 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 13.04.1988 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:16.05.2007
|
|
obiectiv | |
|
Aprofundarea si aplicarea cunostiintelor dobandite.
https://www.linkedin.com/in/petruta-boagiu-7718a41a9/
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Vanzari, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Paza si protectie / Militar, Internet / e-Commerce, Traduceri, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management Oras de lucru: Craiova Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.10.2019 - prezent Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: customer support specialist Responsabilitati: -Asigurarea suportului pentru rezervari prin intermediul mediilor de comunicare in limbile specifice proiectului
-Gestionarea unei largi game de cazuri prin colectarea de informatii de la utilizatori
-Gestionarea conturilor utilizatorilor si escaladarea cazurilor daca este necesar
-Actualizarea informatiilor contului in functie de necesitati |
|
01.07.2019 - 30.09.2019 Departament: it software Titlu Job: operator software Responsabilitati: -Transpunerea/participarea la transpunerea fluxurilor si proceselor informaţionale din organizaţie (firmă, instituţie) în cerinţe şi specificaţii IT;
-Inţelegerea strategiilor organizaţiei şi identificarea soluţiilor IT disponibile sau adaptabile;
-Proiectarea, selectarea, adaptarea, configurarea,testarea, implementarea solutiilor IT |
|
01.10.2018 - 31.07.2019 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: agent relații clienți Responsabilitati: - Coordonarea zilnica a volumelor de sarcini primite si asigurarea respectarii standardelor de calitate
- Setarea informatiilor legate de produse in catalogul Amazon, prin respectarea procedurilor standard de operare si a criteriilor cantitative si calitative agreate cu clientii interni
- Solutionarea problemelor care pot surveni in cursul procesului de publicare spre vanzare a produselor pe site si prevenirea reaparitiei acestora prin propunerea de imbunatatiri si automatizari a proceselor existente
- Gestiunea relatiilor cu furnizorii ale caror produse sunt publicate spre vanzare pe site-urile companiei, cat si a relatiilor cu clientii interni referitor la crearea si publicarea catalogului de produse |
|
01.08.2017 - 31.08.2018 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: functionar economic Responsabilitati: - Actualizarea și menținerea diverselor sisteme / unelte pentru fiecare documentație standard de proces care poate include:
- Executarea tranzacțiilor
- Auditul datelor de intrare pentru acuratețe și efectuarea corecțiilor necesare
- Coordonarea unei echipe mici în domenii de procesare a tranzacțiilor de mare volum și / sau de formare / educare a membrilor noilor echipe și / sau mai multor juniori privind procedurile și politicile de operare
- Respectarea politicilor, procedurilor și metodelor stabilite
- Participarea la inițiativele de îmbunătățire a proceselor sau la proiectele speciale desemnate
- Asistență în pregătirea auditului și procedurile pentru auditorii interni și externi
- Realizarea excelenței procesului
- Reducerea costurilor pentru a servi prin realizarea de inițiative de cost
- Asigurarea satisfacției clientului intern / extern
- Aplicare tehnici de îmbunătățire continuă a procesului |
|
01.01.2017 - 31.08.2017 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: agent relatii client Responsabilitati: Turkish Airlines Project:
- Asistență în deplin acord și stricta respectare a condițiilor de serviciu agreate cu compania și a procedurilor de aceasta indicate;
- Identificarea problemele semnalate de client punându-i acestuia întrebări sistematice și specifice pentru o corectă diagnosticare a problemei;
- Completarea și actualizează permanent baza de date a departamentului cu problemele semnalate de către clienți și soluțiile propuse; |
|
01.09.2016 - 31.12.2016 Departament: asigurari Titlu Job: broker de asigurari Responsabilitati: - Estimarea, evaluarea si preluarea in asigurare riscurilor specifice tipurilor de asigurari pe care societatea este autorizata sa le incheie;
- Contractarea, incheierea si reinnoirea contractelor de asigurare pentru asigurarile autorizate in limita competentelor stabilite de normele interne;
- Incasarea la scadenta a ratelor de prima, urmatoare celei dintai, in vederea continuarii raporturilor de asigurare;
- Arhivarea copiilor contractelor de asigurare si raspunderea de pastrarea lor in conditii de siguranta si protectie corespunzatoare; |
|
01.03.2013 - 31.01.2016 Departament: vanzari Titlu Job: operator pc Responsabilitati: - intocmirea biletelor de pariuri sportive dupa preferintele clientilor;
- incasarea si plata biletelor de pariuri sportive;
- verificarea si intocmirea gestiunii financiare pt activitatea de pariuri si slot machine;
- emiterea rapoartelor financiare la finalul zilei (registru de casa, raport zilnic de vanzare, etc) |
| studii | |
|
Facultati: 2010 - 2013 Facultate: Limbi Străine Engleza - Araba la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2009 - 2011 Masterat: Managementul afacerilor electronice la Universitatea din Craiova din Craiova.
2006 - 2009 Facultate: Cibernetica si informatica economica la Universitatea din Craiova din Craiova.
Premii Traininguri
May 2018 - May 2018: Business intelligence
Nov 2015 - Nov 2015: Fidelizarea clientilor
Trainingul a abordat problema fidelizarii clientilor in orice domeniu, utilizand diverse strategii.
Jul 2013 - Jul 2013: Tehnici de vanzari
Au fost abordate diverse strategii de vanzare a unui produs in functie de necesitatile clientilor.
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|