti- anul 1989

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(incepator,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close