Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.07.1977

obiectiv

 

SUMAR: 16 ani experienta in domeniul economic/financiar: Prevenire Frauda, Credit Risk, Colectare debite 4 ani experienta in coorodonarea unei echipe PROFIL: Gandire analitica, Eficienta si promtitudine in gasirea solutiilor, acuratete, orientare spre rezultate, team player, initiativa si pro- activitate, flexibilitate, dinamism.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2017 - 30.06.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: credit risk specialist

Responsabilitati:

- Aplicarea si implementarea procedurilor credit risk in concordanta cu politica de prevenire si combatere a pierderilor financiare
- Analize complexe asupra clientilor persoane juridice pentru determinarea potentialului de risc in derularea contractelor de vanzare produse si servicii, real estate (spatii Telekom inchiriate), analize asupra companiilor nationale si internationale, prezentarea si analiza rapoartelor de credit
- Evaluarea si prelucrarea informatiilor din surse variate si rezolvarea situatiilor complexe ce pot rezulta din analiza contractelor cu expunere ridicata
- Optimizarea proceselor pentru indeplinirea indicatorilor cantitativi si calitativi
- Pregatirea si prezentarea diverselor rapoarte legate de debitele clientilor si a gradului lor de recuperare
- Participare la proiecte transversale, identificarea riscurilor provenite din implementarea diverselor oferte de marketing

01.01.2010 - 31.01.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: fraud prevention / optimization responsible

Responsabilitati:

Responsibiliati:
- Mentinerea relatiilor in cadrul companiei in scopul implementarii unor cai de comunicare efective dpdv riscuri bussiness si a controalelor de frauda
- Activitati de tip Credit and Control pt clienti firme/ persoane fizice sau de tip Corporate – recuperare debite, prevenire risc, interactiune cu clientii, support, negociere termene de plata
- Participarea in diverse proiecte interdepartamentale, impreuna cu Departamentele Marketing, Sales
Legal, Corporate, Problem Solving etc. Suport si identificare solutii pt optimizarea proceselor.
- Permanenta planificare si updatare a procedurilor interdepartamentale- taskuri Quality Assurance si SOX.
- Interactiune cu clientii, activitati de back-office, rezolvare reclamatii, rezolvare situatii complexe escaladate de catre echipa
- Analiza proceselor de business: crearea de solutii si optimizari ale proceselor.
- Crearea de noi baze de date si rapoarte cu scopul identificarii diverselor tipuri de activitati cu risc financiar
- Analiza procese online: facturi, plati, conturi client.
- Activitati de tip administrative
Realizari:
• Exemple de proiecte cu implicare directa: factura electronica, Loteria ”Castiga dorinte indeplinite”, teste taxa reziliere inclusa pe factura, Identificarea riscurilor in numeroase loterii si ocnsursuri organizate de catre Orange Romania SA, proiectul Money Gram prin Orange- analiza tranzactiilor, Revizuirea Conditiilor Generale ale Contractului de prestari servicii Orange dpdv riscuri si frauda etc
• Quality/proceduri: Contributie in crearea si updatarea a cca 50% din procedurile departamentului

01.01.2006 - 31.01.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: fraud prevention team leader

Responsabilitati:

Responsibilitati
- Coordonarea unei echipe formate din 12 oameni pt indeplinirea si depasirea Serrvice Level-ului agreat
- Interactiune cu clientii, activitati de back-office, rezolvare reclamatii, negociere plati, rezolvare situatii complexe escaladate de catre echipa
- Monitorizarea activitatilor departamentului , propuneri de optimizare a proceselor
- Cooperare cu alte departamente
- Definire si indeplinire taskuri, roluri si responsabilitati zilnice.
- Managementul performantei echipei/People Management (stabilire obiective, evaluare, feedback, supervizare si support)
- Recomandari strategii comerciale pt identificarea riscurilor si prevenirea pierderilor financiare
Realizari:
• “Brilliant award” – acordat in urma nominalizarii echipei pentru activitatea de coordonare a acesteia.
• “Excellence award” pt identificarea si punerea in practica a solutiilor de eficientizare a proceselor

01.03.1999 - 31.01.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: fraud & collection analyst /customer care representative

Responsabilitati:

Responsibilities 2000- 2006:
- identificare frauda financiara
- verificarea cllientilor noi intrati in retea
- solicitare plati in avans si depozite
- verificare trafic pt clienti persoane fizice sau juridice, suspendari si reconectari
- verificare si procesare reclamatii
- inchiderea clientilor pt neplata, recuperare debite
- contactare parteneri roaming
- apeluri catre clienti, negociere termene si sume de plata

1999-2000
- oferirea de support clientilor si asistenta, rezolvare reclamatii legate de serviciile Dialog/Orange, in conformitate cu standardele si procedurile departamentale, promovarea produselor si servicilor, a imaginii companiei prin atitudine, orientare catre client si raspuns la cerintele sale.

studii

 

Facultati:

1997 - 2001 Facultate: STIINTE ECONOMICE SI ADMINISTRATIVE la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti. Facultatea de Administratie publica (invatamant de stat) - diploma de licenta media 9.35

Premii

Traininguri
Jan 2010 - Jan 2014: Financial skills
 Banking Fraud
 Genuine leadership
 Project management
 Communication training
 Time and stress management
 Negotiation skills
 Finance for non-financials,
 various soft programs and specific CRM applications concerning the administration of customers
Hobby-uri
travel, Photography



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close