 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 23.03.1988 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:18.11.2010
|
|
obiectiv | |
|
Obiectiv: Doresc sa imi dezvolt o cariera care sa imi permita utilizarea tuturor cunostintelor manageriale, negociere, analiza si vanzari dobandite prin perfectionarea activa si continua si prin expertiza acumulata la locurile de munca anterioare.
Salariu: nespecificat Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier Departament: Vanzari, Relatii publice, Altele, Functii publice, Productie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Alimentatie / HoReCa, Management, Personal calificat Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.03.2019 - 31.07.2019 Departament: management Titlu Job: manager restaurant(colaborare) Responsabilitati: Responsabilitati:
- Organizeaza și conduce activitațile restaurantului;
- Optimizeaza in permanenta serviciile oferite, astfel incât sa fie respectate standardele calitative asumate;
- Evalueaza nivelul de pregatire prin comparatie cu noutatile din domeniu;
- Monitorizeaza progresul atins fata de obiectivele propuse; |
|
01.06.2017 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: customer manager horeca Responsabilitati: Responsabilitati:
- Participa la procesul de negociere a conditiilor contractuale cu clientii Horeca;
- Propune conditii de plata, plafoane de creditare, discounturi, actiuni promotionale sau alte actiuni care ar putea duce la dezvoltarea unei cifre de afaceri mai mare sau la cresterea profitabilitatii;
- Desfasoara activitati zilnice conform trainingurilor de organizare, persuasiune si de setare SMART a obiectivelor; |
|
01.05.2016 - 30.06.2017 Departament: vanzari Titlu Job: customer manager trader Responsabilitati: Responsabilitati:
- Realizeaza planul de vanzari;
- Urmareste si raporteaza rezultatele pe fiecare categorie de client din portofoliu atribuit;
- Construieste si mentine relatiile cu clientii deja existenti si cu cei noi;
- Analizeaza periodic rapoarte referitoare la clienti si proiectele derulate;
- Colaboreaza atat cu colegii din departament cat si cu cei din celelalte departamente pentru o cat mai buna organizare in relatiile cu clientii; |
|
01.08.2014 - 30.04.2016 Departament: vanzari Titlu Job: customer manager service companies & office Responsabilitati: Responsabilitati:
- Participa la licitatii si intermediaza postarea produselor in SEAP
-Proceseaza si verifica comenzile primite de la client;
- Actioneaza in permanenta in vederea cresterii numarului de clienti specifici activi pe zona;
- Urmareste si raporteaza rezultatele pe fiecare categorie de clienti din portofoliu atribuit;
- Dezvolta cunostinte de vanzari profesionale in special in domeniul livrarii produselor de Birotica-Papetarie;
- Negociaza contracte de colaborare cu institutii bugetare; |
|
01.01.2012 - 31.03.2012 Departament: vanzari Titlu Job: sales manager (colaborare) Responsabilitati: Responsabilitati:
- Administreaza si dezvolta serviciile de medicina muncii a peste 50 de firme din portofoliu;
- Stabileste si participa la negocieri;
- Intocmeste contracte, monitorizeaza derularea si finalizarea acestora; |
|
01.02.2007 - 31.07.2014 Departament: vanzari Titlu Job: customer relations officer Responsabilitati: Responsabilitati:
- Asigura promovarea strategiei, culturii, politicilor si imaginii firmei in interiorul acesteia.
- Introduce informaţiile în baza de date a clienţilor şi asigura in permanentă calitatea datelor;
- Asigura transmiterea informatiilor intre posturi, compartimente si niveluri ierarhice diferite, pentru realizarea unei comunicari eficiente in cadrul firmei;
- Gestioneaza si raspunde de arhiva departamentului; |
| studii | |
|
Facultati: 2017 - 2020 Facultate: Stiinte Economice Bucuresti la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti. Studii universitare de Licenta, Management/Diploma de licenta
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Servicii la STEFAN CEL MARE SI SFANT BUCOVINA din Bucuresti. Diploma lucrator hotelier
Atestat tehnicianin turism
Premii Traininguri
Mar 2019 - Mar 2019: Effective Negotiations for Sales Manager
Cunostinte avansate despre produse si secretele gestionarii unei afaceri Horeca
Instrumente relevante despre vanzari profitabile prin livrare
Cresterea abilitatilor de vanzare si negociere
Dezvoltarea capacitatilor de leadership
Certificari
Jul 2018 - Jul 2018: COMPETENTE ANTREPRENORIALE
Organizat de UNIVERSITATEA POLITEHNICA BUCURESTI
Feb 2018 - Feb 2018: Modul Preparate cu carne porc
Modul sustinut in Centru de Gastronomie METRO
Feb 2002 - Mar 2002: Cerificat de absolvire al cursului de formare ,, OPERATOR PC''
Curs organizat de SC INFOGAMA CURS SRL
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|