de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.05.1989

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2015 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: customer and sales support manager

Responsabilitati:

- Oferirea de suport clientilor regionali si globali si a agentilor de vanzari in aria PSG (Personal Systems Group – Desktops, Thin clients, Laptops, Workstations, Accessories)
- Setarea de noi conturi corporate/publice conform procedurilor interne
- Managementul ciclului de viata al produselor conform matricii de validitate a produselor
- Mentenanta si actualizarea portalelor B2B pentru clienti
- Contact cheie pentru agentii de vanzari, conector intre departamentele de operatiuni si vanzari
- Derularea de activitati referitoare la managementul conturilor clientilor directi (setarea ofertei de produse si a strategiei de pret, cotari de produse si servicii, administrarea accesului user-ilor)
- Oferirea de consultanta si design a ofertei de produse, adaptate la nevoile clientilor
- Configurarea tehnica a produselor PSG in concordanta cu specificatiile primite
- Coordinarea tranzitiilor platformelor PSG catre urmatoarea generatie
- Coordinarea globala a cataloagelor of B2B si publicarea acestora in cadrul tuturor regiunilor si echipelor (pentru conturi globale)
- Folosirea de tool-uri interne pentru a verifica statusul conturilor si a identifica deviatii
- Interactiune constanta cu echipele de vanzari, logistica, finante, contracte si cu consultantii tehnici
- Call-uri saptamanale cu clienti si cu echipa de cont
- Oferirea de consultanta partenerilor si distribuitorilor referitor la oferta indirecta de produse
- Crearea raportului lunar al indicelui de E-biz pentru conturile UK&I
- Membra a comunitatii de training pentru noi CSSM
- Membra a echipei Media a site-ului si a echipei pentru situatii de urgenta

01.10.2014 - 31.01.2015

Departament: marketing

Titlu Job: project management intern

Responsabilitati:

- Copywriting (Facebook & Google Ads pentru promotii Black Friday desfasurate pe platforma the e-commerce Carrefour Online)
- Implicare in activitatile creative (brainstorming, dezvoltare de concept)
- Activitati de suport si administrative (pregatirea de rapoarte, prezentari, statistici, traducerea de documente, efectuarea de research in cadrul unor proiecte multiple)
- Activitati de office management (administrarea de documente, plata furnizorilor, comandarea de furnituri)

01.08.2013 - 31.07.2014

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: logistics officer

Responsabilitati:

- Dezvoltarea, planificarea, monitorizarea si implementarea de activitati si evenimente in cadrul Aspire Alumni Club;
- Asigurarea tuturor resurselor si a logisticii necesare pentru activitatile planificate;
- Dezvoltarea si mentinerea unei bune comunicari si colaborari cu comunitatea de Alumni;
- Promovarea programelor si a evenimentelor marca Aspire online si offline;

01.11.2012 - 31.05.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: referent

Responsabilitati:

- Planificarea si organizarea de proiecte si evenimente internationale din cadrul universitatii (Ex.ASE 100);
- Derularea de activitati de suport si asistenta (administrarea de acte si documente, actualizarea de baze de date, realizarea de traduceri, activitati de cercetare si elaborare de studii, rapoarte, etc.)
- Managementul relatiei cu studentii

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Administrarea Afacerilor la Academia de Studii Economice din Bucuresti, Facultatea de Admistrarea Afacerilor (in limba engleza) din Bucuresti. - Clasata in primii 5% studenti ai programului
- Obtinerea notei 10 la examenul de dizertatie
- Bursa de studiu: 3 semestre
- Bursa de performanta: 1 semestru
2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Economice si Afaceri Internationale la Academia de Studii Economice din Bucuresti, Facultatea de Relatii Internationale (modulul engleza) din Bucharest. - Clasata in primii 10% studenti ai programului
- Obtinerea notei 10% la examenul licenta
- Bursa de studiu: 3 semestre



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close