Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.09.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:22.09.2003

obiectiv

 

Obiectivul principal pentru inceputul carierei mele este sa fac parte dintr-o echipa de specialisti pentru a capata experienta si a pune in practica ceea ce am invatat in timpul facultatii

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Beneficii: program flexibil

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Telecomunicatii, Inginerie, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2008 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service representative in english department

Responsabilitati:

Responsabilitati:

Asigurarea suportului tehnic prin chat, email si telefon clientilor straini si romani.

Oferirea tuturor informatiilor necesare in ceea ce priveste cumpararea, instalarea, depanarea, modificarea setarilor produselor BitDefender.

Inaintarea situatiilor intalnite de utilizatori catre departamentele specializate desemnate sa se ocupe de situatiile respective.

15.10.2007 - 15.12.2007

Departament: marketing

Titlu Job: operator sondaje de opinie

Responsabilitati:

job part time avand ca obiectiv convingerea a cat mai multor persoane sa raspunda la intrebarile sondajelor, sa isi exprime opinia cu privire la diverse activitati, produse, campanii

22.07.2006 - 20.05.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care specialist

Responsabilitati:

Am facut parte din departamentul Customer Service, Call Center
Responsabilitatile mele: oferirea tuturor informatiilor in legatura cu serviciile Zapp si procesarea tuturor modificarilor solicitate de clienti

Realizari:

Note foarte bune la evaluarile trimestriale, ceea ce presupune clienti multumiti si solutionarea eficienta a situatiilor acestora

studii

 

Facultati:

Universitatea Politehnica Bucuresti, sectia Electronica Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei, studenta in anul IV, sectia Comunicatii mobile si sateliti
2000-2004 Colegiul National "Alexandru Lahovari", specializare Matematica-Fizica intensiv Engleza, Ramnicu Valcea

Activitati extracurriculare

atentie la detalii
dinamica
organizata
bune abilitati de comunicare si invatare rapida
rezistenta la conditii de stres

Premii

CAE(Certificate in Advanced English) Cambridge

Cisco Certified Network Associated (CCNA) 1
Institutie: Academia EuroMania

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close