Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 28.10.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.10.1999

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Obtinerea unui loc de munca in care sa pot valorifica experienta de munca obtinuta pana acum si dobandirea unor noi cunostinte putand astfel sa ma pun in slujba firmei 100%

Salariu: nespecificat

Beneficii: In conditiile in care e nevoie sa ma deplasez in interes de serviciu, masina si eventual telefon mobil daca jobul necesita asa ceva.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Internet / e-Commerce, Productie, Telecomunicatii, Inginerie, IT Hardware, Auto / Echipamente, Service / Reparatii

Oras de lucru: Cluj-Napoca, Turda, Campia Turzii

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2010 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: country manager

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele erau atat administrative, incepand de la plata angajatilor pana la contractarea diverselor servicii necesare functionarii biroului pe Romania, rezolvarea problemelor mai delicate ale clientilor (escalations) care nu puteau fi rezolvate de Level 1 Support, prin intermediul telefoanelor, email-urilor. Am inceput de la primul nivel, de logare a ticketelor in system si trimitere spre rezolvare inginerilor firmei sau partenerilor locali pana la nivelul de a rezolva doar adevaratele probleme.
Am inceput de la primul nivel, de helpdesk, in momentul in care in firma eram doar 4 angajati si in termen de 6 luni ne=am descurcat intr-atat de bine incat am ajuns la 15 angajati. Am condus o echipa de 14 oameni, am reusit crearea unui colectiv tanar si ambitios cu rezultate foarte bune.
Mike Rowland, Managing Director of FCS
bonuri de masa
asigurare medicala
decont benzina(foloseam masina personala in interesul firmei)

15.03.2010 - 01.05.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

Vizitarea clientilor din portofoliu, a potentialilor clienti, prezentarea produselor noi si plasarea lor in magazine, incasarea sumelor de bani datorate, fie lichid fie OP sau CEC, rapoarte zilnice si saptamanale referitoare la vanzarile din perioadele respective.

Realizari:

Rezultate foarte spectaculoase nu au fost datorita faptului ca nu am avut sustinerea necesara din partea celor de mai sus, aceasta rezultand si intr-o colaborare foarte scurta cu firma. Am reusit insa sa mentin clientii predati si semnarea de contracte de colaborarea cu inca 6 clienti noi.

08.09.2007 - 08.12.2009

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: tehnician

Responsabilitati:

Instalarea sistemelor de televiziune digitala prin satelit, atat pentru persoane fizice cat si pentru persoane juridice, conform standardelor cerute de firma.
Asigurarea service-ului pentru clientii care aveau probleme de natura tehnica cu sistemul

Realizari:

In foarte scurt timp de la angajare, 2 luni, am fost promovat ca Lead Technician iar dupa alte 4 luni am fost propus pentru supervizor.

01.08.2006 - 08.09.2007

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: electrician

Responsabilitati:

- Instalarea sistemelor de alarma conform standardelor impuse de codurile in vigoare.

Realizari:

- Am fost numit supervizor dupa numai 3 luni in cadrul firmei

01.10.2004 - 01.08.2007

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: assistent manager

Responsabilitati:

- Repartizarea chelnerilor pe sectiuni in cadrul restaurantului, pentru asigurarea celui mai bun serviciu posibil clientilor restaurantului;
- Repartizarea bucatarilor pe sectiuni;
- Rezolvarea eventualelor nemultumiri ale clientilor;
- Preluarea banilor la sfarsitul turelor de la chelneri si barmani

Realizari:

In decursul a 4 luni am reusit sa ajung Assistent Manager, pornind de la functia de host reusind sa castig increderea celor din jurul meu

01.08.2003 - 10.02.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Mentinerea clientilor actuali si contractarea unor clienti noi in cadrul zonelor alocate, preluarea comenzilor si incasarea facturilor scadente

studii

 

Facultati:

1998 - 2003 Facultate: la din Cluj-Napoca.
1994 - 1998 Liceu / Școală profesională: Informatica la Liceul de Informatica Tiberiu Popoviciu din Cluj-Napoca.

Premii

Hobby-uri
sport,filme,gadgets

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close