 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 16.01.1987
|
|
obiectiv | |
|
Sunt o persoana muncitoare, tenace,deschisa, responsabila.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Altele Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.01.2021 - prezent Departament: asigurari Titlu Job: operator calculator baze de date pep Responsabilitati: Identificarea alertelor PEP si sanctionati international in aplicatia DataNormic. Cautare informatii pe internet despre persoanele pentru care sau deschis alerte si interpretarea acestora. Evaluarea alertei ca fiind pozitiva sau negativa in functie de informatiile gasite. Inchiderea alertelor si incarcarea documentelor justificative in aplicatia DataNormic, LifeFit, Telemarketing, Clas, Olas. Colaborare proiect. |
|
01.04.2020 - 30.09.2020 Departament: banci Titlu Job: customer responsible specialist Responsabilitati: Prezentare, promovare, vanzare produse financiare,identificare clienti. Inregistrarea in sistemul informatic a clientilor cu datele acestora,intocmire si administrare baze de date, verificarea informatiilor de autentificare ale clientului,colaborare activa cu Departamentul juridic. Intermediere, asistare si asigurare suport pentru: inrolare client, deschidere conturi, plati, transferuri, schimb valutar, emitere si inmanare carduri, constituire produse de economisire. Intocmire rapoarte de activitate,intocmire dosare de credit. Colaborare proiect perioada de 6 luni. |
|
01.04.2017 - 31.03.2020 Departament: banci Titlu Job: ofiter aprobare credite Responsabilitati: Analiza si aprobare dosare credit.
Analizarea si verificarea actelor necesare acordarii creditului, intocmirea analizei financiare si incadrarea in categoria de performanta financiara. Verificarea utilizarii creditului cu respectarea obiectului creditarii,valorii,duratei si a conditiilor impuse in aprobare. Datorita pandemiei create de Sars-Cov 19 s-au făcut disponibilizări în cadrul companiei. |
|
01.05.2016 - 31.03.2017 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: office manager Responsabilitati: Front Office, organizare bussines meeting, organizare și follow up servicii de mentenanță, urmărirea necesarului de papetărie și birotica,facturare. |
|
01.12.2014 - 29.02.2016 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: asistent manager și junior recruiter Responsabilitati: Funcție dubla de asistent manager și junior recruiter. Integrare, follow up, identificare canale recrutor, selecție candidați, interviuri telefonice/video, shortlist. Respectarea tuturor posibilităților de recrutare pana la shortlist. Respectarea bugetelor. Desfasurarea campaniilor de recrutare: postarea anunturilor, selectarea CV-urilor, programarea candidatilor la interviu, sustinerea interviurilor, oferirea unui raspuns fiecarui candidat, si selectarea candidatilor potriviti; Raportarea despre campaniile de recrutare: care sunt sursele cele mai bune de candidati, care sunt motivatiile lor sa aplice; Integrarea membrilor noi in organizatie. Contract Full-time. |
|
01.10.2014 - 30.11.2015 Departament: altele Titlu Job: front office Responsabilitati: Front office, programari clienti si vanzare produse oftalmologie. Contract Part-time. |
|
01.06.2012 - 30.09.2014 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil și office manager Responsabilitati: Funcție dubla Office manager și contabil. Contabilitate primara, , organizare business meeting, organizare și follow up servicii de mentenanță, urmărirea necesarului de papetărie și birotica,facturare,evidenta contracte. Contract Full-time. |
|
01.07.2011 - 30.11.2013 Departament: internet / e-commerce Titlu Job: sales assistant vânzări on-line domeniul ebay Responsabilitati: Administrator site online, vânzări produse și componente calculator pe domeniul Ebay.
Contract Part-time. |
|
01.04.2007 - 30.06.2011 Departament: asigurari Titlu Job: gestionarea politelor de asigurari si serviciu control intern Responsabilitati: Gestionare stoc de polite, introducere polite de asigurare în programul financiar-contabil Asige Xpress, intocmire lunara a situatiilor vânzărilor pe tip de polița și prezentarea rapoartelor, reducerea costurilor cu tiparirea politelor. Controlarea si verificarea activitatilor sucursalelor din tara(serviciu control) și întocmirea rapoartelor specifice. |
|
01.07.2006 - 31.03.2007 Departament: vanzari Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: Facturare,trimitere informatii catre firme colaboratoare, organizare și coordonare departament administrativ. |
|
01.07.2003 - 30.06.2006 Departament: vanzari Titlu Job: sales assistant Responsabilitati: Vânzare produse menaj,
Întocmire documente specifice(contracte, oferte de preț), actualizare baze de date.
|
|
01.04.1999 - 30.06.2003 Departament: vanzari Titlu Job: sales assistant Responsabilitati: Administrare și dezvoltare rețea clienți, prezentare, promovare și vânzare conform standardelor și politicilor companiei. Întocmire documente comerciale, înregistrarea mișcărilor de stocuri, intocmire transport marfa conform normativelor, urmărire încasări. |
| studii | |
|
Facultati: 2001 - 2006 Facultate: Drept la FACULTATEA DE DREPT BUCURESTI( fără licență) din Bucuresti.
2000 - 2003 Colegiu / Studii postliceale: Contabilitate statistica. la Colegiul Economic AD. Xenopol din Bucuresti.
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: FINANTE CONTABILITATE la COLEGIUL ECONOMIC AD XENOPOL -1996-2000 din Bucuresti.
Premii Certificari
Jan 2015 - Apr 2015: Inspector /referent resurse umane.
Oct 2014 - Nov 2014: Operator introducere si validare date
Operator introducere si validare date .
Calificari
Jan 2015: Abilitati si competente antreprenoriale.
Jun 1998: Contabil statistician.
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|