de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.09.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.10.2004

obiectiv

 

Doresc dezvoltarea carierei intr-o companie pro-activa , orientata spre rezultate, cu inalte standarde de calitate.

Beneficii: Telefon, Masina(daca se poate), Bonuri de masa.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

19.11.2008 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: customer service

Responsabilitati:

Desfasor activitati de analiza comerciala, de marketing si economico-financiara (intocmirea de analize si rapoarte cu privire la indeplinirea bugetelor si planurilor de vanzari, analize de piata si de marketing, intocmesc rapoartele cerute de politicile companiei si propun masuri pentru imbunatatirea indicatorilor financiari, analiza costurilor si propunerea de masuri pentru reducerea lor) . Desfasor activitatea de achizitionare si distribuire a materiilor prime si materialelor care fac obiectele contractelor si comenzilor de la clientii companiei.
Aprovizionare, Furnizori interni si prestatori de servicii (aprovizionarea cu materiale promotionale, mentinerea legaturii cu prestatorii de servicii, scadentar facturi interne, arhivare si clasare documente comerciale), gestiune (mentinerea contactului cu depozitele, gestiunea corecta si optima a stocurilor de marfa, mostre, materiale promotionale, gestiunea stocului documentelor fiscale, analiza periodica a stocurilor si emitere propunerilor de aprovizionare, emiterea rapoartelor de stoc, intrari, iesiri, mentinerea si actualizarea bazei de date a produselor, furnizorilor si clientilor), distributie/comenzi interne/livrari (receptia si procesarea comenzilor si contractelor de la clienti in sistemul informatic, verificarea creditului clientului, confirmarea catre client a acceptului de comanda, avizarea depozitului asupra comenzilor de la clienti si organizarea transportului, avizarea clientului asupra livrarii, urmarirea incasarii facturilor si transmiterea notificarilor in cazul intarzierii platilor, clasarea si arhivarea documentelor de livrare), contabilite primara (metinerea corecta si la zi a casei si intocmirea registrelor de casa, evidenta documentelor de delegatie si a deconturilor, evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar, urmarirea incasarilor de la clienti, depunerea in banca a documentelor de incasare, CEC, BO), adiminstratie ,secretariat, protocol (administrarea in bune conditii a biroului, aprovizionarea biroului cu materialele necesare desfasurarii activitatii in bune conditii, plata tuturor serviciilor aferente biroului - chirie, intretinere, etc.- abonamentele la publicatii si reviste, urmarirea contractelor cu prestatorii de servicii, asigurare, etc, rezervarea si cumpararea biletelor de avion, intocmirea de rapoarte si prezentari conform procedurilor interne si dispozitiilor primite).

Realizari:

Am contribuit la desfasurarea activitatii comerciale in mod eficient.

21.07.2007 - 21.08.2008

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: sampling

Responsabilitati:

Impartirea pliantelor si prezentarea serviciului Vodafone Acasa. Aducerea la cunostiinta in ce consta serviciul Vodafone Acasa, deoarece era un serviciu nou lansat pe piata, o telefonie fixa.

Realizari:

In timpul perioadei de sampling s-au realizat 5 contracte cu serviciul Vodafone Acasa.

studii

 

Facultati:

Am absolvit
Liceul Gheorghe Lazar din Sibiu, Promotia 2000-2005 .
Academia de Studii Economice Bucuresti, Facultatea de Marketing.
Master - Marketing International, Academia de Studii Economice Bucuresti.

Activitati extracurriculare

Am o personalitate puternica si dinamica, tenacitate, siguranta de sine, am o buna rezistenta la stres. Sunt o persoana cu o foarte buna capacitate de organizare si de stabilire a prioritatilor, indeplinesc cu promptitudine si dinamism sarcinile, o buna capacitate de lucru cu oamenii, abilitati de comunicare deosebite, capacitate de analiza, sinteza si cercetare a informatiilor.

Premii

SAP training, Time Management si CRM trainig sustinit de TUV Romania.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close