Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.04.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.06.2007

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Controlul calitatii, IT Software, IT Hardware, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

04.09.2006 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer engagement management advisor

Responsabilitati:

- Suport in procesul de vanzare pentru parteneri din Marea Britanie si tarile nordice
- Managementul comenzilor, livrarilor si al reclamatiilor
- Verificare si corectare facturi prin crearea de debite/credite
- Formare oferita partenerilor in cazul introducerii unui sistem de lucru nou sau a modificarii procedurilor de lucru
- Asigurarea rapoartelor necesare managerilor de vanzari
- Comunicarea in intern cu toate departamentele implicate in procesul de vanzare/livrare

Realizari:

- indeplinirea obiectivelor in termenele stabilite
- participarea la implementarea cu succes a unui nou proiect pentru echipa

23.05.2005 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service representative

Responsabilitati:

Responsibilities:
- Asigurare suport Back Office pentru echipa din centrul de apel pentru clientii Renault/Nissan prin colaborarea cu departamentul tehnic
- Tratarea reclamatiilor client in colaborare cu Departamentul juridic
- Tratarea cererilor client trimise la OPC/ANPC
- Stabilirea unor intalniri fata in fata cu clientul pentru rezolvarea cererilor acestuia
- Asigurarea unei bune comunicari intre departamentele implicate in rezolvarea cererilor clientilor
- Analizarea rapoartelor de activitate primite de la centrul de apeluri si elaborarea unor planuri de activitate care sa ajute la indeplinirea obiectielor
- Colaborarea cu departamentul de relatii cu clientii din Franta pentru alinierea metodelor de lucru
- Asigurarea respectarii procedurilor de lucru in cadrul departamentului de relatii cu clientii

studii

 

Facultati:

2003 - 2005 Masterat: la din Pitesti.
1998 - 2003 Facultate: la din Pitesti.
1994 - 1998 Liceu / Școală profesională: la din Pitesti.

Premii

Autorizatie traducator pentru limbile Franceza si Engleza



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close