Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 01.05.1991

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Imi doresc un job care sa imi permita punerea in valoare a aptitudinilor pe care le am, dezvoltarea si perfectionarea cunostintelor, satisfactia ca pot contribui la atingerea obiectivelor companiei in care lucrez.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Altele, Publicitate, Administrativ / Logistica, Functii publice, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Achizitii, Import - export, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2017 - prezent

Departament: transport / distributie

Titlu Job: customer service specialist

Responsabilitati:

-primirea, organizarea si prioritizarea solicitarilor clientilor
-implicarea proactiva in pastrarea bunei relatii cu clientii si in rezolvarea situatiilor zilnice in vederea satisfacerii nevoilor clientilor
-preluarea cererilor si distribuirea lor catre departamentul potrivit
-verificarea informatiilor primite de la clienti impreuna cu responsabilii din departamentele operationale
-verificarea posibilitatiilor de solutionare in ce priveste solicitarile clientilor
-evidenta si actualizarea reclamatiilor primite
-utilizarea aplicatiilor IT pentru inregistrarea informatiilor relevante: oferte, situatii, reclamatii
-solutionarea reclamatiilor si informarea permanenta a clientului in ce priveste statusul lor
-transmiterea periodica a informatiilor actualizate catre clienti despre serviciile companiei
-monitorizarea si implicarea in cresterea nivelului de satisfactie al clientilor in privinta serviciilor oferite
-primirea si consolidarea eventualelor informatii din partea clientilor despre servicii si rute de transport
-oferirea suportului colegilor noi din organizatie cu scopul transferului de cunostinte
-preluarea la solicitarea superiorului din sarcinile si responsabilitatiile colegilor
-transmiterea ofertelor de pret spot, furnizarea de informatii solicitate de clienti sau rezolvarea oricaror cereri venite din partea clientilor
-verificarea fiecarei comenzi in parte sosita atat prin portalul intern cat si pe email
-inregistrarea comenzii in sistemul de tranport

01.06.2015 - 30.11.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: specialist relatii clienti

Responsabilitati:

-primirea, organizarea si prioritizarea solicitarilor clientilor
-implicarea proactiva in pastrarea bunei relatii cu clientii si in rezolvarea situatiilor zilnice in vederea satisfacerii nevoilor clientilor
-preluarea cererilor si distribuirea lor catre departamentul potrivit
-verificarea informatiilor primite de la clienti impreuna cu responsabilii din departamentele operationale
-verificarea posibilitatiilor de solutionare in ce priveste solicitarile clientilor
-evidenta si actualizarea reclamatiilor primite
-utilizarea aplicatiilor IT pentru inregistrarea informatiilor relevante: oferte, situatii, reclamatii
-solutionarea reclamatiilor si informarea permanenta a clientului in ce priveste statusul lor
-transmiterea periodica a informatiilor actualizate catre clienti despre serviciile companiei
-monitorizarea si implicarea in cresterea nivelului de satisfactie al clientilor in privinta serviciilor oferite
-primirea si consolidarea eventualelor informatii din partea clientilor despre servicii si rute de transport
-oferirea suportului colegilor noi din organizatie cu scopul transferului de cunostinte
-preluarea la solicitarea superiorului din sarcinile si responsabilitatiile colegilor
-transmiterea ofertelor de pret spot, furnizarea de informatii solicitate de clienti sau rezolvarea oricaror cereri venite din partea clientilor
-transmiterea de sales-lead-uri catre colegii din Filed Sales
-inregistrarea activitatii in CRM-ul intern

01.02.2014 - 30.06.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent call center

Responsabilitati:

• vânzarea de pachete turistice în tara si strainatate
• optimizarea relatiilor cu clientii si cu agentiile din domeniu
• participarea la targurile de turism

01.09.2013 - 01.02.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari call center

Responsabilitati:

-contactarea telefonica a clientilor in vederea desfasurarii actiunilor de retentie/loializare, respectand procedurile/normele de lucru in vigoare.
-oferirea informatiilor reale, corecte si complete clientilor pe care ii contactez.
-cunoasterea la nivel avansat a tuturor ofertelor si serviciilor companiei precum si serviciile si ofertele concurentei.
- lucrul cu baze de date si aplicatii de management a relatiei cu clientul.

13.05.2013 - 31.05.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: student practicant

Responsabilitati:

Indeplinirea unor sarcini diverse in cadrul agentiei

Realizari:

Intocmirea unui jurnal de practica ce contine activitatea desfasurata in cadrul agentiei si de asemenea indeplinirea si buna organizare a tuturor sarcinilor care mi-au fost atribuite

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate / Colegiu: Administratie si Management Public la Academia de Studii Economice din Bucuresti.

Premii

Licentiat in stiinte administrative



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close