Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.11.1985

obiectiv

 

Imi doresc sa ma dezvolt profesional intr-o companie unde pot lucra in echipa și contribui alaturi de colegii mei la îndeplinirea obiectivelor acesteia.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Juridic, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Paza si protectie / Militar, Telecomunicatii, Financiar / Contabilitate, Banci, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2014 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: credit controller

Responsabilitati:

Recuperarea prin telefon a debitelor restante inregistrate de catre clientii cu contract;
Intocmirea si transmiterea notificarilor/somatiilor de plata catre clientii restantieri;
Consilierea clientilor cu privire la termenele de plata, modalitati de plata, penalizari aferente;
Intocmirea rapoartelor interne pe portofoliu de clienti cu privire la debitele inregistrate, zile intarziere.
Intocmirea raportului zilnic pe clientii rau platnici propusi pentru blocarea serviciilor prevazute in contract;
Intocmirea si transmiterea catre Departamentul Juridic a documentelor necesare in vederea recuperarii pe cale legala a debitelor restante;
Punctaj periodic cu clientii, reglarea la zi a fiselor si a soldurilor clientilor;
Generarea si transmiterea confirmarilor de sold catre client, conform legislatiei;
Furnizarea de informatii suplimentare si rezolvarea reclamatiilor venite din partea clientilor cu contract;
Actualizarea periodica a datelor de identificare ale clientilor cu contract;
Colaborarea cu unitatile teritoriale/agentii de vanzare/alte departamente si acordarea suportului necesar la solicitarile acestora;
Intocmirea situatiilor solicitate de catre auditorii interni si externi;

01.05.2011 - 31.10.2014

Departament: banci

Titlu Job: ofiter recuperare creante intarziate

Responsabilitati:

Analiza si monitorizarea tuturor citatiilor comunicate de catre instanta de judecata, intocmirea documentelor corespunzatoare solicitarii primite si transmiterea acestora catre avocatii colaboratori;
Analiza si monitorizarea tuturor contestatiilor la executare, initiate de catre debitorii aflati in acest proces, pregatirea informatiilor solicitare si transmiterea acestora catre avocatii colaboratori in vederea formularii intampinarii;
Analiza si monitorizarea tuturor incheierilor de sedinta pronuntate de catre instanta de judecata prin care au fost respinse cererile creditoarei, pregatirea informatiilor si a documentelor necesare si transmiterea acestora catre avocatii colaboratori in vederea formularii recursului;
Intocmirea actelor necesare pentru declansarea procesului de validare a popriri asupra angajatorilor care nu au dat curs adreselor de infiintare a popririi si transmiterea acestora catre departamentul juridic;
Monitorizarea primirii incheierilor de sedinta prin care a fost incuviintata executarea silita asupra debitorilor aflati in acest proces;
Formularea raspusurilor la reclamatiile venite din partea debitorilor aflati in procesul de executare silita;
Intocmirea si transmiterea acordurilor de plata pentru debitorii aflati in procesul de executare silita;
Redactarea cererilor de incetare a procesului de executare silita pentru dosarele lichidate sau pentru dosarele debitorilor aflati in litigiu si transmiterea acestora catre executorii judecatoresti, care au gestionat cazurile;
Acordarea de suport informational unitatilor teritoriale, debitorilor, codebitorilor si tertilor popriti;

01.01.2010 - 01.04.2011

Departament: banci

Titlu Job: ofiter recuperare credite

Responsabilitati:

Colectarea prin telefon a creditelor neperformante de la clienti restantieri;
Informarea si consilierea clientilor cu privire la termenele de plata,modalitati de plata,dobanzi si comisioane aferente;
Monitorizarea promisiunilor de plata obtinute din partea clientilor;

01.09.2008 - 01.01.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: sef raion

Responsabilitati:

Preluarea atributiilor si responsabilitatilor sefului de magazin atunci cand lipsea din magazin;
Indeplinirea planurilor de vanzare alocate raionului;
Intocmirea analizei activitaii raionului si propunerea de imbunatatiri;
Stalilirea sarcinilor si obiectivelor pt angajatii din raion;
Asigurarea unui stoc optim de marfa la raft;
Informarea clientilor asupra articolelor comercializate in raion, aflate in stoc sau cu posibilitatea de livrare la comanda;
Cunoasterea indicatorii economico-financiari ai raionului: parametrii de eficienta,bugetul raionului (categorii, tipuri de cheltuieli) plafoanele de cheltuieli, target-urile de vanzare/raion si obtinerea celor individuale,rulajele, stocurile, rotatie, marja;

01.01.2008 - 30.09.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: sef tura

Responsabilitati:

Preluarea atributiilor si responsabilitatilor sefului de magazin atunci cand lipsea din magazin;
Realizarea obiectivelor de vanzari;
Efectuarea rapoartelor zilnice privitoare la vanzari si cheltuieli;
Intocmirea registrului de casa;
Recrutarea noilor angajati si evaluarea acestora la sfarsitul perioadei de integrare;
Menţinerea stocului optim de marfa ;
Controlul respectarii sarcinilor angajatilor din subordine;

01.09.2006 - 31.12.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Incasarea contravalorii produselor prin utilizarea diverselor mijloace de plata (cash, carduri bancare, bonuri valorice, tichete cadou);
Emiterea facturilor fiscale la solicitarea clientilor;
Ordonarea si arhivarea zilnica a documentelor gestionate;
Emiterea rapoartelor de sfarsit de zi la casa de marcat;
Predarea banilor catre seful de magazin/tura;
Pregatirea numerarului pentru trimiterea la banca;

01.04.2006 - 01.09.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

Expunerea marfii intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibila clientilor; Asigurarea preturilor produselor, igiena rafturilor, raportarea sefului direct asupra necesarului de marfa la raft, consilierea clientilor in ceea ce priveste alegerea produselor;

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate / Colegiu: Jurnalism la FACULTATEA DE JURNALISM SI STIINTELE COMUNICARII-''UNIVERSITATEA SPIRU-HARET'' din Bucuresti.
2000 - 2004 Liceu: Limbi straine la COLEGIUL NATIONAL MIHAI EMINESCU din Buzau.

Premii

Curs "ATITUDINE IN VANZARE"- RTC HOLDING
Training "COMUNICARE SI NEGOCIERE" -EFG RETAIL SERVICES

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close