de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.11.1977

obiectiv

 

Persoana organizata, atenta la detalii, autodidacta, abilitati excelente de comunicare.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2016 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: credit controller

Responsabilitati:

- coordonarea echipei de vanzari;
- procesare comenzi externe/interne;
- operare in Pulse,EDINET;DocProcess,
- evidente contabile primare;
- urmarire soldurilor clientilor si furnizorilor;
- inregistrarea facturilor de achizitie marfa, servicii, bunuri;
- evidenta si gestiunea stocurilor;
- inregistrarea/verificarea extraselor de cont banca lei si euro, registru casa in lei si euro (deconturi);
- intocmirea de facturi, bonuri de casa, avize de insotirea marfii;
- mentinerea legaturii cu furnizorii si colaboratorii companiei;

01.02.2015 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent manager vanzari

Responsabilitati:

• Asistent ptr conturile clientilor strategici(Carrefour, Auchan,Cora,Mega, Metro)
- Redactare Contracte, Anexa contract ( produse listate, date de listare, preturi, oferte speciale )
- Prezentari produse propuse ptr listare (power point, excel, word)
- Intretinere relatii cu sefii de raion magazine (comenzi saptamanale, comenzi speciale, rezolvare alte probleme)
- Rezolvare procese-verbale de la receptie marfa ( marfa lipsa sau deteriorate, marfa expediata in plus )
- Preluare comenzi ptr deschidere magazine noi
- Emiterea facturilor in baza avizelor receptionate
- Participarea la unele din intalnirile Directorului General cu Partenerii

• Asistent Director General si Back Office support ptr Agentii de Vanzari
- Rapoarte vanzari
- Pregatire si prelucrare date ptr comenzi de aprovizionare
- Liste de preturi, oferte si promotii
- Scadentar saptamanal
- Mostre, cataloage
- Contracte client : redactare si evidenta
- Intretinere relatii prin telefon cu clientii arondati ( comenzi, plati, etc )
- Colete ( cataloage, mostre ) – pregatire ptr expediere prin Curier
- achizitii materiale consumabile aferente productiei de carne

01.11.2009 - 31.10.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: credit controller

Responsabilitati:

- supervizare activitate operatori contabili : operarea la timp a extraselor, alocarea
corecta a incasarilor pe facturi, decontarea efectelor la banca ;
- coordonare operatori contabili si agenti vanzari in situatii speciale pentru
desfasurarea activitatii in conformitate cu procedurile de lucru ;
- intocmire ,actualizare rapoarte : Raport Evaluare Risc, Raport de Distributie Sold,
Raportului de neincasate
- estimare incasari clienti si analiza modului de plata al clientilor ( CEC, BO, OP,
cash)
- calcul termen mediu de plata clienti
- emitere rapoarte lunare solicitate de Directorul General si Directorul de Vanzari
- calcul si estimare discounturi off invoice si transmitere sume/ cantitati catre
Departamentele implicate
- solicitare de la clienti a desfasuratoarelor de plata si furnizare operator trezorerie
detalii incasari, conform comunicarilor primite de la clienti
- verificare inchidere corecta a platilor efectuate de catre clienti
- mentinere legatura cu clientii si comunicarea cu acestia privind intarzierea
creditelor, trimitere fise de cont, extase de cont
- calcul bonusuri agenti
- semnalare a incidenteleor privind disciplina de plata a clientilor
- intocmirea dosarelor de clienti litigiosi si notificarea departamentelor implicate de
startare a procedurii de client litigios

01.04.2000 - 30.11.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: credit controller/ contabil

Responsabilitati:

- desfasurare activitate de credit control in conformitate cu normele si procedurile
de lucru specifice companiei;
- mentinere legatura cu clientii : confirmari sold, obtinere promisiuni de plata ,
reesalonare sume intarziate ;
- verificare situatie efecte bancare : acoperire sold, depunere la scadenta, urmarire
incasare ;
- urmarire comportament de plata al clientilor si informare departament de vanzari
despre eventualele abateri ;
- actualizare saptamanala a raportului de ageing clienti, transmitere catre
departamentele interesate si negocierea cu clientii in vederea recuperarii sumelor
restante;
- intocmire rapoarte de sfarsit de luna : Ageing
-Top 20 clienti intarziati;
- actualizare proceduri de lucru;
- follow-up situatie contracte clienti , valabilitate contracte;
- transmitere saptamanala a soldurilor catre clienti;
- monitorizare lunara a clientilor cu rapoarte specifice

Contabilitate:
-inregistrarea si verificare extraselor bancare
-intocmirea registrului de casa
-intocmirea facturilor de clienti si furnizori
-verificarea si inregistrarea avansurilor spre decontare si a deconturilor de cheltuieli
-verificarea cheltuielilor cu utilitati si inregistrarea in contabilitate a facturilor aferente
-intocmirea unei situatii saptamanale privind platile catre furnizorii diversi
-verificarea balantei lunare a conturilor bancare,sumelor in curs de decontare si a deconturilor
-verificarea si analizarea balantelor analitice a furnizorilor si clientilor

01.06.1996 - 30.04.2000

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: gestionar

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Management Financiar Contabil la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.

Premii

Hobby-uri
Turism/Excursii,muzica

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close