Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 01.11.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.12.2004

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Construirea unei cariere care îmi va permite aplicarea si aprofundarea cunostintelor si competentelor dobândite.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Apreciere la locul de munca. Salariu atractiv. Posibilitate de promovare.

Tip job: Full time

Departament: Publicitate, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Transport / Distributie, Achizitii, Controlul calitatii, IT Software, Alimentatie / HoReCa, Auto / Echipamente, Management

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2017 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: customer portal administrator

Responsabilitati:

- Administrarea utilizatorilor în portalurile clienților (aplicații Internet)
- Procesarea cererilor de acces (workflow) pentru utiizatorii interni si pregatirea de documentatie detailata a analizei și documentării portalurilor clienților
- Administrarea bazei de date privind sistemele de gestionare a incidentelor (tickete) și furnizarea de asistență și rezolvare a problemelor legate de erorile care pot apărea în anumite sisteme informatice, luând în considerare politica actuală de securitate a grupului
- Oferiți suport pentru clienții interni
- Monitorizarea și participarea la optimizarea solutiilor IT
- Instruirea beneficiarilor de a utiliza segmentul de programe configurat prin organizarea de sesiuni interne de instruire

01.05.2013 - 31.10.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: project coordinator - logistics quality

01.01.2012 - 31.05.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: analist calitate

Responsabilitati:

Verificare activitattilor desfasurate in depozit si identificarea eventualelor probleme, organizarea spatiului de depozitare, analizarea stocurilor si reglarea acestora conform procedurilor,inventarierea permanenta a articolelor din depozit, efectuarea de operatii in SAP, pregatirea comenzilor, instruirea angajatilor cu procedurile de lucru, informarea angajatilor de neconformitatile anvelopelor, intocmirea tuturor documentelor legale si necesare anvelopelor din depozit, pastrarea legeturii cu clientul, intocmirea de rapoarte zilnice si lunare, reducerea pe cat posibil a numarului de reclamatii sosite de la client,respecatarea procedurilor de lucru si orice ale proceduri interne.
Bonuri de masa

01.01.2010 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: quality supervisor

Responsabilitati:

Investigarea si procesarea tuturor reclamatiilor venite din partea clientului Continental,crearea de 8D report si quality improvement plan, initierea tuturor reclamatiilor pentru anvelopele deteriorate venit direct din productie .Administram gestiunea anvelopelor din intregul depozitul.Tineam lagatura cu transportatorii agreeati de Continental ,responsabil 5S in zona rampelor de incarcare si in zona de pregatire auditand zilnic aceste zone.Creearea documentatiei necesara din procesele de incarcare/descarcare ,sortare anevolpe si introducere stoc ,prin intocmirea de proceduri si instructiuni de lucru.Ca principal responsabil pentru procesele de "Loadind" si "Picking" , sunt interfata dintre CEVA Logistics si clientul , Continental.Efectuare de operatii in SAP, inchiderea camioanelor in sistem,verificarea cantitatilor de anvelope incarcate in camion, scaderea cantitatii de anvelope care nu au intrat in camion,depistarea cauzelor care au dus la reducerea cantitatii, trimiterea inapoi in depozit a anvelopelor care au fost scazute, rezolvarea diferitelor probleme legate de camioane,coordonarea invetarelor lunare cat si a inventarelor zilnice.Printare listelor de "Picking" si coordonarea intregului proces .Responsabil LEAN pe procesele de incarcare si pregatire, intocmirea de Kaizen-uri periodice.
bonuri de masa

01.05.2008 - 31.01.2009

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator smt

Responsabilitati:

Pregatirea pieselor si componentelor la locul de munca amenajat, dupa directive bine definite, cat si verificarea exactitati, calitatii si integritatii pieselor si componentelor (tip corect, numar de piesa, cantitate, criteriul de calitate ), executarea activitatilor specifice productiei conform planului de productie stabilit de superiori
Bonuri de masa

05.12.2007 - 22.03.2008

Departament: imobiliare

Titlu Job: agent imobiliar

Responsabilitati:

Prospectarea proactiva a pietei, informarea constanta a clientilor, identificarea necesitatilor acestora, realizarea si actualizarea permaneta a bazei de date privind clientii si derularea contractelor de vanzare, gestionarea relatiei cu clientii si administrarea documentatiei aferente fiecarui client

01.04.2007 - 30.11.2007

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

Promovarea si vanzarea serviciilor si produselor Zapp, identificarea nevoilor clientului si consilierea acestora, activarea online a contractelor de servicii postpaid, promovarea si ofertarea tuturor produselor si serviciilor, atingerea obiectivelor de vanzari stabilite, redactarea contractelor, ofertelor, actelor aditionale pentru clienti si customizarea ofertei in functie de nevoile clientilor, dezvoltatrea portofoliului de clienti verificarea documentelor clientului, vanzarea de telefoane si accesorii, mentinerea relatiilor cu clientul, , intocmirea zilnica a situatiei stocului de terminale din shop.

studii

 

Facultati:

2000-2004-Liceul Teologic Romano-Catolic Gherhardinum
2004-2009:Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului din Timisoara
Sectia:Inginerie si Management in Agricultura

Premii

Curs ISCIR

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close