Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.04.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.05.2007

obiectiv

 

Aprofundarea si aplicarea cunostiintelor dobandite. https://www.linkedin.com/in/petruta-boagiu-7718a41a9/

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Paza si protectie / Militar, Internet / e-Commerce, Traduceri, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Craiova

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2019 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer support specialist

Responsabilitati:

-Asigurarea suportului pentru rezervari prin intermediul mediilor de comunicare in limbile specifice proiectului
-Gestionarea unei largi game de cazuri prin colectarea de informatii de la utilizatori
-Gestionarea conturilor utilizatorilor si escaladarea cazurilor daca este necesar
-Actualizarea informatiilor contului in functie de necesitati

01.07.2019 - 30.09.2019

Departament: it software

Titlu Job: operator software

Responsabilitati:

-Transpunerea/participarea la transpunerea fluxurilor si proceselor informaţionale din organizaţie (firmă, instituţie) în cerinţe şi specificaţii IT;
-Inţelegerea strategiilor organizaţiei şi identificarea soluţiilor IT disponibile sau adaptabile;
-Proiectarea, selectarea, adaptarea, configurarea,testarea, implementarea solutiilor IT

01.10.2018 - 31.07.2019

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent relații clienți

Responsabilitati:

- Coordonarea zilnica a volumelor de sarcini primite si asigurarea respectarii standardelor de calitate
- Setarea informatiilor legate de produse in catalogul Amazon, prin respectarea procedurilor standard de operare si a criteriilor cantitative si calitative agreate cu clientii interni
- Solutionarea problemelor care pot surveni in cursul procesului de publicare spre vanzare a produselor pe site si prevenirea reaparitiei acestora prin propunerea de imbunatatiri si automatizari a proceselor existente
- Gestiunea relatiilor cu furnizorii ale caror produse sunt publicate spre vanzare pe site-urile companiei, cat si a relatiilor cu clientii interni referitor la crearea si publicarea catalogului de produse

01.08.2017 - 31.08.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

- Actualizarea și menținerea diverselor sisteme / unelte pentru fiecare documentație standard de proces care poate include:
- Executarea tranzacțiilor
- Auditul datelor de intrare pentru acuratețe și efectuarea corecțiilor necesare
- Coordonarea unei echipe mici în domenii de procesare a tranzacțiilor de mare volum și / sau de formare / educare a membrilor noilor echipe și / sau mai multor juniori privind procedurile și politicile de operare
- Respectarea politicilor, procedurilor și metodelor stabilite
- Participarea la inițiativele de îmbunătățire a proceselor sau la proiectele speciale desemnate
- Asistență în pregătirea auditului și procedurile pentru auditorii interni și externi
- Realizarea excelenței procesului
- Reducerea costurilor pentru a servi prin realizarea de inițiative de cost
- Asigurarea satisfacției clientului intern / extern
- Aplicare tehnici de îmbunătățire continuă a procesului

01.01.2017 - 31.08.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent relatii client

Responsabilitati:

Turkish Airlines Project:
- Asistență în deplin acord și stricta respectare a condițiilor de serviciu agreate cu compania și a procedurilor de aceasta indicate;
- Identificarea problemele semnalate de client punându-i acestuia întrebări sistematice și specifice pentru o corectă diagnosticare a problemei;
- Completarea și actualizează permanent baza de date a departamentului cu problemele semnalate de către clienți și soluțiile propuse;

01.09.2016 - 31.12.2016

Departament: asigurari

Titlu Job: broker de asigurari

Responsabilitati:

- Estimarea, evaluarea si preluarea in asigurare riscurilor specifice tipurilor de asigurari pe care societatea este autorizata sa le incheie;
- Contractarea, incheierea si reinnoirea contractelor de asigurare pentru asigurarile autorizate in limita competentelor stabilite de normele interne;
- Incasarea la scadenta a ratelor de prima, urmatoare celei dintai, in vederea continuarii raporturilor de asigurare;
- Arhivarea copiilor contractelor de asigurare si raspunderea de pastrarea lor in conditii de siguranta si protectie corespunzatoare;

01.03.2013 - 31.01.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: operator pc

Responsabilitati:

- intocmirea biletelor de pariuri sportive dupa preferintele clientilor;
- incasarea si plata biletelor de pariuri sportive;
- verificarea si intocmirea gestiunii financiare pt activitatea de pariuri si slot machine;
- emiterea rapoartelor financiare la finalul zilei (registru de casa, raport zilnic de vanzare, etc)

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate: Limbi Străine Engleza - Araba la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2009 - 2011 Masterat: Managementul afacerilor electronice la Universitatea din Craiova din Craiova.
2006 - 2009 Facultate: Cibernetica si informatica economica la Universitatea din Craiova din Craiova.

Premii

Traininguri
May 2018 - May 2018: Business intelligence

Nov 2015 - Nov 2015: Fidelizarea clientilor
Trainingul a abordat problema fidelizarii clientilor in orice domeniu, utilizand diverse strategii.
Jul 2013 - Jul 2013: Tehnici de vanzari
Au fost abordate diverse strategii de vanzare a unui produs in functie de necesitatile clientilor.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close