Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.12.1987

obiectiv

 

Dezvoltare profesională orientată spre oportunităţi.

Salariu: 2.800,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Tipografii / Edituri, Relatii clienti / Call center, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2019 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer support analyst / consultant relatii clienti

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor telefonice din partea clientilor eMAG
Oferirea de suport in legatura cu informatii despre produsele disponibile pe platforma eMAG
Solutionarea solicitarilor primite din partea clientilor
Colaborarea cu departamente specializate pentru solutionarea situatiilor complexe

01.12.2018 - 31.10.2019

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer support analyst

Responsabilitati:

Atributii si responsabilitati:
• Mentinerea relatiei cu clientii si oferirea de support online (mail si chat) la un inalt nivel de professionalism
• Punct de contact intre companie si clientii finali
• Dobandirea cat mai rapida de cunostinte complete despre platforma, produse si promotii
• Colectarea de informatii despre clienti si analiza / rezolvarea nevoilor si problemelor acestora
• Contribuirea la nevoile echipei pentru a solutiona problemele aparute
• Preluare si introducere de date
• Activitati de vanzare directa catre clienti prin oferirea de upgrade-uri, promotii, etc
• Asistarea la activitati de testarea a platformei atunci cand este necesar

01.05.2018 - 30.11.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent call center

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare;

- furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate);

- mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor;

- introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor;

- identificarea si implementarea de proceduri noi ,in functie de solicitarile clientilor;

- mentinerea relatiilor cu clientii (telefon, e-mail).

01.05.2017 - 30.04.2018

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: dispecer centru alarma

Responsabilitati:

Sunt responsabila cu urmarirea permanenta a informatiilor primite de la sistemele tehnice de semnalizare si avertizare efractie/incendiu,analizez semnalele si raportez in functie de tipul evenimentelor,de protocolul incheiat cu beneficiarul,si in functie de prevederile legale in domeniu.
Asigur monitorizarea permanenta a obiectivelor,colaborez in activitatea intreprinsa cu departamentul tehnic al firmei,cu echipajele mobile,precum si cu pompierii sau politia,dupa caz.

Atributii:

Gestionez echipamentele de supraveghere la distanta;
-Supraveghez continuu aplicatiile video;
-Intocmesc rapoartele specifice departamentului;
-Asigur comunicarea urgenta a evenimentelor sesizate;
-In functie de natura evenimentelor,sesizez serviciile publice (politie,salvare,pompieri,etc).
- Receptionez informatiile primite in dispecerat, cu promptitudine si cu implicare activa;
-Analizez informatiille primite,avand in vedere semnificatia codurilor de eveniment,si pe baza procedurilor interne,ale societatii de monitorizare;
-Decid asupra timpului de interventie in functie de situatia identificata,si in functie de cerintele beneficiarulu,precizate in contractul de monitorizare;
-Identific echipajele mobile in teren,si le directionez;
-Informez echipajele mobile,cu privire la situatia din obiectiv;
-Inregistrez evenimentele din tura respectiva,si raportez modul de solutionare a acestora;
-Inregistrez solicitarile suplimentare ale beneficiarului.

01.07.2016 - 30.04.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari asigurari

Responsabilitati:

RESPONSABILITATI:
- Initierea apelurilor telefonice in vederea promovarii si vanzarii serviciilor si produselor companiei;
- Lansarea / confirmarea comenzilor ;
- Realizarea planurilor de vanzari ;

01.09.2014 - 31.07.2016

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: dispecer centru de alarma

Responsabilitati:

Sunt responsabila cu urmarirea permanenta a informatiilor primite de la sistemele tehnice de semnalizare si avertizare efractie/incendiu,analizez semnalele si raportez in functie de tipul evenimentelor,de protocolul incheiat cu beneficiarul,si in functie de prevederile legale in domeniu.
Asigur monitorizarea permanenta a obiectivelor,colaborez in activitatea intreprinsa cu departamentul tehnic al firmei,cu echipajele mobile,precum si cu pompierii sau politia,dupa caz.

Atributii:

Gestionez echipamentele de supraveghere la distanta;
-Supraveghez continuu aplicatiile video;
-Intocmesc rapoartele specifice departamentului;
-Asigur comunicarea urgenta a evenimentelor sesizate;
-In functie de natura evenimentelor,sesizez serviciile publice (politie,salvare,pompieri,etc).
- Receptionez informatiile primite in dispecerat, cu promptitudine si cu implicare activa;
-Analizez informatiille primite,avand in vedere semnificatia codurilor de eveniment,si pe baza procedurilor interne,ale societatii de monitorizare;
-Decid asupra timpului de interventie in functie de situatia identificata,si in functie de cerintele beneficiarulu,precizate in contractul de monitorizare;
-Identific echipajele mobile in teren,si le directionez;
-Informez echipajele mobile,cu privire la situatia din obiectiv;
-Inregistrez evenimentele din tura respectiva,si raportez modul de solutionare a acestora;
-Inregistrez solicitarile suplimentare ale beneficiarului.

01.03.2012 - 31.12.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari librarie

Responsabilitati:

Consilierea clientilor, vanzarea si incasarea banilor, receptionarea marfii, asezarea marfii pe raft, creare si prelucrare necesar comenzi de aprovizionare.

01.04.2010 - 31.08.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

Atributii principale:

-Aduc marfa din depozit
- Ordonez rafturile pe categorii de produse si pe tipuri de produse
- Expun marfa intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibila clientilor
- Urmaresc rafturile si asigur incarcarea lor cu marfa in functie de vanzare
- Compar, sortez si verific marfa.
- Actualizez etichetele in functie de pretul din ziua respectiva
- Schimb etichetele o data pe luna la acele produse care intra in promotie
- Inlocuiesc etichetele deteriorate
- Elimin etichetele pentru produsele care nu mai sunt la vanzare
- Pozitionez etichetele in display-ul raftului pentru fiecare tip de produs in parte
- Inlocuiesc afisele din promotia veche cu afisele din noua promotie
- Lipesc etichetele cu pretul corespunzator pe produsul ambalat
- Supraveghez rafturile pentru a interveni prompt in cazul unui incident
- Mentin si asigur curatenia la locul de munca
- Inlatur produsele care sunt deteriorate si pot afecta igiena raionului
- Ridic ambalajele produselor aranjate in raft si le depozitez la gunoi
- Anunt personalul de la curatenie in cazul unui incident
- Ofer informatii despre marfa expusa
- Raspund solicitarilor clientilor
- Ofer ajutor clientilor
- Informez clientii de schimbarile care au avut loc in privinta produselor.

studii

 

Facultati:

2008 - 2013 Facultate: Drept la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti. Aceasta facultate mi-a oferit posibilitatea de a evolua intr-un timp scurt,desigur cu multa munca si perseverenta.In complexitatea lui, dreptul ofera directii,ghideaza,deschide ochii,ne ajuta sa dezvoltam o gandire critica,juridica,rationala,independenta,lasandu-ne sa decidem ce anume dorim sa intreprindem, cu armele pe care ni le pune la dispozitie.
2003 - 2008 Liceu / Școală profesională: Tehnic la Colegiul Tehnic Energetic din Bucuresti.

Premii

Certificari
May 2014 - Sep 2014: Dispecer Centru de Alarma
Organizez si intretin baza de date a dispeceratului prin soft-uri specifice de dispecerat : Roel , Seka,Neoguard.Mentin baza de date a dispeceratelor updatata, functie de contracte.Efectuez pontajele.Coordonez masinile de interventie prin sistem GPS.
Hobby-uri
Sunt pasionata de: - calatorii;, - literatura;, - poezie;, - natura;, - fotografie;, - univers;, - gatit;, - muzica si animale.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close