Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 05.05.1994

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.03.2013

Stagiu militar: da

obiectiv

 

I am a person, who likes the personal development and development of the environment in which I am inserted.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time, Internship / Voluntariat

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Grafica / Webdesign / DTP, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Inginerie, Protectia mediului, IT Hardware, Auto / Echipamente, Naval / Aeronautic, Automatizari

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Ploiesti, Sibiu, Timisoara, STRAINATATE, Sighisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2020 - 30.04.2021

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care representative

Responsabilitati:

I was working as a consultant for Customers using devices compatible with EA Electronics games, such as Xbox, PlayStation, Mobiles, etc. Helping Customers with problems with Hacked Accounts, Connectivity to games, refund of purchases and Recovering their accounts when lost(Call, Chat and E-mail).

01.12.2018 - 31.12.2019

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: technical support

Responsabilitati:

I worked as a technical support for the Alcatel Project in the Portuguese line, in which I answered the calls via
telephone and e-mail of customers

01.12.2017 - 31.12.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: technical support

Responsabilitati:

I worked as a technical support for Facebook and Instagram projects in the Portuguese line.

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Facultate: Faculty of Automatic Control and Computers la Politehnica University din Bucharest.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close