Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.11.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:31.03.2010

obiectiv

 

Prestarea unei activitati care imi poate oferii satisfactii profesionale si independenta financiara.

Salariu: nespecificat

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2016 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: credit controller/back office sales support

Responsabilitati:

Contactarea telefonica a clientilor in vederea recuperarii creantelor restante;
Administrarea activitatii de recuperare debite pe tara;
Oferirea de suport cu privire la situatia financiara a partenerilor;
Monitorizarea si centralizarea intelegerii de plata agreata cu debitori;
Urmarirea respectarii scadentelor acordate in raport cu obligatiile din contract;
Intocmirea/redactarea contractelor comerciale de vanzare in urma ofertelor si introducerea lor in sistem;
Urmarirea respectarii conditiilor contractuale si sesizarea neregulilor;
Verificarea tuturor contractelor comerciale de vanzare din toata tara si arhivarea lor;
Oferire suport tehnic pe partea de contracte comerciale pe tara;
Asigurarea activitati de back-office in relatia cu forta de vanzare ;
Tinerea evidentei de credit control in sistem, blocarea si deblocarea clientilor;
Gestionarea/urmarirea activitatii coordonatorilor de la punctele de lucru din tara;
Colaborare stransa cu reprezentantii de vanzari/managerii zonali/product manager;
Monitorizarea activitatii de vanzare si intocmirea rapoartelor catre superiorul direct si centralizarea lor;
Oferire suport pentru atingerea targetelor;
Pregatirea documentelor pentru demararea procedurilor judiciare impotriva nerespectarii clauzelor contractuale ale clientilor si comunicare stransa cu firma de avocatura;
Inregistrarea/actualizarea/ partenerilor noi/actuali, crearea gestiunilor, emitere avize de expeditie/retur/facturi de vanzare/incasari;
Mentinerea relatiei cu clientii ;
Transferuri de gestiuni si receptia lor;
Verificarea inventarelor periodice si rezolvarea neconcordantelor/diferentelor in urma lor;

01.11.2015 - 30.06.2016

Departament: banci

Titlu Job: consilier operatiuni curente

Responsabilitati:

Realizeaza vanzarea si promovarea produselor, cu exceptia celor de creditare: ofera informatii generale despre produsele de creditare. Daca este cazul orienteaza clientii catre consilierii de clientela;- Urmareste indeplinirea obiectivelor personale comerciale;- Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite; - Participa la actiunile de animare comerciala organizate la nivel de grup cu clienti si prospecti ;- Asigura serviciile legate de operatiuni curente in lei si in devize ale clientelei;- Asigura verificarea autenticitatii acestora si incadrarea in limitele de disponibilitati ;- Asigura efectuarea operatiunilor in numerar (plati, incasari, schimb valutar, Western Union, POS, etc.);- Efectueaza operatiunile in numerar (lei si valuta) ordonate direct de clienti, inclusiv operatiunile initiate de consilierii de clientela ;- Verifica documentele aferente pentru toate operatiunile realizate ;- Asigura procesarea sau primeste si verifica documentele aferente operatiunilor clientelei in lei, valuta si le transmite in back office pentru prelucrare: instrumente de credit / debit, ordine de plata, cereri de eliberare cecuri barate, ordine de vanzare / cumparare valuta, dispozitii de plata externa, etc. ;- Introduce la mapele clientilor extrasele de cont, elibereaza extrase de cont la cerere;- Gestioneaza cererile clientilor legat de activitatea de carduri ;- Asigura arhivarea documentelor aferente operatiunilor efectuate ;- Este raspunzator de numerarul si alte valori avute in gestiune, respecta instructiunile de alimentare si remitere numerar;

01.04.2014 - 31.10.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: operator vanzari prin telefon

Responsabilitati:

- Administram si dezvoltam portofoliul de clienti ;
- Mentineam relatia cu clientii noi si cei potentiali;
- Prezentam, promovam, intocmeam oferte, negociam contracte si vindeam produsele in conformitate cu standardele si politicile comerciale ala companiei;
- Ofeream suport/informatii necesare clientilor, pentru o alegere mai buna a produselor;
- Preluam si procesam comenzile clientilor, atat telefonice cat si online;
- Emiteam facturi de vanzare, avize de expeditie, tranferuri intre gestiuni si procese verbale;
- Verificam si arhivam documentele intocmite;
- Urmaream realizarea planului de vanzari lunare;
- Suport vanzari pentru colegi;
- Administram si gestionam livrarile coletelor;

01.05.2013 - 01.03.2014

Departament: banci

Titlu Job: agent procedural

Responsabilitati:

- Instrumentarea dosarelor de credit si mentinerea relatiilor cu clientii companiei;
- Informarea clientilor privind conditiile de creditare pentru toate produselor de creditare ale companiei: bunuri, nevoi personale, carduri de credit;
- Preluarea si verificarea actelor pentru dosarul de credit, in vederea respectarii criteriilor minime de selectie a clientilor;
- Listarea,contractelor de credit, semnarea lor (la punctul de lucru TBI sau la magazinul partenerului) si transmiterea lor la Departamentul Operatiuni in forma scanata pentru plata;
- Mentinerea unor relatii stranse cu furnizorii de bunuri parteneri prin vizitarea lor frecventa. Agentii procedurali se vor asigura ca angajatii magazinelor partenere cunosc procedura de lucru (cunosc pasii finantarii si au permanent documentatia de credit actualizata);
- Promovarea tuturor produselor companiei in ideea realizarii targetului; participa la toate actiunile de marketing desfasutate de echipa TBI (impartire de flyere, alte actiuni);

01.11.2012 - 31.05.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: teleoperator financiar bancar - raiffeisen bank

Responsabilitati:

- Vanzarea produselor si serviciilor oferite de banca
- Informarea clientilor cu privire la promotiile existente
- Informarea clientilor cu privire la produsele si serviciile bancii

01.03.2011 - 01.04.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent de magazin

Responsabilitati:

1. Derularea activităţii de vânzare de produse din magazin;
2. Furnizarea informaţiilor utile clienţilor despre mărfurile din magazine;
3. Încasarea banilor sau alte forme de plată pentru vânzarea de produse din magazine;
4. Participarea la gestionarea mărfurilor din magazin conform procedurilor şi instrucţiunilor operaţionale ale companiei;
5. Recepţionarea mărfurile de la furnizori în conformitate cu facturile şi avizele aferente;
6. Etichetarea şi aranjarea produsele pe raft;
7. Verificarea şi consemnarea termenele de valabilitate ale produselor din magazin;
8. Participarea la efectuarea inventarelor periodice a stocurilor de marfă din magazine;
9. Asistarea în realizarea inventarului şi comenzilor.
10. Asigurarea curăţeniei din cadrul magazinului conform standardelor igienico-sanitare.
11. Supervizarea activităţilor atunci cand managerul de magazin nu este prezent.
12. Contabilitate primara.

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Management la Universitatea Transilvania - Facultatea de Stiinte Economice din Brasov.

Premii

1.Atestat: Tehnician in turism
2.Calificare: Lucrator in comert
Competente profesionale dobandite:
1.Intocmirea documentelor specifice activitatii de vanzare.
2.Raportarea activitatii de formare.
3.Aplicarea procedurilor de calitate.
4.Comunicare la locul de munca.
5.Efectuarea muncii in echipa.
6.Prezentarea produselor si serviciilor aferente vanzarii.
7.Promovarea imaginii standului.
8.Mentinerea stocului de rezerva.
9.Verificarea stocului cu vanzarile.
10.Comunicarea cu clientii.
11.Efectuarea vanzarii.
12.Crearea mediului ambiental necesar vanzarii.
13.Incasarea contravalorii marfii.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close