Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 14.10.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.08.2016

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Imi doresc sa lucrez intr-o echipa unde comunicarea este esentiala, intr-o companie orientata catre oameni, unde pot sa ma dezvolt pe plan profesional si personal. Am ambitia de a invata noi abilitati, de a depasi asteptarile si de a fi creativ in solutionarea problemelor.

Salariu: 1.800,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Tipografii / Edituri, Relatii clienti / Call center, Traduceri, Banci, Management

Oras de lucru: Bacau

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2018 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: customer care representative

Responsabilitati:

Am preluat apelurile clientilor in functie de calificari/abilitati.
Am oferit informatii corecte si complete clientilor, referitoare la produsele si serviciile companiei.
Am promovat si vandut produsele si serviciile companiei, atat in apelurile preluate de la clienti cat si prin campanii organizate de outbound.
Am promovat imaginea companiei prin atitudine, cunostinte si orientare catre client.
Am procesat modificari in profilul clientilor, in conformitate cu procedurile si instructiunile de lucru in vigoare.
Am inregistrat si rezolvat solicitarile si reclamatiile clientilor prin mijloace specifice.
Am verificat acuratetea inregistrarilor proprii.

01.08.2015 - 31.12.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: data and examinations officer

Responsabilitati:

Am inregistrat cu succes scoala ca si centru de examene.
M-am asigurat in mod constant de rularea fara probleme si integritatea tuturor sistemelor si a procedurilor ce tin de examenele publice, incluzand managementul bugetului pentru examene.
M-am informat la zi cu privire la dezvoltarile din educatie si schimbarile corespunzatoare din cadrul calificarilor si a evaluarilor.
Am fost responsabil pentru toate ariile de data input, output si integritatea in bazele de date incluzand raportari, prezenta elevilor si recensamantul trimestrial.
Colectarea de date de la profesori privind evaluarile elevilor, folosind metode prestabilite.
Mentinerea de evidente precise si de incredere despre progresul elevilor.
Producerea de rapoarte pentru Departamentul de Educatie, autoritatile locale, directorul si membrii din conducerea scolii, elevi si parinti.
Producerea de informatii cu privire la evaluari si obiective pentru elevi si profesori.

01.05.2015 - 31.07.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: exams invigilator

Responsabilitati:

Am oferit suport, ofiterului de examinari si supraveghetorului principal, cu operatiunile zilnice ce tin de examene si am mentinut un ambient calm pentru a oferi elevilor cea mai buna oportunitate pentru a avea succes.
M-am asigurat ca conducerea examenelor se face conform instructiunilor din documentul JCQ ICE.
Am solutionat nedumeririle candidatilor si alte neregularitati cu privire la examene, conform procedurilor stricte.
Am fost responsabil pentru toate materialele de examen, inainte, in timpul si dupa examene.
Am preluat rolul de supraveghetor principal, in lipsa acestuia.

01.09.2014 - 28.02.2015

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: teacher of music

Responsabilitati:

Am condus departamentul de muzica, ocupandu-ma cu predatul lectiilor si managementul bugetului si a echipei de profesori de instrument.
Am folosit baze de date pentru analizarea evaluarilor, urmarirea progresului elevilor si cresterea eficientei. Am folosit Microsoft Office zilnic.
Am planificat predarea si am creat resurse pentru facilitarea progresului in invatarea elevilor.
Am stabilit asteptari potrivite si exigente pentru invatarea elevilor, motivatia lor si prezentarea muncii lor. Am folosit web-based software pentru a verifica temele pentru acasa.
Am identificat nevoile individuale sau de grup ale elevilor si m-am asigurat ca elevii aduna si consolideaza cunostintele, abilitatile si intelegerea.
Am pregatit si am prezentat parintilor rapoarte informative.

01.09.2011 - 31.08.2014

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: teaching assistant, cover supervisor, teacher of music, ict and re

Responsabilitati:

Am fost responsabil cu predare eficienta, managementul clasei, evaluari, corectari si oferirea de feedback.
Am imbunatatit schemele de lucru si am creat resurse valoroase pentru lectii.
Ca si suplinitor, am predat lectii in majoritatea subiectelor din curriculumul national, cu timp limita de pregatire si uneori pentru elevii cu nevoi speciale.
Am produs rapoarte de performanta si comportament, urmarind progresul elevilor.
Am predat abilitati de operare pe calculator elevilor cu nevoi speciale.
Am avut intalniri cu sefii de departamente si am oferit suport individual si in grup in lectiile din departamentele respective.

01.09.2010 - 30.09.2011

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: assistant teacher of muzic

Responsabilitati:

Am predat individual si in colaborare lectii de muzica elevilor de liceu si colegiu, incluzand elevii care au optat pentru Bacalaureatul International.
Am asistat cu planificari, evaluari, corectari si raportari cu privire la progresul elevilor.
Folosind software tehnic modern, am compus si orchestrat peste 70 de partituri muzicale de genuri si stiluri diferite, de multe ori lucrand cu dead-line-uri precise.
Am creat o baza de date pentru biblioteca de CD-uri si partituri a departamentului de muzica.
Am folosit design software precum Photoshop, Publisher si InDesign pentru a produce materiale promotionale.

01.09.2009 - 31.08.2010

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor de muzica (suplinitor)

Responsabilitati:

Am predat elevilor de liceu, pregatindu-i pentru Bacalaureat.
Am lansat un cor mixt de 49 de elevi fara experienta corala si am completat un tur de 6 concerte de succes.

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Masterat: Educatie Muzicala la Universitatea de Arte George Enescu din Iasi.
2010 - 2010 Facultate: Pedagogie la General Teaching Council for England din Londra. Pe baza studiilor din Facultate mi-am echivalat diplomele si am obtinut QTS - Qualified Teacher Status, certificat care atesta dreptul meu de a preda in Marea Britanie.
2006 - 2009 Facultate: Educatie Muzicala la Universitatea de Arte George Enescu din Iasi. Diploma de licenta in Educatie muzicala
Certificat de absolvire a Departamentului pentru pregatirea personalului didactic
Certificat de competenta didactica in Chitara clasica
2004 - 2006 Facultate: Automatica si Informatica Aplicata la Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi din Iasi. Adeverinta pentru atestarea completarii a 10 module.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica intensiv Informatica la Colegiul National Ferdinand I din Bacau. Diploma de Bacalaureat (media 9.02)
Atestat profesional pentru cunostinte de programare nivel mediu

Premii

Calificari
Nov 2010: QTS - Qualified Teacher Status for England

Voluntariat
Jun 2007 - Aug 2010: Adsis Foundation
In functia de Coordonator de Activitati, am pregatit si oferit o gama larga de activitati in timpul campusurilor de vara, orientate catre copii sau grupuri de tineri din zone defavorizate.
Ca si Asociat pe Parteneriate Strategice, am contribuit la planificarea proiectelor, am supervizat munca altor voluntari si am avut intalniri pentru feedback.
Am mentinut echilibrul intre fonduri si cheltuieli si m-am implicat in campanii de strangere de fonduri.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close