Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 11.09.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.09.2005

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

indeplinirea obiectivelor in orice situatie m-as afla, in orice colectiv as lucra

Salariu: nespecificat

Beneficii: masina de serviciu, laptop, telefon

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Farmacie, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Saloane / Clinici frumusete

Oras de lucru: Bucuresti, Bacau, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: 15.08.2015

experienta profesionala

 

01.09.2017 - prezent

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: customer support manager

Responsabilitati:

Supervizarea unei echipe de support 1st line, rezolvarea tichetelor logate de clienti.
Printre responsabilitatile job-ului se afla: functionalitatea website-ului, a CRM-ului din spate, asistenta telefonica - preluare comenzi, detalii comenzi, comunicare cu potentiali colaboratori, rezolvarea situatiilor cu review-uri negative pe platformele de social media precum Youtube, Facebook, Twitter.

01.11.2013 - 30.11.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: service desk agent

Responsabilitati:

Prestari servicii IT online pentru CMS-CMcK (Law Firm)

Unelte de lucru zilnice ( consola exchange si consola Active Directory, Suita Office, Win7, Win 8 operating systems)

01.06.2005 - 31.12.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Dezvoltarea unei baze de clienti, administrare stoc, mentinere relatii cu furnizori externi, vanzare produse de lux.

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Facultatea de Stiinte Economice Vasile Alecsandri din Bacau. Licentiat in 2010
1994 - 1998 Liceu / Școală profesională: Matematica Fizica la Colegiul Gheorghe Vranceanu din Bacau.

Activitati extracurriculare

Permis de conducere din 2005
Fara evenimente rutiere importante

Premii

Curs ECDL - Office - Power Point, Excel, Word - 2006



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close