 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 09.06.1985 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:20.08.2004
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Beneficii: Mediu de lucru placut, o echipa profesionista. Tip job: Full time Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Alimentatie / HoReCa, Audit / Consultanta Oras de lucru: Iasi Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: 01.05.2015 | experienta profesionala | |
|
01.01.2018 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: cost engineer |
|
01.04.2016 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: customer support representative Responsabilitati: - Oferirea de suport clienților alocați, urmărirea și cunoasterea administrativă și operațională a fluxului de informații și a producției
- Identificarea și înlăturarea sau escalarea riscurilor de livrări întârziate apărute
- Gestionarea comunicării zilnice și a listelor de comenzi pentru fiecare client alocat
- Responsabil pentru înregistrarea corectă și timpurie a comenzilor, a reclamațiilor, standardelor în sistemele informatice
- Completarea, interpretarea și raportarea Key Performance Indicators în concordanță cu standardele departamentului
- Responsabil pentru respectarea condițiilor comerciale agreate, gestionarea stocurilor create pe baza forecastului furnizat de client
- Arhivarea documentației legată de comenzi (confirmare, desene, standarde) în sistemele informatice interne
- Asigurarea lansării în producție conform comenzilor înregistrare și a necesității stocurilor create pentru client
- Colaborarea zilnică cu departamentele Planning și Producție în vederea stabilirii urgențelor
- Urmărirea permanentă a stadiului de execuție a loturilor lansate, referitor la clienții administrați
- Propunerea reeșalonării termenelor de livrare în cazul împosibilității respectării termenelor inițiale în funcție de informațiile primite de la planificatorul plan sinteze
-Întocmirea și arhivarea raportărilor lunare cu privire la gradul de satisfacție al clientului, măsura în care își satisface obligațiile de plată, nivelul stocurilor pentru clientul respectiv
- Transmiterea departamentului Calitate eventualele reclamații venite de la client și urmărirea închiderii acestora |
|
01.03.2014 - 30.04.2016 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist in management Responsabilitati: - Asigurarea evidenței debitelor, de orice natură și urmărirea recuperării lor în vederea întregirii patrimoniului
- Aducerea la cunoștința Administratorului societății a situației facturilor emise și neîncasate, precum și a plăților ce trebuie efectuate
- Înregistrarea și evidența instrumentelor de plată
- Informarea zilnică a agenților de vânzări asupra facturilor neîncasate
- Înregistrarea zilnică a documentelor financiar-contabile
- înregistrarea zilnică a tuturor facturilor emise de către magazinele proprii de desfacere
- Menținerea relației comerciale cu reprezentanții magazinelor Carrefour
- Preluarea și procesarea zilnică a comenzilor naționale transmise de magazinele Carrefour, planificarea și organizarea livrărilor conform mașinilor disponibile
- Rezolvarea eventualelor reclamații cu ajutorul departamentului Calitate
- Dezvoltarea campaniilor promoționale desfășurate în magazinele proprii
- Menținerea relațiilor comerciale cu clienții externi (actualizare oferte, preluare comenzi, emitere facturi proforme, lansarea comenzii în producție după confirmarea încasării)
- Suport în organizare team-building
- Participarea la licitații prin: identificarea în SEAP a contractelor relevante pentru domeniul de activitate; întocmirea documentelor aferente Ofertei; depunerea ofertei în SEAP; întocmirea răspunsurilor la clarificările primite din partea autorității contractante; semnarea contractelor cadru și a contractelor subsecvente; urmărirea îndeplinirii condițiilor contractuale; solicitarea restituirii garanțiilor de participare și a garanțiilor de bună execuție. |
|
01.11.2011 - 31.03.2014 Departament: vanzari Titlu Job: economist in comert si marketing Responsabilitati: - Menținerea și dezvoltarea relației cu clienții existenți și noi și prezentarea de informații despre servicii, produse (caracteristici tehnice și ambalare) și modalitățile de transport;
- Operarea comenzilor și verificarea condițiilor comerciale aprobate;
- Dispunerea livrărilor după verificarea condițiilor contractuale;
- Utilizarea sistemelor informatice specifice;
- Înregistrarea facturilor și a avizelor;
- Gestionarea instrumentelor de plată;
- Gestionarea reclamațiilor;
- Analiza și gestiunea stocurilor;
- Emiterea documentelor vamale pentru export (Republica Moldova și Ucraina);
- Transmiterea de oferte pentru produsele solicitate de client;
- Coordonarea cu Departamentul Logistic in privința modalităților de transport;
- Coordonarea cu Departamentul Financiar în privința raportării siuației financiare a clienților;
- Gestiunea contabilă a contului Clienți;
- Rapoarte zilnice de vânzări;
- Gestionarea bazei de date a proiectelor aflate in derulare. |
|
01.07.2008 - 31.10.2011 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: director economic Responsabilitati: - Comunicarea cu un număr de 4 reprezentanți vânzări, preluarea comenzilor, gestionarea stocurilor disponibile și coordonarea agenților livratori pe județele Neamț, Suceava, Botoșani, Bacau și Iași;
- Planificarea traseelor zilnice pentru onorarea comenzilor într-un timp cât mai scurt și cât mai eficient pentru companie;
- Gestionarea intrumentelor de plată;
- Înregistrarea facturilor către clienți și de la furnizori;
- Înregistrarea plăților și încasarilor efectuate prin casierie, extrase de cont, menținerea relației cu instituțiile bancare și Trezorerie;
- Elaborarea și depunerea declarațiilor lunare/trimestriale/anuale;
- Verificarea jurnalelor de TVA;
- Elaborarea de rapoarte de vânzări, de profitabilitate la cererea Directorului General;
- Coordonarea showroom-ului de prezentare;
- Evidența bazei de clienți și urmărirea încasărilor, debitelor scadente, intrumente de plată emise;
- Activitate de reprezentant vânzări pentru o periodă de 3 luni;
- Promovarea produselor comecializate de companie, gestionarea reclamațiilor, urmărirea satisfacției clienților.
Masina de serviciu, bonus-uri. |
| studii | |
|
Facultati: 2009 - 2011 Masterat: Contabilitatea Afacerilor la Universitatea Alexandru Ioan Cuza Iași, Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor din Piatra Neamț.
2004 - 2008 Facultate: Finanțe Bănci la Universitatea Alexandru Ioan Cuza, Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor din Iasi.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Filologie, Limbi străine la Colegiul Național Petru Rareș din Piatra Neamț.
Premii - februarie 2006 – iunie 2006 - Curs de comunicare şi negociere n afaceri, Curs de iniţiere şi administrarea micilor afaceri;
- 12 iunie 2006 – 30 iunie 2006 - practica la BRD-GSG, Piatra-Neamţ;
octombrie 2006 – ianuarie 2007
- voluntariat la BRD-GSG, agenţia Tudor Vladimirescu, Iaşi, pe postul de consilier;
- 11 iunie 2007 – 29 iunie 2007 - practica la BRD-GSG, Trgu-Neamț.
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|