 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
obiectiv | |
|
SUMAR:
16 ani experienta in domeniul economic/financiar: Prevenire Frauda, Credit Risk, Colectare debite
4 ani experienta in coorodonarea unei echipe
PROFIL: Gandire analitica, Eficienta si promtitudine in gasirea solutiilor, acuratete, orientare spre rezultate, team player, initiativa si pro- activitate, flexibilitate, dinamism.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.06.2017 - 30.06.2017 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: credit risk specialist Responsabilitati: - Aplicarea si implementarea procedurilor credit risk in concordanta cu politica de prevenire si combatere a pierderilor financiare
- Analize complexe asupra clientilor persoane juridice pentru determinarea potentialului de risc in derularea contractelor de vanzare produse si servicii, real estate (spatii Telekom inchiriate), analize asupra companiilor nationale si internationale, prezentarea si analiza rapoartelor de credit
- Evaluarea si prelucrarea informatiilor din surse variate si rezolvarea situatiilor complexe ce pot rezulta din analiza contractelor cu expunere ridicata
- Optimizarea proceselor pentru indeplinirea indicatorilor cantitativi si calitativi
- Pregatirea si prezentarea diverselor rapoarte legate de debitele clientilor si a gradului lor de recuperare
- Participare la proiecte transversale, identificarea riscurilor provenite din implementarea diverselor oferte de marketing |
|
01.01.2010 - 31.01.2014 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: fraud prevention / optimization responsible Responsabilitati: Responsibiliati:
- Mentinerea relatiilor in cadrul companiei in scopul implementarii unor cai de comunicare efective dpdv riscuri bussiness si a controalelor de frauda
- Activitati de tip Credit and Control pt clienti firme/ persoane fizice sau de tip Corporate – recuperare debite, prevenire risc, interactiune cu clientii, support, negociere termene de plata
- Participarea in diverse proiecte interdepartamentale, impreuna cu Departamentele Marketing, Sales
Legal, Corporate, Problem Solving etc. Suport si identificare solutii pt optimizarea proceselor.
- Permanenta planificare si updatare a procedurilor interdepartamentale- taskuri Quality Assurance si SOX.
- Interactiune cu clientii, activitati de back-office, rezolvare reclamatii, rezolvare situatii complexe escaladate de catre echipa
- Analiza proceselor de business: crearea de solutii si optimizari ale proceselor.
- Crearea de noi baze de date si rapoarte cu scopul identificarii diverselor tipuri de activitati cu risc financiar
- Analiza procese online: facturi, plati, conturi client.
- Activitati de tip administrative
Realizari:
• Exemple de proiecte cu implicare directa: factura electronica, Loteria ”Castiga dorinte indeplinite”, teste taxa reziliere inclusa pe factura, Identificarea riscurilor in numeroase loterii si ocnsursuri organizate de catre Orange Romania SA, proiectul Money Gram prin Orange- analiza tranzactiilor, Revizuirea Conditiilor Generale ale Contractului de prestari servicii Orange dpdv riscuri si frauda etc
• Quality/proceduri: Contributie in crearea si updatarea a cca 50% din procedurile departamentului |
|
01.01.2006 - 31.01.2010 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: fraud prevention team leader Responsabilitati: Responsibilitati
- Coordonarea unei echipe formate din 12 oameni pt indeplinirea si depasirea Serrvice Level-ului agreat
- Interactiune cu clientii, activitati de back-office, rezolvare reclamatii, negociere plati, rezolvare situatii complexe escaladate de catre echipa
- Monitorizarea activitatilor departamentului , propuneri de optimizare a proceselor
- Cooperare cu alte departamente
- Definire si indeplinire taskuri, roluri si responsabilitati zilnice.
- Managementul performantei echipei/People Management (stabilire obiective, evaluare, feedback, supervizare si support)
- Recomandari strategii comerciale pt identificarea riscurilor si prevenirea pierderilor financiare
Realizari:
• “Brilliant award” – acordat in urma nominalizarii echipei pentru activitatea de coordonare a acesteia.
• “Excellence award” pt identificarea si punerea in practica a solutiilor de eficientizare a proceselor |
|
01.03.1999 - 31.01.2006 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: fraud & collection analyst /customer care representative Responsabilitati: Responsibilities 2000- 2006:
- identificare frauda financiara
- verificarea cllientilor noi intrati in retea
- solicitare plati in avans si depozite
- verificare trafic pt clienti persoane fizice sau juridice, suspendari si reconectari
- verificare si procesare reclamatii
- inchiderea clientilor pt neplata, recuperare debite
- contactare parteneri roaming
- apeluri catre clienti, negociere termene si sume de plata
1999-2000
- oferirea de support clientilor si asistenta, rezolvare reclamatii legate de serviciile Dialog/Orange, in conformitate cu standardele si procedurile departamentale, promovarea produselor si servicilor, a imaginii companiei prin atitudine, orientare catre client si raspuns la cerintele sale. |
| studii | |
|
Facultati: 1997 - 2001 Facultate: STIINTE ECONOMICE SI ADMINISTRATIVE la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti. Facultatea de Administratie publica (invatamant de stat) - diploma de licenta media 9.35
Premii Traininguri
Jan 2010 - Jan 2014: Financial skills
Banking Fraud
Genuine leadership
Project management
Communication training
Time and stress management
Negotiation skills
Finance for non-financials,
various soft programs and specific CRM applications concerning the administration of customers
Hobby-uri
travel, Photography
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|