de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 17.06.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.07.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Transport / Distributie, Achizitii, Inginerie, Controlul calitatii, Petrol / Gaze

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2015 - prezent

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: customer quality engineer

Responsabilitati:

Verifica reclamatiile zilnic aparute in sistem client.
Informeaza productia cu privire la reclamatiile noi aparute;
Initiaza planuri de masuri, 8D Report.
Recomanda imbunatatiri in produse, ambalaje, transport, servicii pentru a preveni problemele viitoare;
Verifica pentru a se asigura ca modificarile corespunzatoare au fost facute pentru a rezolva plangerile clientilor;
Tine evidenta reclamatiilor precum si actiunile intreprinse;
Responsabil de documentatia PPAP;
Mentine contact cu clientii in scopul unei bune colaborari cu acestia;
Coordoneaza resursele disponibile in vederea asigurarii la timp a cerintelor clientului cantitativ si calitativ, conform contractului logistic

01.08.2014 - prezent

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: customer administration

Responsabilitati:

Verifica reclamatiile zilnic aparute in sistem.
Informeaza zilnic productia si controlul final cu privire la reclamatiile noi aparute.
Initiaza planuri de masuri, 8D Report, in cazul reclamatiilor de la clienti si urmareste indeplinirea acestora.
Responsabil pentru detectarea cauzelor care au dus la aparitia reclamatiilor si indepartarea acestora.
Recomanda imbunatatiri in produse, ambalaje, transport, servicii pentru a preveni problemele viitoare.
Verifica pentru a se asigura ca modificarile corespunzatoare au fost facute pentru a rezolva plangerile clientilor.
Tine evidenta reclamatiilor precum si actiunile intreprinse.
Mentine contact cu clientii in scopul unei bune colaborari cu acestia.
Participa la sedinte cu clientii in cazul pieselor neconforme.
Realizeaza deplasari la client daca este necesar.

01.07.2013 - 31.08.2014

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: analist calitate

Responsabilitati:

- Analizeaza ergonomia si fluxul la locurile de munca
- Documenteaza si informeaza productia in ceea ce priveste calitatea in productie
- Informeaza superiorul asupra neconformitatilor de pe flux
- Efectueaza analiza greselilor frecvente
- Supravegheaza si documenteaza efectuarea de teste
- Analizeaza cu departamentul de productie greselile frecvente si urmareste reducerea rebuturilor impreuna cu responsabilii desemnati
- Informeaza superiorul, productia si conducerea firmei asupra lucrarilor efectuate
- Are dreptul de a bloca si aproba productia
- Propune solutiile optime de aplicat in productia de serie

02.06.2008 - 12.07.2013

Departament: petrol / gaze

Titlu Job: operator date

Responsabilitati:

Efectuarea inventarierii stocurilor de produse petroliere din depozitele si statiile de
distributie carburanti;
Efectuarea si verificarea zilnica a vanzarilor de carburanti de produse
complementare si petroliere;
Operatiuni in sistem de gestiune SAP

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Inginerie la Universitatea Transilvania, Master Managementul Calitatii din Brasov.
2007 - 2011 Facultate / Colegiu: Inginerie la Universitatea Transilvania, Fac Alimentatie Publica din Brasv.

Premii

Traininguri
Jul 2015 - Jul 2015: Daniel Braun Managementsysteme
VDA Schadteilanalyse Feld
Nov 2014 - Nov 2014: TÜV Rheinland - Training Competence Centre
8D Problem Solving

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close