Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 07.06.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.01.2010

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Dobandirea de experienta in domeniul Customer Service.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Transport asigurat pe timp de noapte. Asigurare medicala.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2014 - 31.03.2016

Departament: specialisti / tehnicieni

Titlu Job: customer support agent

Responsabilitati:

Rezolvarea problemelor tehnice ale clientilor

01.10.2013 - 01.01.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer support agent

Responsabilitati:

Rezolvarea problemelor tehnice ale clientilor

01.09.2011 - 01.06.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer support agent

Responsabilitati:

Rezolvarea problemelor tehnice ale clientilor

studii

 

Facultati:

2006 - 2010 Liceu: Desen tehnic la Liceul de Arta Ionel Perlea din Slobozia.

Premii

Atestat in Desen Tehnic.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20