Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.11.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.04.2009

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Publicitate, Administrativ / Logistica, Achizitii

Oras de lucru: Targoviste

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: credit controller

Responsabilitati:

- Monitorizarea situatiei facturilor neincasate
- Verificarea tuturor notelor si observatiilor legate de fiecare factura si client cu credit, inainte de luarea masurilor in vederea recuperarii creditului
- Trimiterea de instiintari catre clientii cu credit
- Urmarirea efectuarii platii
- Luarea de masuri pentru recuperarea contravalorii facturilor restante
Coordonarea si verificarea tuturor activitatilor din departamentul financiar:
- Preluarea corespondentei si inregistrarea acesteia, precum si impartirea acesteia pe destinatii.
- Verificarea documentatiei primite de la carausi si soferii proprii, introducerea facturilor de la carausi
- Scanarea documentelor primite si atasarea lor in Windsoft
- Predarea documentelor primite de la carausi catre contabilitate
- Facturarea catre client a serviciilor prestate si expedierea acestora, impreuna cu documentele justificative, catre clienti
- Stornarea unei facturi
- Emiterea unei chitante
- Actualizarea procedurilor de lucru si a indrumarului
- Indosarierea documentelor de transport si auditarea acestora
- Verificarea jurnalului de vanzari

01.10.2015 - 31.01.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

- Facturarea catre client a serviciilor prestate si expedierea acestora, impreuna cu documentele justificative, catre clienti
- Stornarea unei facturi
- Emiterea unei chitante
- Indosarierea documentelor de transport si auditarea acestora
- Verificarea jurnalului de vanzari

01.02.2014 - 31.10.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: functionar documentare

Responsabilitati:

- intocmirea documentelor privind incasarea facturilor de transport si expedierea acestora prin posta
- administrarea corespondentei primita si emisa
- verificarea documentelor de transport primite de la colaboratori si angajati.

01.04.2012 - 09.09.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: referent comert exterior

Responsabilitati:

- Prospectarea pietei;
- Mentinerea relatiilor comerciale cu clientii externi din portofoliu;
- Promovarea produselor pe piata externa si identificarea de clienti noi;
- Intocmirea si transmiterea ofertelor comerciale
- Intocmirea facturilor conform comenzilor primite;
- intocmirea documentelor de transport rutier international;
- Urmarirea derularii contractelor si comenzilor;
- Redactarea periodica a rapoartelor comerciale;
- Intocmirea necesarului de materiale si accesorii pentru export.

10.10.2011 - 01.04.2012

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- Preluarea apelurilor telefonice;
- Administrarea corespondentei;
- Intocmirea si actualizarea bazelor de date;
- Intocmirea ofertelor comerciale;
- Acordarea asistentei din punct de vedere tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti;
- Intretinerea relatiilor cu clientii din portofoliu.

10.03.2011 - 09.10.2011

Departament: marketing

Titlu Job: operator introducere si validare date

Responsabilitati:

- Studii de piata privind competitia;
- Monitorizari de preturi si transmiterea lor catre sediu;
- Verificarea preturilor de vanzare la raft in magazin;
- Insusirea detaliilor privind structura marfii la articolele marci proprii.

studii

 

Facultati:

2016 - 2019 Facultate: Contabilitate si informatica de gestiune la Universitatea Valahia Targoviste din Targoviste.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close