 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 25.01.2015 Permis conducere: Cat., Data obtinerii:18.03.2009
|
|
obiectiv | |
|
Dorinta de autodepasire orientata spre oportunitati.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Asigurari, Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Functii publice, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Management Oras de lucru: Brasov, Cluj-Napoca, STRAINATATE, Remote (de acasă) Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.06.2016 - prezent Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: customer service / call center Responsabilitati: Asigur suport in linmba italiana pentru clienti prin intermediul chat-uli, e-mail-ului si telefonului utilizand platforma informativa
Ofer informatii conform criterilor clientului si in acelasi timp ale companiei
Verific platite facute de clienti
Emit facturile necesare
Emit diferite comenzi online conform cerintelor clientilor
Sunt in contact direct cu personele care se ocupa de curierat si cele de la departamnetul financiar
Sprijin realizarea sesizarilor clientillor si ma asigur ca solicitarile au fost realizate
Ofer sprijin persoanelor care efecutueaza diferite traing-uri
Inregistrez si transimit problemele tehnice departamentului competent
Respect anumite sarcini si termene pentru indeplinirea sarcinilor
Contribui personal la imbunatatirea imaginii compaaniei. |
|
01.10.2010 - 31.05.2016 Departament: altele Titlu Job: operator calculator amanet Responsabilitati: Am acordat credite banesti prin depunerea unui gaj
Am apreciat uzul obiectelor precum am si negociat pretul acestora
M-am ocupat de editarea,salvarea si printarea contractelor cu sau fara dispozitii de plata
Am incheiat contracte,am realizat prelungiri sau lichidari de contracte cu chitanta sau bon fiscal
Am completat documentele specifice activitatii : Registrul de Casa,Registrul Special de Evidenta a Metalelor Pretioase,aviz de insotire a marfii,dispozitii de incasare/plata
M-am ocupat de intocmirea rapoartelor saptamanale si lunare.
Mobilitate in cadrul punctelor de lucru ale societatii realizand activitati de Western Union precum si perioade de training. |
|
01.10.2006 - 31.07.2010 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: secretara Responsabilitati: Am asigurat fluxul informational intre firma si clientii externi
Am preluat si directionat apelurile telefonice
M-am ocupat de sortarea si inregistrarea corespondentei,de programarea interviurilor
Ma completat borderourile pentru plicurile trimise
M-am ocupat de primirea si transmiterea e-mail-urilor. |
| studii | |
|
Facultati: 2011 - 2013 Masterat: Standarde,reglementari si politici contabile la Universitatea Constantin Brancoveanu din Ramnicu Valcea.
2008 - 2011 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea Spiru Haret din Ramnicu Valcea.
Premii Voluntariat
Oct 2014: Crucea Rosie
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|