Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.10.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.08.2011

obiectiv

 

Doresc o cariera de viitor, intr-o companie de succes in care, sa ma pot dezvolta profesional si, sa contribui la cresterea prestigiului firmei in care voi activa, alaturi de oameni competenti de la care voi avea ce invata!

Salariu: 700,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Farmacie, Publicitate, Administrativ / Logistica, Inginerie, Chimie / Biochimie, Controlul calitatii, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2019 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: customer operation specialist. logistician gestiune flux

Responsabilitati:

Coordonarea activității de aprovizionare cu produs finit a clienților din România: introduce și verifica in sistem comenzile de aprovizionare emise de clienți;
- comunica cu departamentul de planificare producție , responsabil denorganizarea transportului, pentru a asigura un nivel excelent de servire al clientului;
- informează clienții asupra datelor de livrare, produselor și cantitățile livrate;
- împreuna cu șeful ierarhic și departamentul
De vânzări încearcă sa găsească alternative , astfel încât, impactul negativ sa fie redus și riscul penalizărilor sa fie diminuat;
- întocmirea avizelor de însoțire a mărfii ținând cont de prioritățile de încărcare și stoc marfa;
- asigurarea ca stocurile de produs finit respecta condițiile de calitate din punct de vedere al termenului de valabilitate;
- transmiterea reclamațiilor primite de la clienți către toate departamentele implicate;
- respectarea procedurilor legate de siguranta produselor;
- informațiile privind comenzile primite sa fie complete și furnizate la timp, astfel încât, planificarea producției sa fie optima și fără costuri suplimentare;
- planificarea livrărilor sa fie optima , altfel încât, sa nu inducă costuri suplimentare cu manipularea și ore suplimentare plătite personalului fabricii;
- se asigura ca dimensionarea stocului se încadrează in limitele bugetului aprobat;
- comunica eficient cu personalul din departamentele de vânzări, producție, controlul calității;
- verificarea corecta a stocului de marfa in vederea avizărilor comenzilor venite de la clienți

01.02.2015 - 30.09.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent de cercetare in gestiune, contabilitate, control financiar

Responsabilitati:

- transmiterea soldurilor aferente relatiei comerciale cu clientii tuturor managerilor zonali;
- verificarea clientilor noi;
- transmiterea somatiilor de plata catre clienti;
- organizarea recuperarii paletilor;
- blocarea comenzilor clientilor rau platnici si a celor cu paleti nereturnati;
- asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail;
- actualizarea bazei de date, documente;
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
- raportare si verificare clienti la COFACE
- inregistrarea documentelor, incasarilor, extraselor de cont
- Consultarea listei cu clienţii datornici;
- Contactarea telefonică a clienților pentru comunicarea sumei datorate și negocierea de soluții de stingere a debitelor;
- Preluare apeluri de la clienți și rezolvarea situațiilor prin convingerea acestora de a-și achita facturile scadente;
- Consilierea clienților și furnizarea informațiilor corecte și complete privind modalitatea de plată și locațiile unde se poate face plata;
- Verificarea corectitudinii fișelor de clienti;
- Oferirea de suport cu privire la situația financiară a debitorului (confruntare fișe) precum și informații corecte privind produsele pentru care înregistrează restanța (Căutarea din arhivă a facturilor fiscale pe care clienţii nu le-au primit şi trimiterea copiei conforme);

01.11.2014 - 28.02.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

- contacteaza si dezvolta relatii cu clientii alocati conform procedurilor si standardelor interne ale companiei;
- respecta planificarea privind contactarea telefonica a clientilor si oferirea de solutii specifice nevoilor lor;
- promoveaza produsele comercializate de firma prin vanzarea telefonica;
-se preocupa de negocierea si renegocierea de contracte cu clientii;
- intocmeste facturile pentru clienti, conform comenzilor primite, in concordanta cu conditiile comerciale negociate (discount, termen de plata, etc);
-preia comenzile de la clienti;
- confirma comenzile primite ;
- intocmeste rapoarte solicitate de catre superiori.
- se preocupa sa fie transmis in timp util catre depozitul en-gros comenzile facute de catre clienti, pentru ca acestia sa fie aprovizionati cu produsele solicitate in cel mai scurt timp, pentru a avea o colaborare cat mai buna cu ei, se ocupa de incasarea in numerar sau sub alte forme de plata a contravalorii produselor comercializate catre clienti, la termenele stabilite prin contractele incheiate cu acestia;
- intocmeste facturi si chitante pentru clientii firmei;
- incasarea contravalorii produselor se face completand toate datele referitoare la: beneficiarul produselor, adresa, banca si contul, expeditia, scadenta platii, TVA, CNP, semnaturile de predare primire, stampila, iar cand ridica contravaloarea marfii in numerar, sa prezinte justificarea decontului in max24 ore de la ridicarea acestuia.

01.10.2014 - 01.11.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent-manager

Responsabilitati:

Intocmirea si actualizarea bazei de date;
Intocmirea ofertelor de publicitate
Acordarea de asistenta d.p.d.v. tehnic si comerciall clientilor si potentialilor clienti;
Evidenta stocurilor;
Intocmirea fiselor de magazie
Intretinerea relatiilor cu clientii din portofoliu;
Primirea vizitatorilor;
Asigurarea protocolului;
Participarea la sedintele saptamanale organizate in cadrul firmei;
In limita timpului disponibil si in conformitate cu dispozitiile primite participarea la indeplinirea atributiilor generale privind indeplinirea contractelor incheiate
Preluarea si transmiterea de mesaje,
Redactarea corespondentei.
Expedierea corespondentei.
Organizarea sedintelor.
Organizarea agendei sefului.
Cunostinte de contabilitate.

01.07.2014 - 01.09.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

Am lucrat in programul de ofertare Winarhi, concepand oferte personalizate, atat pentru dealeri cat si pentru clientii finali.

01.09.2011 - 01.07.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

Responsabilitati:Introduce in sistemul informatic comenzile primite de la
Departamentul Vanzari
- Mentine legatura cu departamentul Vanzari pentru a prelua la timp orice
comanda
- Opereaza modificarile de comanda in sistemul informatic
- Emite in sistemul informatic facturi conform procedurilor de operare si
respectand termenul de emitere a documentelor respective.
- Printeaza, semneaza si expediaza aceste facturi catre clienti, conform
instructiunilor existente.
- Emite documente de corectie, facturi si avize storno pentru diferentele
inregistrate la receptia marfii si refuzurile de marfa de la clienti, numai in
baza unor documente confirmate de gestionari (conform procedurilor de
operare si respectand termenul de emitere)
- Intretine baza de date prin introducerea datelor despre clienti
- Verifica documentele emise si se asigura de completarea corecta a
acestora conform procedurilor in vigoare
- Isi insuseste si respecta cu strictete procedurile de operare in sistemul
informatic
- Emite diverse rapoarte privind stocul de marfa si activitatea depozitului
- Respecta procedurile existente referitoare la circuitul documentelor cu
regim special; arhiveaza aceste documente conform procedurilor in
vigoare
- Arhiveaza exemplarele rosii si verzi ale tururor documentelor de livrare
in ordinea numarului Ministerului de Finante, impreuna cu comenzile in
baza carora s-au emis acele documente, sau toate 3 exemplarele in
cazul documentelor anulate
- Inlocuieste colegii de serviciu ori de cate este necesar pentru a asigura
buna desfasurare a activitatii
am reusit sa fac fata provocarilor de zi cu zi,m-am adaptat la desele schimbari de situatii si am asigurat fluiditatea vanzarii in cadrul departamentului economic.
salarizare,contract de munca pe perioada nedeterminata,bonusuri,traininguri,munca alaturi de o echipa tanara si dinamica.

01.07.2010 - 02.10.2010

Departament: achizitii

Titlu Job: ofiter credite

01.06.2010 - 13.10.2011

Departament: marketing

Titlu Job: inginer , asistent marketing, divizia lactate-inghetata

Responsabilitati:

Realizeaza studii de piata
Obtine feed-back de la clienti
Realizeaza campanii de advertising & marketing
Editarea revistei de prezentare a companiei
Actualizarea paginilor web ale companiei
Organizeaza participarea la targuri si expozitii
Concepe materiale promotionale
Promoter

01.01.2005 - 01.01.2009

Departament: mlm / vanzari directe

Titlu Job: promoter, hostess

studii

 

Facultati:

2004 - 2009 Facultate: Ingineria Produselor Alimentare la Facultatea de Stiinta si Ingineria Alimentelor din Galati.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close