Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.03.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.06.2014

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Educatie / Training / Arte, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2019 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer support junior specialist

Responsabilitati:

Oferirea suportului clientilor si partenerilor companiei cu inregistrarea si organizarea transferurilor sau inchirierea autoturismelor, cat si calcularea tarifelor pentru transferuri locale, interurbane, internationale.
Activitatea se desfasoara in doua limbi: romana si engleza.

01.09.2018 - 31.08.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator facturare

Responsabilitati:

Gestiunea celor 7 librarii alocate - avizare și facturare; transferuri între gestiuni; repararea eventualelor greșeli din gestiune; corectitudinea documentelor, iar în cazul in care erau emise greșit, comunicarea acestor greșeli furnizorului, în scopul emiterii documentului corect; înregistrarea retururilor.
Am luat parte la inventarierea anuala, cât și la târgul de carte Bookfest.
Acesta poziție nu presupunea multe responsabilități din cauza volumului mare de documente.

01.02.2018 - 30.09.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent financiar

Responsabilitati:

Aprovizionare: realizarea comenzii și plasarea ei; înregistrarea facturilor intracomunitare sau extracomunitare.
Contabilitate primară și pregătirea documentelor pentru a fi trimise la firma de contabilitate: înregistrarea extraselor de cont din diferite conturi bancare, a cheltuielilor, a ordinelor de deplasare; completarea borderourilor pentru CEC și bilet la ordin și depunerea lor la bancă; înregistrarea încasărilor și a cheltuielilor în registrul de casă.

01.02.2017 - 28.02.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent vânzări

Responsabilitati:

Administrare magazin online: înregistrarea produselor; crearea conținutului; actualizarea stocului; vânzarea și oferirea de consultanță clienților prin telefon, e-mail sau la sediul firmei; înregistrarea facturilor și încasarea contravalorii comenzilor cash sau prin POS; vânzarea produselor prin EMAG, etc.

Administrarea comenzilor pentru parteneri: înregistrarea comenzilor venite din partea agențiilor de vânzări aflați pe teren; modificarea comenzilor, în cazul în care era nevoie; facturarea comenzilor, cât și a retururilor; pregătirea documentelor pentru transport (fie că erau prin curierat ori cu rețeaua de distribuție din cadrul firmei); emiterea etichetelor; inventariere anuală și periodică, în cazul în care se observau diferențe de cantitate la anumite stocuri, cât și actualizarea lor.

01.10.2015 - 31.01.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent relatii publice

Responsabilitati:

Administrarea magazinlui online: preluarea apelurilor telefonice, rezolvarea situatiilor diverse, preluarea comenzilor online, confirmarea acestora, facturare si incasare, intocmirea documentelor de livrare, retururi, verificari plati bancare, restituirea plăților în cazul retururilor, înregistrarea avizelor de transfer intre gestiuni, NIR, repartizarea corespondentei. Facturarea comenzilor venite din partea partenerilor companiei si emiterea documentelor de transport, verificarea incasarilor, inregistrarea facturilor de import, registrul de casa, chitante, dispozitii de plata.

01.03.2010 - 31.07.2015

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Furnizor servicii de internet si televiziune. Atributiile postului constau in incheierea contractelor, incasarea abonamentelor, asistenta prin telefon (pentru cazurile care puteau fi solutionate, in caz contrar se trimitea echipa pentru solutionarea problemelor tehnice). Part-time.

studii

 

Facultati:

2018 - 2021 Facultate: Economie si Afaceri Internationale la Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2009 - 2011 Liceu / Școală profesională: Tehnic la Edmond Nicolau din Bucuresti.
2006 - 2008 Liceu / Școală profesională: Constructii-Montaj la Elie Rade din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close