Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 02.06.1988

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Caut un job in care imi pot dezvolta aptitudinile la potential maxim si in acelasi timp sa muncesc pentru o companie renumita in domeniu. Nu stau tocmai bine la capitolul experienta dar voi da tot posibilul pentru a ajunge cat mai sus si a-i multumi pe angajatorii mei.

Salariu: 400,00 USD / luna

Beneficii: Program de lucru L-V

Tip job: Part time, Full time

Departament: Asigurari, Imobiliare, Vanzari, Relatii publice, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, IT Software, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

20.12.2010 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care officer

05.02.2009 - 27.05.2009

Departament: marketing

Titlu Job: agent call-center

Responsabilitati:

Efectuarea de apeluri telefonice.

05.02.2008 - 30.05.2008

Departament: asigurari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

Contactarea telefonica a clientilor si stabilirea de intalniri in vederea incheierii de polite de asigurari de viata.

01.10.2007 - 20.12.2007

Departament: marketing

Titlu Job: agent call-center

Responsabilitati:

Efectuarea de apeluri telefonice.

studii

 

Premii

Atestat de Informatica.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close