Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.03.1979

obiectiv

 

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Relatii clienti / Call center, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2019 - prezent

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: customer experience and training team leader

Responsabilitati:

Coordoneaza si susține echipa de CEAs/Trainers si se asigură că sarcinile / responsabilitățile sunt desfășurate eficient și că termenele sunt respectate. Evalueaza performanta, initiaza și implementează actiuni de dezvoltare a abilitatilor profesionale ale membrilor echipei pentru a asigura eficiența operațională maximă.
Responsabila de implementarea si customizarea proceselor de Customer Experience in acord cu cerintele clientilor; identificarea oportunitatilor de ameliorare a proceselor exitente si definirea si implementarea actiunilor corective in conformitate cu metodologia Six Sigma.
Acționează ca un interlocutor pentru subiecte legate de Customer Experience/Training pentru conturile in care sunt implicati membrii echipei si ca backup al managerului de Customer Experience în interactiunile cu clientii; Este responsabila pentru alte sarcini delegate de managerul de Customer Experience.

01.05.2014 - 31.12.2018

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: senior quality controller&trainer

Responsabilitati:

Responsabila de ameliorarea proceselor existente/crearea si implementarea de noi procese pentru atingerea indicatorilor de performanta specifici pentru conturile existente si de implementarea cadrului de management de performanta pentru noile proiecte, in coordonare cu departamentul de implementare, managerul de proiect, client.
Coordonarea unei echipe de Quality Controllers&Trainers implicati in proiecte multilingve cu rol in analiza si masurarea performantei agentilor si conformitatii lor cu standardele de calitate ale clientului, implicati activ in procesul de ameliorare continua a performantei prin coaching dar si in livrarea formarii initiale de proces/produs tuturor noilor recruti.
Responsabila de crearea si documentarea proceselor de colectare, analiza si raportare a metricilor specifici (quality&training), a cadrului analitic pentru ameliorarea performantelor si atingerea indicatorilor de performanta.

01.12.2012 - 30.04.2014

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: quality controller&trainer with french and english

Responsabilitati:

Efectuarea controalelor de calitate si a sesiunilor de feedback pentru agenti bilingvi (franceza si engleza);
Raportarea si analiza indicatorilor de performanta specifici proiectului; Responsabila de comunicarea cu clientii companiei pe chestiuni de calitate/training prin organizarea de calibraje si participarea la discutiile saptamanale/lunare;
Root cause analysis si elaborarea de planuri de actiune de ameliorare a performantelor agentilor;
Asigurarea trainingului de proces pentru agentii noi;
Revizuirea si actualizarea materialelor de formare, a testelor finale si recapitulative;
Asigurarea de suport noilor agenti pe probleme de proces in perioada de nesting si ramp-up. Coaching.

01.05.2010 - 30.09.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: sef birou relatii internationale (team leader)

Responsabilitati:

Operationale : planning agenti, monitorizarea productivitatii, identificarea si analiza problemelor, alertarea managementului/clientului si propunerea de solutii, asistenta in caz de incidente tehnice) ;
Supervizarea si coordonarea unei echipe de 9-15 agenti (motivare, urmarirea rezultatelor, aderenta la planning, concedii, pontaj, scorecard-uri, pauze, vouchere de taxi) ; Reporting-uri si analize;
Quality&Training : Trainingul de proces pentru agentii noi, asistenta in perioada de nesting ; Asigurarea de support cotidian echipei pe probleme de proces, evaluarea calitatii si ameliorarea performantei echipei, coaching, analiza problemelor de calitate, alertarea managerului de proiect/clientului si propunerea solutiilor si a unui plan de actiune); Implicarea in implementarea unui proiect pilot la sediul clientului din Paris, prin asigurarea trainingului intial si supportul echipei operationale pe probleme de proces in perioada de ramp-up.

01.09.2007 - 30.04.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service agent

Responsabilitati:

Asigurarea de back office support clientilor unei mari companii de telecom franceze, prin solutionarea reclamatiilor comerciale primite prin mail si courier conform standardelor de performanta ale proiectului, gestiunea clientilor in aplicatiile CRM si bazele de date ale acesteia.
Key User al unei noi aplicatii software de CRM in 2008 asigurand feedbackul si propuneri de optimizare inainte de lansare ;
2009 - implicarea in campanii telefonice outbund de solutionare a reclamatiilor si fidelizare a clientilor.

01.02.2007 - 31.07.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Secretariat; Realizarea de prezentari si de cataloage de produse, supervizarea lucrarilor temporare (instalatii, renovare, manipulari produse);

01.09.2005 - 31.05.2006

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor suplinitor

Responsabilitati:

Predarea limbii franceze la clasele V -VIII

01.10.2004 - 30.04.2005

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: educatoare suplinitoare

Responsabilitati:

Educatoare suplinitoare part-time, grupa mica (3-4 ani)

01.09.2000 - 31.10.2004

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: responsabil magazin

Responsabilitati:

asigurarea gestiunii si aprovizionarii magazinului, contabilitate primara

01.06.1998 - 31.08.2000

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent intermediere vanzari/cumparari valori mobiliare

Responsabilitati:

Intocmirea documentatiei necesare vanzarii/cumpararii de actiuni; urmarirea cotatiilor actiunilor tranzactionate si negocierea pretului si conditiilor de vanzare/cumparare; evidenta tranzactiilor efectuate de brokerii parteneri si relatia cu clientul final.

studii

 

Facultati:

2006 - 2008 Facultate: Filologie la Facultatea de Limba si Literatura romana Universitatea « Spiru Haret » din Bucuresti.
2003 - 2006 Facultate: Pedagogie la Facultatea de Stiinte ale Educatiei – Colegiul Universitar de Institutori-Universitatea din Pitesti din Pitesti.

Premii

Certificari
Jan 2014 - Feb 2014: Yellow Belt Six Sigma



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close