Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 28.08.1993

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2015 - 30.09.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service representative

Responsabilitati:

Level 1 Hardware troubleshooting agent via Call, Chat and Mail support lines
Currently Level 2 agent with coaching attributions and back-up for Level 1 agents
Providing constant feedback to agents in order to improve call flow&performance
Sending daily&weekly reports regarding coaching status and service level of the agents
Performing outbound calls in the purpose of gathering customer feedback for service delivery
improvement
Organising weekly schedule in order to assure a good balance of the customer interactions
Helping agents in handling difficult calls
Back-up agent when calls,mails& chats are exceding the regular volumes

01.09.2013 - 30.04.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent relatii clienti

Responsabilitati:

- Level 1 - Troubleshooting and billing
- Level 2 - Helping Level 1 agents in call management and additional troubleshooting

01.09.2012 - 30.06.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent relatii clienti

Responsabilitati:

Customer Service Agent - AOL Project UK

studii

 

Facultati:

2008 - 2012 Liceu / Școală profesională: Stiintele naturii - bilingv engleza la Colegiul National Dr.I.Mesota din Brasov.

Premii

Certificat de competenta lingivistica - limba engleza - B1,B2,B2,B2,B2



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close