Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.11.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.06.2008

obiectiv

 

Fiind la inceput, principalul meu obiectiv este de a lucra intr-un mediu profesional, pentru a putea acumula experienta si a-mi dezvolta si imbunatati cunostintele, pentru viitor.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2019 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: credit and financial controller

Responsabilitati:

• Calculating DSO in order to collect the outstanding account receivables and to analyse the profit and loss of the company;
• Leading the collection team in order to close the overdue amounts in a timely mater;
• Implementing new reports as business requires in order to have a clear visibility on the cash flow;
• Working in SAP;
• Maintain a smooth functioning of allocated portfolio - supplying responsive, process-effective services to customers;
• Build efficient business relationship with internal/ external customers, that would include smooth verbal and written communication and prompt solving the requests;
• Challenge the delayed payments and blocked disputes in order to ensure payment at due date the latest;
• Basic knowledge on International Financial Reporting Standards.

01.06.2018 - 30.09.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: credit analyst

01.09.2015 - 31.05.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: invoicing clerk

01.10.2014 - 30.09.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: special pricing manager

01.06.2013 - 01.10.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: credit controller

Responsabilitati:

•Verificarea platilor in SAP
•Telefoneaza clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate de acestia, aplicand tehnicile si standardele de calitate stabilite. Instruieste clientii in legatura cu ciclurile de facturare, scadentele de plata, inregistrarile de pe facturi si metodele de plata. Propune variante de achitare a restantelor;
•Preia apelurile si informeaza clientii despre facturi, cicluri de facturare si alte detalii aferente, aplica tehnicile de recuperare a datoriilor si mentine standardul de calitate stabilit. Aplica masurile restrictive impuse contului clientului, mergind pana la blocarea totala a acestuia;
•Prelucreaza reclamatiile clientilor, de o maniera politicoasa si profesionala, pentru a solutiona toate problemele din sfera sa de competenta, prompt si conform instructiunilor stabilite;
•Verifica si valideaza comenzile de bonuri valorice si comenzile de combustibil din statii respectand procedurile interne in vigoare;
•Verifica incadrarea in limita de credit a clientilor;
•Verifica instrumentele de plata ale clientilor, corespondenta intre livrari si instrumente de plata, asigurandu-se ca toate livrarile sunt acoperite de documente de plata;
•Valideaza comenzile in functie de soldul ajustat al clientului, validand doare clientii ce nu au sold ajustat intarziat neacoperit de instrumente de plata in curs de decontare;
•Tine legatura cu alte departamente si transmite reclamatiile sau cererile clientilor;
•Colaboreaza cu departamentul de vanzari si financiar;
•Ia decizii tinand cont de interesele companiei cat si de nevoile clientului;
•Desfasoara activitati in conformitate cu procedurile de lucru comunicate;
•Solicita corecturi in sistemul de facturare, daca este nevoie si opereaza confirmarile de plata in baza de date referitoare la clienti;
•Documenteaza toate actiunile pe care le intreprinde in baza de date;
•Intocmeste fise de client si alte documente financiare;
•Verifica si repartizeaza corespondenta departamentului;
•Verifica incadrarea in limita de credit a clientilor;
•Intocmeste dosar acte pentru avocat;
•Intocmeste rapoarte specifice sau la cererea superiorului direct;
•Realizeaza alte activitati la cererea superiorului direct;
•Participa, la solicitarea supervizorului, in proiecte sau activitati intra si interdepartamentale, cu caracter temporar, in functie de rolul si competentele sale, pentru a contribui la realizarea obiectivelor echipe.
Bonuri masa; Servicii medicale la Medlife

03.01.2012 - 25.05.2013

Departament: banci

Titlu Job: collection officer

Responsabilitati:

• Primirea si efectuarea de apeluri către și de la clienți, in scopul comunicarii procedurii de colectare, pentru a preveni viitoare delicte, de a conștientiza, informa si convinge clienții în ceea ce privește necesitatea de a plăti și consecințele în cazul în care nu platesc;
• Face toate eforturile pentru a contacta clientul, inclusiv investigații pentru a afla detalii de contact noi, precum și pentru a recupera sumele în lipsă;
• Urmarirea obiectivelor zilnice de productivitate și termenele stabilite și comunicate de către Managerul de vânzare cu amănuntul Colecția / Team Leader în funcție de volumul de activitate, rezultatele dorite de productivitate și capacitatea volumului de muncă;
• Asistarea Team Leader-ului pentru a dezvolta și de a îmbunătăți strategiile de colectii, instrumente de colectare, politica de colectare și procedurile operaționale pentru a maximiza rezultatele;
• Păstrarea confidențialitatii stricte cu privire la toate conturile bancare și politicile;
• Păstrarea fluxului liber de informații între colegi și cu supraveghetorul;
• Oferirea de feedback în timp util și exact în ceea ce privește: cazurile speciale găsite și stadiul de rezolvare ;
• Preocuparea permanenta pentru îmbunătățirea și maximizarea rezultatelor, a proceselor și / sau abordării clientilor, situatii speciale, care pot constitui un impediment sau o posibilă accelerare a muncii.

07.12.2010 - 10.06.2011

Departament: banci

Titlu Job: consilier clienti / ofiter bancar (full time)

Responsabilitati:

 Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor bancare specifice clientilor PF(ex.carduri de credit si de debit, conturi curente si de depozit, credite, canale alternative) in conformitate cu catalogul de produse/servicii si cu standarde de calitate, asigurand consilierea acestora pentru ulitizarea produselor achizitionate;
 Efectuarea de prescoring si verificarea opis-ului documentatiei furnizate de catre clienti;
 Efectuarea de operatiuni (inclusiv introducere date) in contextul procesului de vanzare (ex. inrolarea unui client, constituirea unui depozit);
 Executarea oricarei alte sarcini legata de fluxul activitatii si misiunea postului, incluzand verificarea de rapoarte privind tranzactiile zilnic efectuate.

Realizari:

Cu toate ca sunt la inceput de cariera, am reusit sa realizez targeturile saptamanale.

25.05.2008 - 15.02.2009

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

 Evidenta completa(baza date) pentru clientii societatii ;
 Evidenta facturi neincasate ;
 Contabilitate primara clienti ;
 Evidenta facturi de plata si achitarea acestora (Intocmire OP-uri) ;
 Contabilitate primara furnizori ;
 Intretinerea relatiilor cu clienti si parteneri precum si cu institutii financiare si avocati ;
 Intocmire dosare documentatie pentru credite, licitatii ;
 Intocmire oferte comerciale ;
 Evidenta corespondenta (e-mail);
 Diverse probleme de resurse umane.

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate: RELATII ECONOMICE INTERNATIONALE la ACADEMIA DE STUDI ECONOMICE din BUCURESTI.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: ECONOMIC la LICEUL PROFESIA din BUCURESTI.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close