Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.12.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:21.09.2010

obiectiv

 

Tip job: Part time, Full time

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2019 - 31.01.2020

Departament: it software

Titlu Job: curs testare manuală

Responsabilitati:

- Principiile testării, raportare de bug-uri în Jira, modele de testare software (SDLC, STLC, V-Model, Waterfall, Modelul Agile)
- Tipurile de testare (practică cu tehnicile de testare Black-Box), nivelurile de testare
- Analiza cerințelor și pregătirea Environment-ului (SRS, Use Case, User Story, RTM)
- Documentația în activitatea de testare - Test plan, test case
- Noțiuni de software: arhitectura client & server, noțiuni de bază despre API (REST API), FTP, Jing, Postman, comenzi UNIX de bază
- Baze de date - Interogări SQL, JOIN între tabele
- Noțiuni de bază despre testarea automată: Selenium IDE, Chrome developer tools, teste API
- Noțiuni de bază despre testarea mobile: debug Safari/Chrome folosind o conexiune USB, emulatorul Genymotion

01.03.2013 - 31.01.2020

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

-Introducerea în sistemul informatic (Charisma ERP) a documentelor de încasare şi alocarea pe facturi, reconcilierea soldurilor bancare şi a numerarului
-Gestionarea instumentelor de plată
-Managementul clienţilor (emiterea extraselor de cont şi reconcilierea soldurilor, depunerea BO∕CEC-urilor la bancă, emiterea şi alocarea facturilor de discount)
-Înregistrarea ajustărilor de stoc în programul informatic
-Verificarea deconturilor de cheltuieli, a jurnalului de vânzări/cumpărări, arhivarea facturilor fiscale
-Menţinerea înregistrărilor referitoare la documentele cu regim special
-Participarea la inventarierea patrimoniului
-Coordonarea de proiecte interdepartamentale - diminuare cut-off, reconcilieri, corecţia bazelor de date interne, confirmarea soldurilor clienţilor, furnizarea de training în Excel, revizuirea procedurii de încasare cu numerar şi de inventariere a creanţelor, coaching

01.01.2012 - 28.02.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: assistant manager, departamentul financial planning and reporting

Responsabilitati:

-Crearea de rapoarte pentru a ajuta managementul companiei în luarea unor decizii corecte (Management Pack, P&L by Product, Price and Volume impact, Gap Analysis, Dashboard)
-Urmărirea veniturilor pe principiul Actuale vs. Buget şi scoaterea în evidenţă a variaţiilor pentru managementul business-unit-urilor
-Preluarea şi îmbunătăţirea procesului de previzionare şi crearea de instrumente adecvate pentru business (Forecasting Tool, Forecast Accuracy Report), oferirea de suport Brand Managerilor în procesul lunar de forecast şi crearea unui SOP cu privire la acest proces
-Implicarea în procesele de închidere de lună (Provizion, reconcilierea stocurilor, rapoartele de vânzări, scorecard vânzări, raportare cheltuieli de cross-charge pentru studiile clinice, recunoaşterea accrual-urilor lunare)
-Analiza vânzărilor pe unul din produsele cheie ale companiei (Sell-in, sell-out şi carduri) şi crearea unor scenarii de alocare către farmacii
-Oferirea de sprijin în pregătirea bugetului companiei

01.01.2012 - 31.10.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: absolvire cursuri it essentials, fiscalitate, inspector salarii si contabilitate primara

Responsabilitati:

-Diplomă de absolvire a cursului „IT Essentials”, organizat de către CISCO Networking Academy

-Diplomă de Contabil, acreditată de Ministerul Muncii şi Ministerul Educaţiei şi Cercetării, ca urmare a absolvirii cursurilor de Contabilitate Primară organizate de Absolute School-10

-Diplomă de absolvire a cursului „Contabilitatea pentru I.M.M.”, organizat în cadrul Proiectului strategic „Centru Pilot integrat pentru iniţierea şi sprijinirea afacerilor”, cofinanţat din Fondul Social European. Medie absolvire-10

-Diplomă obţinută ca urmare a absolvirii cursurilor de Fiscalitate organizate de Absolute School, acreditată de Ministerul Muncii şi Ministerul Educaţiei şi Cercetării

-Diplomă de Inspector Salarii, acreditată de Ministerul Muncii şi Ministerul Educaţiei şi Cercetării, ca urmare a absolvirii cursurilor organizate de Absolute School. Media - 10

-Diplomă de absolvire cursuri online „Banking, Credite. Operaţiunile bancare ale firmei” în cadrul serviciului de e-learning Academia de Afaceri. Media de absolvire-10

01.06.2011 - 31.07.2011

Departament: banci

Titlu Job: stagiar

Responsabilitati:

Stagiu de practică de 3 săptămani la BRD Groupe Societe Generale SA
Stagiu de practică de 3 săptămani la UNICREDIT TIRIAC BANK SA

01.01.2011 - 31.01.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: participare workshopuri, seminarii, conferinte

Responsabilitati:

-Diplomă pentru participarea la cursurile Şcolii de vară „Economics through a Macrofying Glass”, pe tema „Modern methods of economic growth”. Speakers: Bokros L.(PhD), Lazea V., Anghel L., Chidesciuc N., Lybeck T., Copaciu M., Croitoru L)

-Diplomă de merit pentru participarea activă la cursurile Şcolii de vară „Bucharest Summer University 2010”, pe tema „Risk and Security in the Global World”

-Diplomă pentru participarea activă la workshop-ul „Efectele adoptării Euro în România” şi la workshop-urile şi seminariile Finance organizate de AIESEC (teme bancare, de piaţă de capital şi audit financiar)
-Participarea la studiul de caz Citizen Act, cuprinzând training şi construirea unui proiect de CSR. Organizator: BRD-Groupe Société Générale

-Participarea la workshop-urile ASER Invest (investiţii pe piaţa de capital şi Forex, strategii de hedging, instrumente financiare derivate), la workshop-urile Glaxo SmithKline, WIPRO, „Tehnici de vânzări”, „Strategie de business”, „Simulare bancară, Banks in Action”, la seminarul „Managementul costurilor şi al cash-flow-ului”, la trainingul „Introducere în PR” şi la training-ul Thomson Reuters - Reuters3000Xtra şi Reuters Knowledge

-Diplomă pentru participarea la seminariile: „PricewaterhouseCoopers Tehnical Seminar”, Cum poate fi modernizat sistemul fiscal?”(Ziarul Financiarul, KPMG), “Finanţarea operaţiunilor de comerţ exterior”, „Pensia privată, o decizie tânără” (CSSPP)

-Participarea la conferinţele: „Money markets: Analiză şi trading”, „Perspectivele economiei române - ieşirea din criză”, „Investiţii străine în România”, „Evoluţia cursului de schimb”(Georgescu F., Croitoru L.,), „Perspective în Risk Management” (IBR)

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Banci si Politici Monetare la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Medie Disertaţie - 10. Media anilor de studiu - 9,50 (Bursă de studiu 2010-2012)
2007 - 2010 Facultate: Finanţe, Asigurări, Bănci şi Burse de Valori la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Medie Licenţă - 10. Media anilor de studiu - 9,68
Bursă de studiu, acordată pentru rezultatele profesionale din perioada 2007-2010
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Matematică - informatică (intensiv) la Colegiul Naţional Gheorghe Vrănceanu din Bacau. Diplomă de absolvire Bacalaureat, cu media 9,61.
Medie ani liceu-9,46. Atestat informatică, media 10

Premii

Atestat informatică, media 10

Premii olimpiade de "Limba şi Literatura Romană" si de Matematica

Licenţă de radioamator



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close