Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.01.1987

obiectiv

 

Sunt o persoana muncitoare, tenace,deschisa, responsabila.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Altele

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2021 - prezent

Departament: asigurari

Titlu Job: operator calculator baze de date pep

Responsabilitati:

Identificarea alertelor PEP si sanctionati international in aplicatia DataNormic. Cautare informatii pe internet despre persoanele pentru care sau deschis alerte si interpretarea acestora. Evaluarea alertei ca fiind pozitiva sau negativa in functie de informatiile gasite. Inchiderea alertelor si incarcarea documentelor justificative in aplicatia DataNormic, LifeFit, Telemarketing, Clas, Olas. Colaborare proiect.

01.04.2020 - 30.09.2020

Departament: banci

Titlu Job: customer responsible specialist

Responsabilitati:

Prezentare, promovare, vanzare produse financiare,identificare clienti. Inregistrarea in sistemul informatic a clientilor cu datele acestora,intocmire si administrare baze de date, verificarea informatiilor de autentificare ale clientului,colaborare activa cu Departamentul juridic. Intermediere, asistare si asigurare suport pentru: inrolare client, deschidere conturi, plati, transferuri, schimb valutar, emitere si inmanare carduri, constituire produse de economisire. Intocmire rapoarte de activitate,intocmire dosare de credit. Colaborare proiect perioada de 6 luni.

01.04.2017 - 31.03.2020

Departament: banci

Titlu Job: ofiter aprobare credite

Responsabilitati:

Analiza si aprobare dosare credit.
Analizarea si verificarea actelor necesare acordarii creditului, intocmirea analizei financiare si incadrarea in categoria de performanta financiara. Verificarea utilizarii creditului cu respectarea obiectului creditarii,valorii,duratei si a conditiilor impuse in aprobare. Datorita pandemiei create de Sars-Cov 19 s-au făcut disponibilizări în cadrul companiei.

01.05.2016 - 31.03.2017

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

Front Office, organizare bussines meeting, organizare și follow up servicii de mentenanță, urmărirea necesarului de papetărie și birotica,facturare.

01.12.2014 - 29.02.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager și junior recruiter

Responsabilitati:

Funcție dubla de asistent manager și junior recruiter. Integrare, follow up, identificare canale recrutor, selecție candidați, interviuri telefonice/video, shortlist. Respectarea tuturor posibilităților de recrutare pana la shortlist. Respectarea bugetelor. Desfasurarea campaniilor de recrutare: postarea anunturilor, selectarea CV-urilor, programarea candidatilor la interviu, sustinerea interviurilor, oferirea unui raspuns fiecarui candidat, si selectarea candidatilor potriviti; Raportarea despre campaniile de recrutare: care sunt sursele cele mai bune de candidati, care sunt motivatiile lor sa aplice; Integrarea membrilor noi in organizatie. Contract Full-time.

01.10.2014 - 30.11.2015

Departament: altele

Titlu Job: front office

Responsabilitati:

Front office, programari clienti si vanzare produse oftalmologie. Contract Part-time.

01.06.2012 - 30.09.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil și office manager

Responsabilitati:

Funcție dubla Office manager și contabil. Contabilitate primara, , organizare business meeting, organizare și follow up servicii de mentenanță, urmărirea necesarului de papetărie și birotica,facturare,evidenta contracte. Contract Full-time.

01.07.2011 - 30.11.2013

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: sales assistant vânzări on-line domeniul ebay

Responsabilitati:

Administrator site online, vânzări produse și componente calculator pe domeniul Ebay.
Contract Part-time.

01.04.2007 - 30.06.2011

Departament: asigurari

Titlu Job: gestionarea politelor de asigurari si serviciu control intern

Responsabilitati:

Gestionare stoc de polite, introducere polite de asigurare în programul financiar-contabil Asige Xpress, intocmire lunara a situatiilor vânzărilor pe tip de polița și prezentarea rapoartelor, reducerea costurilor cu tiparirea politelor. Controlarea si verificarea activitatilor sucursalelor din tara(serviciu control) și întocmirea rapoartelor specifice.

01.07.2006 - 31.03.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Facturare,trimitere informatii catre firme colaboratoare, organizare și coordonare departament administrativ.

01.07.2003 - 30.06.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: sales assistant

Responsabilitati:

Vânzare produse menaj,
Întocmire documente specifice(contracte, oferte de preț), actualizare baze de date.



01.04.1999 - 30.06.2003

Departament: vanzari

Titlu Job: sales assistant

Responsabilitati:

Administrare și dezvoltare rețea clienți, prezentare, promovare și vânzare conform standardelor și politicilor companiei. Întocmire documente comerciale, înregistrarea mișcărilor de stocuri, intocmire transport marfa conform normativelor, urmărire încasări.

studii

 

Facultati:

2001 - 2006 Facultate: Drept la FACULTATEA DE DREPT BUCURESTI( fără licență) din Bucuresti.
2000 - 2003 Colegiu / Studii postliceale: Contabilitate statistica. la Colegiul Economic AD. Xenopol din Bucuresti.
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: FINANTE CONTABILITATE la COLEGIUL ECONOMIC AD XENOPOL -1996-2000 din Bucuresti.

Premii

Certificari
Jan 2015 - Apr 2015: Inspector /referent resurse umane.

Oct 2014 - Nov 2014: Operator introducere si validare date
Operator introducere si validare date .
Calificari
Jan 2015: Abilitati si competente antreprenoriale.

Jun 1998: Contabil statistician.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close