 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Tip job: Full time, Proiect / Sezonier Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.01.2015 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: customer and sales support manager Responsabilitati: - Oferirea de suport clientilor regionali si globali si a agentilor de vanzari in aria PSG (Personal Systems Group – Desktops, Thin clients, Laptops, Workstations, Accessories)
- Setarea de noi conturi corporate/publice conform procedurilor interne
- Managementul ciclului de viata al produselor conform matricii de validitate a produselor
- Mentenanta si actualizarea portalelor B2B pentru clienti
- Contact cheie pentru agentii de vanzari, conector intre departamentele de operatiuni si vanzari
- Derularea de activitati referitoare la managementul conturilor clientilor directi (setarea ofertei de produse si a strategiei de pret, cotari de produse si servicii, administrarea accesului user-ilor)
- Oferirea de consultanta si design a ofertei de produse, adaptate la nevoile clientilor
- Configurarea tehnica a produselor PSG in concordanta cu specificatiile primite
- Coordinarea tranzitiilor platformelor PSG catre urmatoarea generatie
- Coordinarea globala a cataloagelor of B2B si publicarea acestora in cadrul tuturor regiunilor si echipelor (pentru conturi globale)
- Folosirea de tool-uri interne pentru a verifica statusul conturilor si a identifica deviatii
- Interactiune constanta cu echipele de vanzari, logistica, finante, contracte si cu consultantii tehnici
- Call-uri saptamanale cu clienti si cu echipa de cont
- Oferirea de consultanta partenerilor si distribuitorilor referitor la oferta indirecta de produse
- Crearea raportului lunar al indicelui de E-biz pentru conturile UK&I
- Membra a comunitatii de training pentru noi CSSM
- Membra a echipei Media a site-ului si a echipei pentru situatii de urgenta |
|
01.10.2014 - 31.01.2015 Departament: marketing Titlu Job: project management intern Responsabilitati: - Copywriting (Facebook & Google Ads pentru promotii Black Friday desfasurate pe platforma the e-commerce Carrefour Online)
- Implicare in activitatile creative (brainstorming, dezvoltare de concept)
- Activitati de suport si administrative (pregatirea de rapoarte, prezentari, statistici, traducerea de documente, efectuarea de research in cadrul unor proiecte multiple)
- Activitati de office management (administrarea de documente, plata furnizorilor, comandarea de furnituri) |
|
01.08.2013 - 31.07.2014 Departament: ong / voluntariat Titlu Job: logistics officer Responsabilitati: - Dezvoltarea, planificarea, monitorizarea si implementarea de activitati si evenimente in cadrul Aspire Alumni Club;
- Asigurarea tuturor resurselor si a logisticii necesare pentru activitatile planificate;
- Dezvoltarea si mentinerea unei bune comunicari si colaborari cu comunitatea de Alumni;
- Promovarea programelor si a evenimentelor marca Aspire online si offline; |
|
01.11.2012 - 31.05.2013 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: referent Responsabilitati: - Planificarea si organizarea de proiecte si evenimente internationale din cadrul universitatii (Ex.ASE 100);
- Derularea de activitati de suport si asistenta (administrarea de acte si documente, actualizarea de baze de date, realizarea de traduceri, activitati de cercetare si elaborare de studii, rapoarte, etc.)
- Managementul relatiei cu studentii |
| studii | |
|
Facultati: 2011 - 2013 Masterat: Administrarea Afacerilor la Academia de Studii Economice din Bucuresti, Facultatea de Admistrarea Afacerilor (in limba engleza) din Bucuresti. - Clasata in primii 5% studenti ai programului
- Obtinerea notei 10 la examenul de dizertatie
- Bursa de studiu: 3 semestre
- Bursa de performanta: 1 semestru
2008 - 2011 Facultate: Economice si Afaceri Internationale la Academia de Studii Economice din Bucuresti, Facultatea de Relatii Internationale (modulul engleza) din Bucharest. - Clasata in primii 10% studenti ai programului
- Obtinerea notei 10% la examenul licenta
- Bursa de studiu: 3 semestre
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|