Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 21.06.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.10.2007

Stagiu militar: da

obiectiv

 

De-a lungul carierei la unul dintre cei mai importanți furnizori de ingrediente pentru industria alimentară, am dezvoltat o experiență considerabilă ce vizează în special procesul de aprovizionare-desfacere, relațiile cu clienții, logistica, organizarea depozitelor și menținerea unui sistem de management al calității. Sunt implicat activ în proiecte locale și internationale de optimizare a proceselor, care aduc valoare atât clienților și companiei, cât și angajaților. Din poziția de Customer Service Manager, pe lângă clienți, sunt în legătură strânsă cu toate departamentele companiei, ofer suport permanent în stabilirea bugetelor de vânzari, rezolvarea provocărilor administrative și cam tot ce ține de SAP, IT, mentenanța facilităților și relațiile cu furnizori și colaboratori, Având o gândire analitică și capacități organizatorice dovedite, pot să identific cei mai efectivi pași în realizarea obiectivelor, anticipând din timp eventualele riscuri și ineficiențe.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Import - export, Management

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2015 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: customer service manager

Responsabilitati:

Principalele activități și responsabilități:
• Coordonarea și supervizarea activității departamentului Customer Service și a depozitului
• Optimizarea fluxului logistic pentru a se încadra în cerințele companiei cu privire la costuri, capacitate de răspuns și performanță
• Urmărirea și îmbunătățirea indicatorilor cheie de performanță
• Gestionarea reclamațiilor de la clienți și stabilirea măsurilor preventive
• Membru al Echipei de Siguranța Alimentului: responsabil pentru respectarea cerințelor ISO 22000 și HACCP în depozit
• Implicare activă în proiecte locale și internaționale
• Calculații prețuri
• Verificarea prețurilor de achiziție
• Întocmirea rapoartelor de vânzări pentru management
• Urmărirea stocului în depozit
• Întocmirea și managementul contractelor cu clienții

01.09.2011 - 31.08.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service referent

Responsabilitati:

Principalele activități și responsabilități:
• Gestionare comenzilor în SAP
• Aprovizionarea de la furnizori interni și externi
• Organizarea și urmărirea livrărilor la clienți
• Menținerea relațiilor cu furnizorii interni și externi
• Gestionarea activităților de import și export
• Urmărirea costurilor de transport
• Gestionarea reclamațiilor în SAP
• Acordare suport gestionarului în perioade aglomerate
• Sprijinirea colegilor în activități administrative
• Întocmirea rapoartelor de deșeuri

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Cibernetică, Statistică și Informatică pentru Afaceri la UNIVERSITATEA TRANSILVANIA din Brașov. Facultatea de Științe Economice și Administrarea Afacerilor
Specializarea: Sisteme Informatice Integrate pentru Afaceri
Principalele materii studiate: Sisteme Informatice Integrate, Antreprenoriat și Strategii de Afaceri, Contabilitate Financiară și de Gesitune, Politică Econimică Europeană și Competitivitate, etc.
2010 - 2011 Facultate: Inginerie Economică și Anreprenoriat la SAXION UNIVERSITY OF APPLIED SCIENCES din Enschede - Olanda. Certificat de participare Erasmus
Specializarea: Antreprenoriat

Principalele materii studiate: Managementul Schimbării, Comportamente Antreprenoriale și Antreprenoriat Inovativ, Supply Chain Management, Management și Leadership, etc.
2008 - 2011 Facultate: Administrarea Afacerilor la UNIVERSITATEA TRANSILVANIA din Brașov. Facultatea de Științe Economice și Administrarea Afacerilor
Specializarea: Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor

Principalele materii studiate: Statistică, Merceologie Alimentară și Nealimentară, Microeconomie, Economia Turismului, Tehnologie Hotelieră și de Restaurant, Principiile Marketingului, etc.

Premii

Premii si Distinctii
Feb 2018: Premiul CHR Hansen – primit pentru contribuția depusă și rezultatele obținute în cadrul companiei

Hobby-uri
Călătoriile, Automobilele



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close