 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 24.08.1997 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:26.10.2017 Stagiu militar: da
|
|
obiectiv | |
|
Ma consider o persoana ambitioasa, serioasa si comunicativa. Imi face placere sa raspund provocarilor unui nou job, ma acomodez usor in orice mediu de lucru si sunt capabil sa lucrez atat singur, cat si in echipa.
Pentru mine, jobul ideal ar fi cel la care sa lucrez intotdeauna cu placere, sa fiu intampinat de persoane amabile si prietenoase si sa fiu rasplatit cu un salariu motivant.
Salariu: 2.500,00 USD / luna Tip job: Part time, Full time Departament: Asigurari, Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Traduceri, Audit / Consultanta Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, Targoviste, Remote (de acasă) Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.11.2017 - prezent Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: customer service representative Responsabilitati: Functie: Operator servicii clienti
Descriere: Preluarea solicitarilor clientilor fie prin apeluri telefonice, chat sau mail si rezolvarea acestora in cel mai scurt timp posibil.
Introducerea de date in sistemul informatic.
Identificarea si corectafea erorilor.
Explicarea procesului catre clienti si asistarea acestora in completarea procesului.
Actualizarea fisierelor si a inregistarilor.
Trimiterea solicitarilor catre departamentele potrivite, in caz necesar.
Atitudine profesionista in orice caz.
Comunicarea numai in limba engleza intrucat solicitarile provin doar de la clienti din SUA.
|
|
01.08.2016 - 31.08.2017 Departament: asigurari Titlu Job: agent servicii clienti/ agent de asigurari Responsabilitati: Contactarea clientilor actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor si serviciilor, conform campaniilor planificate, si in vederea bunei desfasurari a contractelor pe care compania le are cu firmele partenere; oferirea de informatii conform criteriilor transmise de catre client si conform conditiilor transmise de catre superior; verificarea veridicitatii si corectitudinii informatiilor introduse in baza de date; folosirea si actualizarea bazei de date cu informatii si cerinte despre clienti vechi/noi sau potentiali, comunicate de acestia; urmarirea si propunerea modului de rezolvare a diferitelor aspecte aparute in activitatea de zi cu zi.
|
| studii | |
|
Facultati: 2019 - prezent Facultate: Stiinte Economice - Management la Universitatea Valahia din Targoviste.
2012 - 2016 Liceu / Școală profesională: Filieră Teoretică, Profil Real, Specializare Matematică-Informatică la Colegiul Naţional "Constantin Carabella" din Târgovişte, Dâmboviţa.
Premii Calificari
Sep 2016: Certificat de Calificare Profesionala in Asigurari
Jul 2016: Diplomă Bacalaureat, sesiune iunie-iulie, 2016
May 2016: Diplomă Atestat Profesional în Informatică
Voluntariat
Aug 2015 - Aug 2015: Turneu Internaţional de Tenis, Târgovişte
Întâmpinarea concurenţilor străini, cazarea acestora în hotele, Conducerea concurenţilor la terenurile de tenis, Oferirea de informaţii concurenţilor comunicând cu aceştia în limba engleză sau franceză.
Jun 2015 - Jul 2015: Festivalul Internaţional al Artelor Spectacolului "Babel",Târgovişte
Workshop-uri, Montarea scenei şi a decorurilor, Promovarea festivalului prin împărţirea de pliante şi prin participarea la parade, Participarea la spectacole, Lucru in Centrul de Informaţii, Lucru în echipă.
Certificari
Apr 2014 - Apr 2016: Certificat de Participare la programul "Succesul Care Inspiră"
Program desfăşurat în cadrul săptămânii "Şcoala Altfel: Să ştii mai multe, să fii mai bun! "
Manifestări de deschidere pentru învăţare permanentă şi educaţie prin şi pentru valori.
Certificat oferit de Preşedintele "Ambasadorii prieteniei", Corina Leca, şi de Project Leader "Coaching in Targoviste", Alina Goanta
Sep 2013 - May 2014: Certificat pentru participare la programul "Etica in Afaceri"
Profesor coordonator: Popa Teodora
Certificat oferit de " Junior Achievement Young Enterprise", Romania
Hobby-uri
Muzica, Calatorii, Animale, Filme, Spectacole
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|