Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.02.1994

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Transport / Distributie, Relatii clienti / Call center, Import - export, Traduceri

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2019 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care representative

Responsabilitati:

Proiect: Airbnb


-responsabilități: soluționarea problemelor, îndoielilor și întrebărilor utilizatorilor

-capacitatea de a scrie și a vorbi fluent, clar și concis în engleză și spaniolă

-rezolvarea cazurilor primite prin e-mail ale membrilor platformei intr-un mod rapid și eficient, în conformitate cu procedurile și politicile companiei

-bună cunoaștere a fluxurilor interne de lucru; menținerea unui nivel actual de cunoștințe despre produs și procedură, acționând la informațiile recomandate în urma întrunirilor de echipă.

-procesarea tuturor apelurile telefonice primite de la clienți și gestionarea tuturor solicitărilor, modificărilor și anulărilor de rezervari, dacă este necesar.


- atingerea targetului țintă de productivitate și performanță, așa cum au fost evidențiate de managerul de echipă și de managerul de grup în legătură cu orele de apel, timpii inactivi și alte valori de performanță pe măsură ce apar

- menținerea modificărilor interne și procedurale

-implicare proactivă indiferent de subiectul problemei

-bune abilități de lucru în echipă și capacitatea de a descrie problemele utilizatorilor către alte departamente într-un mod eficient

01.05.2010 - 01.08.2010

Departament: marketing

Titlu Job: operator de date

Responsabilitati:

- promovarea de produs

- sampling si persuadarea clientilor de a cumpara produsul promovat

- aplicarea diferitelor chestionare

studii

 

Facultati:

2013 - prezent Facultate: la din Cluj-Napoca.
2009 - 2013 Liceu / Școală profesională: la din Cluj-Napoca.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close