Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 18.06.1987

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:16.04.2006

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Telecomunicatii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2013 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: customer ops filed specialist

Responsabilitati:

Monitorizare indicatori de performanta, resurse, mijloace necesare desfasurarii activitatii
• Urmareste rapoartele ce apar in sistem si analizeaza necesitatea de resurse in diferite zone
• Urmareste/monitorizeaza ca partenerii sa respecte standardul de lucru si procedurile interne de orice natura
• Propune solutii partenerilor pentru imbunatatirea indicatorilor de performanta

Verifica si monitorizarea activitatii partenerilor
• Urmareste ca echipele partnerilor sa respecte standardele de lucru si procedurile interne de lucru
• Monitorizeaza stocurile partenerilor
• Comunica direct cu partnerii privind decizii, urgentari, update-uri la proceduri
• Poate verifica activitatea anumitor echipe in teren
• Verifica anexele partenerilor si corectitudinea datelor din anexele de lucrari
• Preda la timp diverselor cereri verificari, centralizari, date ce trebuiescc obtinute.

• Urmareste implementarea si respectarea standardelor de interactiune cu clientii agreate la nivel de companie, de catre toti membrii echipei , directand comentariile pozitive si negative catre partenerii externi de fiecare data cand il primim urmare interactiunilor cu un client UPC (PRO Customer)
• Auta la atingerea nivelului de satisfactie a clientului (NPS), comunicat la nivel de companie, rezultat in urma interactiunilor dintre client si echipele Operatiuni Clienti (CO) care desfasoara activitati de instalare sau rezolvare deranjament
• Implicarea in proiectele desfasurate la nivel departamental, interdepartamental, regional si national prin asumarea de responsabilitati specifice si livrarea rezultatelor asumate la termenul comunicat, respectand obiectivele, standardele de calitate si buget stabilite
• Analizeaza si actioneaza pentru reducerea numarului de interventii repetate la client de catre echipele CO in conformitate cu standardele stabilite in acest sens
• Verificarea activitatilor partenerilor
• Gestionarea eficienta a relatiei cu firmele subcontractoarea astfel incat calitatea interventiilor realizate de aceastea si modul de interactiune cu clientii sa se incadreze in standardele UPC
• Monitorizarea constanta a calitatii lucrarilor realizate de firmele subcontractoare
• Verificare modului de gestionare eficienta a echipamentelor UPC (CPE-uri) de catre parteneri, prin respectarea in totalitatea a termenilor si conditiilor comunicate de catre departamente sau mentionate in procedurile interne
• Se asigura de incarcarea echipelor de instalari, in conformitate cu bugetul de instalari dorite, si atingerea numaruui de clienti noi instalati in luna.
• Se asigura si cauta solutii pentru urgentarile lucrarilor de B2B cu regim special.
• Imbunatatirea imaginii UPC prin intalniri stabilite cu autoritatile statului si comunicarea mesajelor de brand primite de la departamentele de Comunicare si Marketing, confom obiectivelor stabilite in acest sens

Analizeaza diverse operatiuni in sistemele noastre si aduce rezolutiile necesare
• Face analiza in sisteme privind anumite actiuni ale echipelor de teren
• Analizeaza si corecteaza situatii divergente intre echipele de Operatiuni Clienti (CO) si Operatiuni Retea (NO) in teren
• Asigura suport echipelor de vanzari pentru programari, si echipei de Experienta Clientilor (CO) la diversele situatii ce apar.
• Urmareste generarea corecta, preluarea si rezolvarea ordinelor de lucru de orice natura (instalare, reconectare, transfer, deconectare) pentru clientii rezidentiali si juridici HFC (Hybrid fiber-coaxial), de catre firmele de prestare servicii Operatiuni Clienti
• Realizeaza audit calitativ pentru lucrarile executate de catre tehnicienii proprii, cat si de catre cei ai firmelor subcontractoare (deranjamente, instalari, reconectari, transferuri, deconectari)
• Urmareste aprovizionarea cu materialele si echipamentele necesare, in acord cu procedurile interne ale companiei, pentru firmele subcontractoare
• Acorda suport in sustinerea de cursuri de pregatire tehnica si utilizare proceduri de lucru, atat tehnicienilor proprii, cat si celor ai firmelor subcontractoare
• Urmareste identificarea, implementarea si respectarea standardelor de performanta tehnica de catre tehnicienii firmelor subcontractoare
• Participa activ la proiectele desfasurate de nivel local si national si contribuie la finalizarea lor cu succes prin mobilizarea echipelor
• Se asigura ca echipele partenerilor contribuie prin toate mijloacele (comportament, tinuta, actiuni) la promovarea imaginii companiei
• Reprezinta compania la nivel local si zonal in relatiile cu tertii, in limita competentelor atribuite

Munca in echipa/ Interactiuni
• Schimba informatii si colaboreaza cu colegii din departament si din alte departamente
• Ofera sprijin echipei sale si altor colegi atunci cand este solicitat, fara sa neglijeze responsabilitatile proprii
• Initiaza actiuni care sa conduca la permanenta imbunatatire a capacitatii de comunicare, precum si pastrarea spiritului de echipa

studii

 

Facultati:

2019 - prezent Facultate: Stiinte Juridice/Drept la Spiru Haret din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: tehnic la Lic Industrial Republica din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close